Kotoučovky

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 29 bře 2005

baczmaga píše:Ja som mal taky pripad ze problem robila hadicka. Sice to nebol chrobak ale golf. Vo vnutri bola zle prechona. Tlak vyvynuty pedalom kvapalinu pretlacil ale spät sa uz nevladala vratit. Takze to zostavalo bloknute.


Presne. To tiež poznám.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19248
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 29 bře 2005

prak píše:levná nápověda - repasované náboje ze zlína za cca 1200,- a brzdiče z 1302, 1303. minimálníí náklady, maximální účinek :idea:


i na standarda?!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 30 bře 2005

Pětišroub píše:
prak píše:levná nápověda - repasované náboje ze zlína za cca 1200,- a brzdiče z 1302, 1303. minimálníí náklady, maximální účinek :idea:


i na standarda?!

právě na něj. Brzdiče mě zbyly z rozbité 1302 a náboje stály u Michala každý něco přes 1000,-. Půjdou na kuličku stejně jako lebrový zadek.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19248
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 30 bře 2005

jo takže se mění celá těhlice, standardní za 1302, včetně čepu a pak se tam daj větší prasátka z 1303, chápu
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 30 bře 2005

Pětišroub píše:jo takže se mění celá těhlice, standardní za 1302, včetně čepu a pak se tam daj větší prasátka z 1303, chápu


to čemu říkáš těhlice, je náboj. Na něm nejsou jen 4 díry na štít, ale ještě nálitek se dvěma dalšíma na brzdič. Použít můžeš 1302 i 1303 i s příslušnými kotouči.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 30 bře 2005

těhlice ze superky na standarta :shock: ......... fakt?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12838
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 30 bře 2005

vy zas melete paty pres devaty

naboj ze superky na standarta asi tezko

takze se koupi "standart naboj" pro kotoucovky
a na nej se usadi kotouc a brzdic ze 1302 (nebo 1303)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 30 bře 2005

Herbie píše:vy zas melete paty pres devaty

naboj ze superky na standarta asi tezko

takze se koupi "standart naboj" pro kotoucovky
a na nej se usadi kotouc a brzdic ze 1302 (nebo 1303)

děkuji za zastání náčelníku
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 30 bře 2005

kotouče po roce 1968 sou stejný tam problém není
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8710
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 31 bře 2005

Herbie píše:vy zas melete paty pres devaty

naboj ze superky na standarta asi tezko

takze se koupi "standart naboj" pro kotoucovky
a na nej se usadi kotouc a brzdic ze 1302 (nebo 1303)


nebo taky prd....brouk nemá takto řešené kotouče jako normální auta.
Náboj i unašeč jest jeden kus a je tomu tak u kotoučovek pro torznáí nápravu i pro McPerson (superky)...platí to i pro typ3, 4, busíky apřední nápravu orsche 914

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19248
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 31 bře 2005

pořád nemám jasno
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8710
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 31 bře 2005

takže:
1) přední kotouč je u brouka stejný u torz nebo McPerson a je to jeden kus včetně náboje....není to tedy ze dvou dílů - kotouč a unašeč jako u běžných aut
2) brzdiče pro přední kotoučové brzdy jsou rovněž u torz a McPerson shodné (pokud se nepletu)
3)těhlice jsou zcela rozdílné pro torz nebo McPerson nápravy a každý z těchto druhů je ještě rozdílného provedení pro brzdy kotoučové nebo bubnové (zcela jiná místa uchycení brzdičů resp. štítů pro pakny).

Do hry ovšem ještě vstupují různé aftermarket výrobky - těhlice se "sníženým" čepem kola, nebo rozšířené, které jsou někdy v univerzálním provedení jak pro upevnění třmenu pro kotoučové brzdy, nebo štítu pro bubnové

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 31 bře 2005

yahoďák píše: jsou někdy v univerzálním provedení jak pro upevnění třmenu pro kotoučové brzdy, nebo štítu pro bubnové
to sem ještě neviděl - vždycky jen striktně oddělené kotoučeXbubny :shock: - i u snížených
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19248
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 31 bře 2005

aha, tak vše vzniklo mým nepochopením. Ne všechny 1302 totiž měly kotouče a já teda myslel, že tam byly nějak víc dimenzovaný bubny-třeba větší prasátka (jak psal prak o něco váše ohledně repasovaných dílů) a že jdou na standarda. Nenapadlo mě že píše o úpravě 1302 kotoučů pro standarda.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod htd » 31 bře 2005

Do hry ovšem ještě vstupují různé aftermarket výrobky - těhlice se "sníženým" čepem kola, nebo rozšířené, které jsou někdy v univerzálním provedení jak pro upevnění třmenu pro kotoučové brzdy, nebo štítu pro bubnové[/quote]

a cena je :roll:

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8710
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 31 bře 2005

jasně...ty bubnováý přední brzdy 1302 jsou víc dimenzovaný - větší průměr prasátek, ale hlavně větší průměr bubnů a ty se dost blbě sháněly......
Naposledy upravil(a) yahoďák dne 31 bře 2005, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19248
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 31 bře 2005

ne všichni ve světě jsou takový socky jako my:)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12838
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 31 bře 2005

Praku prosimte vyfot to,
jinak se to tu bude porad motat bubenxkotoucxnabojxtehlicexunasec :-)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8710
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 31 bře 2005

já bych řekl, že je to už jasný...žádný unašeč u brouka není, kotouče a brzdiče(třmeny) jsou pro obě nápravy stejný.howgh

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 31 bře 2005

yahoďák píše:já bych řekl, že je to už jasný...žádný unašeč u brouka není, kotouče a brzdiče(třmeny) jsou pro obě nápravy stejný.howgh
máš pravdu - veškerá složitost je pryč - rozdíly mezi jednotlivými nápravami jsou jen mezi těhlicemi a tyto jsou vzájemně nezaměnitelné. Howg :lol:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host