Kde udělali soudruzi ze SRN chybu?
Kde udělali soudruzi ze SRN chybu?
tak schválně, jaká jsou podle vás konstrukčně slabší místa na brouku a jak byste to případně řešili?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
chyby???
malinká zlepšení by se našla:
1) vymyslet a udělat na páce od pedálu spojky něco jako karabinku, aby lanko při výměně a vracení sestavy do tunelu nevypadávalo...viz FAQ/Výměna spojkového lanka
2) udělat v prostoru za zadníma sedačkama(v zadním "kufru") otevírací dvířka, aby se mohlo ke spojkovému lanku zhora
Ale vzhledem k tomu, jak často se lanko mění a musí seřizovat zanedbatelný nedostatek.
malinká zlepšení by se našla:
1) vymyslet a udělat na páce od pedálu spojky něco jako karabinku, aby lanko při výměně a vracení sestavy do tunelu nevypadávalo...viz FAQ/Výměna spojkového lanka
2) udělat v prostoru za zadníma sedačkama(v zadním "kufru") otevírací dvířka, aby se mohlo ke spojkovému lanku zhora
Ale vzhledem k tomu, jak často se lanko mění a musí seřizovat zanedbatelný nedostatek.
zajímavý je že tohle inspekční okýnko bylo na preclících a pak už nikoliv.
Podle mě je chyba třeba to, že v době kdy už se používala antikorozní ochrana pokovením (pozink) tak ji VW na brouku nepoužíval
Docela užitečná by byla kontrolka teploty oleje, ne nutně budík
Jo a fakt super by bylo napojení výfuku na topníky pomocí přírub už ze série
Podle mě je chyba třeba to, že v době kdy už se používala antikorozní ochrana pokovením (pozink) tak ji VW na brouku nepoužíval
Docela užitečná by byla kontrolka teploty oleje, ne nutně budík
Jo a fakt super by bylo napojení výfuku na topníky pomocí přírub už ze série
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
mám malinkatou výhradu k odvodu kondenzátu z "klimatizační jednotky" - je to prohlubeň za nádrží a má malej okraj a přes ten se ztečená voda nedostane, zůstává tam a ono to časem rezne - při tvorbě Cecilky jsem ten okraj zrušil a dal vodě volnou cestu k úniku
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
nevim presne jak je to v originale, ale ja tam mel protrcenou hadici zkrz tu diru, tzn vytejkalo to az za tim rantlemŽanek píše:mám malinkatou výhradu k odvodu kondenzátu z "klimatizační jednotky" - je to prohlubeň za nádrží a má malej okraj a přes ten se ztečená voda nedostane, zůstává tam a ono to časem rezne - při tvorbě Cecilky jsem ten okraj zrušil a dal vodě volnou cestu k úniku
takze sem jen trubku vymenil (pouzil sem bezvanou gumovou hadici od pracky tatramat:-) )
... a vůbec !
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ale jó - jenže za tím rantlem zůstává voda která třeba nevhodně naprší nebo zkondenzuje přímo v kufru ne v klimatizaci - trubku tam mám samo takyHerbie píše:nevim presne jak je to v originale, ale ja tam mel protrcenou hadici zkrz tu diru, tzn vytejkalo to az za tim rantlemŽanek píše:mám malinkatou výhradu k odvodu kondenzátu z "klimatizační jednotky" - je to prohlubeň za nádrží a má malej okraj a přes ten se ztečená voda nedostane, zůstává tam a ono to časem rezne - při tvorbě Cecilky jsem ten okraj zrušil a dal vodě volnou cestu k úniku
takze sem jen trubku vymenil (pouzil sem bezvanou gumovou hadici od pracky tatramat:-) )
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
zvláštní, nikdy jsem tam žádnou vodu neměl
naopak je to jedno z nejzdravějších míst
naopak je to jedno z nejzdravějších míst
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Jedna věc mě napadla - proč tomu soudruzi z NSR nikdy nevymysleli systém samočinného sežizování brzdových paken, tak jako to mají kdejaká soudobá auta?? Proč tam do konce výroby byly na bubnových brzdách ty hvězdičky s nutností čas od času pod to vlézt, zvednout kolo a doseřídit??
Jednou jsem se sápal na vrak Porsche 924 první generace, protože má konstrukčně stejnou zadní nápravu jako brouk s IRS a koukám, že i buben má stejné rozměry (mimo rozteče 4x108)), tak jsem zajásal, že tam budou samoštely a už se viděl, jak je vítězoslavně przním do brouka....ale ouha ono to má uplně stejný brzdový štít jako brouk
Jednou jsem se sápal na vrak Porsche 924 první generace, protože má konstrukčně stejnou zadní nápravu jako brouk s IRS a koukám, že i buben má stejné rozměry (mimo rozteče 4x108)), tak jsem zajásal, že tam budou samoštely a už se viděl, jak je vítězoslavně przním do brouka....ale ouha ono to má uplně stejný brzdový štít jako brouk
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
threeseven píše:jak tohle štěluješ? sundáš buben a vizuálně zkontroluješ jestli pakny dosedají "rovnoběžně" a ev. nastaviš? dá se to dělat i bez sundání bubnu?
