Kotoučovky

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Hans

Kotoučovky

Příspěvekod Hans » 29 bře 2005

Přátelé, jako amatér bych chtěl požádat o radu, mam na svym broučkovi problém s bubnama. Chvíli je vše v pořádku, ale jednou za čas se mi prostě kousnou brzdy. Všechno je nový vyměněný, ale nějak se furt nedaří to poštelovat (hlavně když máme jet do garáže tak si postaví hlavu).
Můžete mi poradit, co by obnášelo dát si na něj kotoučovky a to i dozadu? (včetně ceny, jestli máte někdo zkušenosti).
Mockrát děkuju, Honza

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19270
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 29 bře 2005

to je divný, měnils i bubny? Když jsou bubny přetočený přes míru, tak může dojít k určitý samosvornosti..jinak důvod kousání brzd nevidím..

Na předek, pokud máš auto se čtyřšroubovýma kolama, můžeš použít přední nápravu z 1500, která měla kotouče v sérii..ale blbě se shání.

Jinak vymakaný sady na přestavbu dělá CSP, přední sada circa 360 EUR, zadní 770 EUR, sady obsahují vše nutné, pak se jedná v podstatě o úpravu stylem našroubuj a jeď. Taky uvažuju nad předníma..
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 29 bře 2005, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod htd » 29 bře 2005

Pětišroub píše:to je divný, měnils i bubny? Když jsou bubny přetočený přes míru, tak může dojít k určitý samosvornosti..jinak důvod kousání brzd nevidím..

Jinak vymakaný sady na přestavbu dělá CSP, přední sada circa 360 EUR, zadní 770 EUR, sady obsahují vše nutné, pak se jedná v podstatě o úpravu stylem našroubuj a jeď. Taky uvažuju nad předníma..


predni cca 12tis. vcetne prace a zadni 16tis., pokud se nemilim

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 29 bře 2005

pokud nejsou unavený pružiny, nemáš v bubnech moc vlhko nebo nejsou nastavený moc na těsno tak by se sekat neměli - důležitý je taky nastavení páky ruční brzdy a hvězdičkama si motal že jo? Jinak kotouče je taky řešení ale upozorňuju na nutnost použití výhradně 15tek ráfků - menší na kotouče nevrazíš.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12875
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 29 bře 2005

co presne znamena vsecko je novy vymeneny ?
novy prasatka novy pakny, novy bubny ?

pokud sou stary bubny
nemuze to byt treba tim ze uz sou moc vyjety a pakny se zakusuji do tech okraju co tam vznikly

pokud je to spravle slozeny tak to musi fungovat

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3687
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 29 bře 2005

Pokial su bubny osustruzene,vyzera to,ze maximalna povolena miera bola prekrocena,valecky prasiatka su tlacene tak daleko,ze nemaju dobre vedenie na cestu spat,preto sa zakusuju.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8725
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 29 bře 2005

k tomu bych dodal, že na každém bubnu (tedy alepoň origo VW ) je na čele nálitek, v němž je vyražený nápis Max Dia a příšlušný rozměr, většinou v palcích...to je krajní mez kam se smí buben "protočit".

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3687
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 29 bře 2005

Naprosto spravne.
Predny bubon priemer 230.1 mm,max231.5 / 1970 /
Zadny bubon 230.0 ,max231.5 mm.

Uživatelský avatar
Hans
Příspěvky: 3
Registrován: 29 bře 2005
Bydliště: Ústí nad Labem

Ď

Příspěvekod Hans » 29 bře 2005

Díky za spoustu podnětů, určitě se ještě jednou podívám na ty bubny, protože ty samozřejmě nový nejsou, ale tam jsem tu chybu nehledal zas až tak hloubkově

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19270
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 29 bře 2005

..a právě tam bude jádro pudla, uvidíš :)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 211
Registrován: 11 úno 2004
Bydliště: Praha 3/Nové Strašecí

Příspěvekod Dan » 29 bře 2005

Když se ti zakousnou brzdy, zkus ze zadu šáhnout na štíty jestli nejsou horké. Můžeš mít malou vůli mezi paknou a bubnem a vlivem tření se ohřeje brzdovka a auto začne samo brzdit.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19270
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 29 bře 2005

a to je pravda, tuhle možnost, tedy že vlivem tření dojde k přehrátí kapaliny a tím i jejímu rozpínání, jsme vynechali. Teda taky zkontroluj co píše Dan+jestli máš dostatečnou vůli na paknách (brzdy v klidu =asi tři zářezy na seřizovacích "hvězdičkách" na každé z 8 paken zvláš?)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 29 bře 2005

v současný době řešim stejnej problém... kousalo se mi levý přední kolo, taxem tak dlouho povoloval matičky, až jsem prošláp pedál až na podlahu. prasátko so vylomilo z gumiček a kapalina vychcala...

Uživatelský avatar
Hans
Příspěvky: 3
Registrován: 29 bře 2005
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Hans » 29 bře 2005

což o to vůli v paknách jsem už testoval na milión způsobů (od nebrzdim do brzdim furt) nejhorší je, že jednou na to ujedu 300 km a nic a jednou pálim kolo po dvaceti km ( ato i při řekl bych větší vůli)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19270
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 29 bře 2005

ještěs nám nenapsal co bylo měněno, jestli máš stará prasátka, tak se dá čekat že pístky mají v těle prasátka vůli a v kombinaci s ojetými bubny se příčí a nevrací se zpět. Stávalo se mi to na modrým.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 29 bře 2005

Pětišroub píše:ještěs nám nenapsal co bylo měněno, jestli máš stará prasátka, tak se dá čekat že pístky mají v těle prasátka vůli a v kombinaci s ojetými bubny se příčí a nevrací se zpět. Stávalo se mi to na modrým.


jo to byl myslim i muj problem na LP přednim kole. Měnim to za nový prasátka, nový pakny i pružiny. Bubny se obecně nedoporučuje soustružit, pokud na ně nemají přijít pakny s nalepenou (nanejtovanou) silnější vrstvou obložení, páš pak neodpovídá poloměr originální pakny a zvětšenýho bubnu. Pak to brzdí (nebrzdí) jen uprostřed a rychlejš se to sjíždí. Jestli se nemejlim...

Uživatelský avatar
Hans
Příspěvky: 3
Registrován: 29 bře 2005
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Hans » 29 bře 2005

jojo, kromě bubnů jsme měnili všechno i válec, já to koupil před dvěma lety s tim, že brzdy jsou po GO, ale pak jsme zjistili, že to tak neni ... a tak se měnilo všechno, ale bubny jsou starý

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12875
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 29 bře 2005

nebrzdit, jezdit :-)
[smilie=andere047.gif]

no tak dobre brzdit,
ale zbytecne to tak nepitvejte, jenom to proste vsecko poradne zkontroluj
podivej se jestli se ti to prasatko pekne vraci, pripadne vymen pera

je to tak jednoduchej system ze se tam krome prasatka nema v podstate co posrat :-)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4470
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 29 bře 2005

levná nápověda - repasované náboje ze zlína za cca 1200,- a brzdiče z 1302, 1303. minimálníí náklady, maximální účinek :idea:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

baczmaga
Příspěvky: 72
Registrován: 25 led 2005
Bydliště: Vychodne slovensko. Michalovce

Příspěvekod baczmaga » 29 bře 2005

Ja som mal taky pripad ze problem robila hadicka. Sice to nebol chrobak ale golf. Vo vnutri bola zle prechona. Tlak vyvynuty pedalom kvapalinu pretlacil ale spät sa uz nevladala vratit. Takze to zostavalo bloknute.
SLAVO


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host