Ptáš se, jak se štělujou brzdy u brouka?
Rozhodně nesundaváš buben, prostě když máš dlouhý krok na pedálu (oppotřebené obložení paken), tak dírou v brzdovém štítu šroubovákem otáčíš tou hvězdičkou a otáčíš při tom bubnem, dokud nezačne škrtat-přibržďovat a pak to vrátíš o kousíček zpět. na každém kole dva štelováky x 4 = chvíli to trvá.
Nebo jednodušší je odvézt to do servisu
Ale taky bych řekl, že už se to tu řešilo
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
A sakra! A já furt žil v tom, že má kotouče i na zadku.Jednou jsem se sápal na vrak Porsche 924 první generace, protože má konstrukčně stejnou zadní nápravu jako brouk s IRS a koukám, že i buben má stejné rozměry (mimo rozteče 4x108)), tak jsem zajásal, že tam budou samoštely a už se viděl, jak je vítězoslavně przním do brouka....ale ouha ono to má uplně stejný brzdový štít jako brouk
flat4 teoretik gang member number 1
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Ptám, protože se mi v průměru 2x za sezónu na nich něco pokaká. A tyhle hvězdičky jsem vyšrouboval, očistil a navazelínoval (pravda, tou červenou) a stejně se netočej. Jen jsem chtěl vědět, jestli to má fakt takhle fungovat.yahoďák píše:
Ptáš se, jak se štělujou brzdy u brouka?
A zapátral jsem a - neřešili! Tak zásadní věc a my jsme to ještě neprobrali!
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
Konstrukcne slaby misto? Pri vymene tlumice vyfuku mi dalo nejvic prace spasovat topniky s tema prechodovejma dilama k sahare pouze za pomoci original objimek (uzkych!!! stahovacich pasku). Asi chyba nahradniho dilu, pasoval jsem to tam skoro hodinu. Mozna by tam nebyla marna kopexka a dve uzky objimky na obou koncich.
Modrej
Jo, dneska jsem si na to vzpoměl při výměně lanka na kula?áku - tam je uchycení lanka k pedálu řešeno velmi pěkně - páka pedálu je plocháč s otvorem, koncovku lanka tvoří vidlička a zajištěné je to čepem s takovou pěknou plechovou pojistkou, která se dá otevřít pouhou rukou.yahoďák píše: 1) vymyslet a udělat na páce od pedálu spojky něco jako karabinku, aby lanko při výměně a vracení sestavy do tunelu nevypadávalo...viz FAQ/Výměna spojkového lanka
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Tahle chyba se netýká přímo konstrukce brouka, ale....
Mezi hromadou prospektů na brouky, co mám ve sbírce, je jeden(8/70), který se jmenuje (a na titulní straně má napsáno):
Die Käfer
Všechny ostatní mají pochopitelně napsáno Der Käfer (a tento podivný má hned na str.2 spojení Der Käfer). Moje chabá znalost němčiny předpokládala použití mužského rodu, slovník mojí domněnku potvrzuje.
Že by nějaký soudruh ze SRN pracující v propagačním odboru udělal tak fatální chybu? Nebo mi to nějaký němčinář vysvětlí?
Mezi hromadou prospektů na brouky, co mám ve sbírce, je jeden(8/70), který se jmenuje (a na titulní straně má napsáno):
Die Käfer
Všechny ostatní mají pochopitelně napsáno Der Käfer (a tento podivný má hned na str.2 spojení Der Käfer). Moje chabá znalost němčiny předpokládala použití mužského rodu, slovník mojí domněnku potvrzuje.
Že by nějaký soudruh ze SRN pracující v propagačním odboru udělal tak fatální chybu? Nebo mi to nějaký němčinář vysvětlí?
..to bude množné číslo..yahoďák píše:Tahle chyba se netýká přímo konstrukce brouka, ale....
Mezi hromadou prospektů na brouky, co mám ve sbírce, je jeden(8/70), který se jmenuje (a na titulní straně má napsáno):
Die Käfer
Všechny ostatní mají pochopitelně napsáno Der Käfer (a tento podivný má hned na str.2 spojení Der Käfer). Moje chabá znalost němčiny předpokládala použití mužského rodu, slovník mojí domněnku potvrzuje.
Že by nějaký soudruh ze SRN pracující v propagačním odboru udělal tak fatální chybu? Nebo mi to nějaký němčinář vysvětlí?
nadrcená tráva voní líp než káva
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele: