Presne. To tiež poznám.baczmaga píše:Ja som mal taky pripad ze problem robila hadicka. Sice to nebol chrobak ale golf. Vo vnutri bola zle prechona. Tlak vyvynuty pedalom kvapalinu pretlacil ale spät sa uz nevladala vratit. Takze to zostavalo bloknute.
Kotoučovky
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
právě na něj. Brzdiče mě zbyly z rozbité 1302 a náboje stály u Michala každý něco přes 1000,-. Půjdou na kuličku stejně jako lebrový zadek.Pětišroub píše:i na standarda?!prak píše:levná nápověda - repasované náboje ze zlína za cca 1200,- a brzdiče z 1302, 1303. minimálníí náklady, maximální účinek
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
to čemu říkáš těhlice, je náboj. Na něm nejsou jen 4 díry na štít, ale ještě nálitek se dvěma dalšíma na brzdič. Použít můžeš 1302 i 1303 i s příslušnými kotouči.Pětišroub píše:jo takže se mění celá těhlice, standardní za 1302, včetně čepu a pak se tam daj větší prasátka z 1303, chápu
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
děkuji za zastání náčelníkuHerbie píše:vy zas melete paty pres devaty
naboj ze superky na standarta asi tezko
takze se koupi "standart naboj" pro kotoucovky
a na nej se usadi kotouc a brzdic ze 1302 (nebo 1303)
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
nebo taky prd....brouk nemá takto řešené kotouče jako normální auta.Herbie píše:vy zas melete paty pres devaty
naboj ze superky na standarta asi tezko
takze se koupi "standart naboj" pro kotoucovky
a na nej se usadi kotouc a brzdic ze 1302 (nebo 1303)
Náboj i unašeč jest jeden kus a je tomu tak u kotoučovek pro torznáí nápravu i pro McPerson (superky)...platí to i pro typ3, 4, busíky apřední nápravu orsche 914
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
takže:
1) přední kotouč je u brouka stejný u torz nebo McPerson a je to jeden kus včetně náboje....není to tedy ze dvou dílů - kotouč a unašeč jako u běžných aut
2) brzdiče pro přední kotoučové brzdy jsou rovněž u torz a McPerson shodné (pokud se nepletu)
3)těhlice jsou zcela rozdílné pro torz nebo McPerson nápravy a každý z těchto druhů je ještě rozdílného provedení pro brzdy kotoučové nebo bubnové (zcela jiná místa uchycení brzdičů resp. štítů pro pakny).
Do hry ovšem ještě vstupují různé aftermarket výrobky - těhlice se "sníženým" čepem kola, nebo rozšířené, které jsou někdy v univerzálním provedení jak pro upevnění třmenu pro kotoučové brzdy, nebo štítu pro bubnové
1) přední kotouč je u brouka stejný u torz nebo McPerson a je to jeden kus včetně náboje....není to tedy ze dvou dílů - kotouč a unašeč jako u běžných aut
2) brzdiče pro přední kotoučové brzdy jsou rovněž u torz a McPerson shodné (pokud se nepletu)
3)těhlice jsou zcela rozdílné pro torz nebo McPerson nápravy a každý z těchto druhů je ještě rozdílného provedení pro brzdy kotoučové nebo bubnové (zcela jiná místa uchycení brzdičů resp. štítů pro pakny).
Do hry ovšem ještě vstupují různé aftermarket výrobky - těhlice se "sníženým" čepem kola, nebo rozšířené, které jsou někdy v univerzálním provedení jak pro upevnění třmenu pro kotoučové brzdy, nebo štítu pro bubnové
aha, tak vše vzniklo mým nepochopením. Ne všechny 1302 totiž měly kotouče a já teda myslel, že tam byly nějak víc dimenzovaný bubny-třeba větší prasátka (jak psal prak o něco váše ohledně repasovaných dílů) a že jdou na standarda. Nenapadlo mě že píše o úpravě 1302 kotoučů pro standarda.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Do hry ovšem ještě vstupují různé aftermarket výrobky - těhlice se "sníženým" čepem kola, nebo rozšířené, které jsou někdy v univerzálním provedení jak pro upevnění třmenu pro kotoučové brzdy, nebo štítu pro bubnové[/quote]
a cena je
a cena je
dragbug.com team
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
jasně...ty bubnováý přední brzdy 1302 jsou víc dimenzovaný - větší průměr prasátek, ale hlavně větší průměr bubnů a ty se dost blbě sháněly......
Naposledy upravil(a) yahoďák dne 31 bře 2005, celkem upraveno 1 x.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
máš pravdu - veškerá složitost je pryč - rozdíly mezi jednotlivými nápravami jsou jen mezi těhlicemi a tyto jsou vzájemně nezaměnitelné. Howgyahoďák píše:já bych řekl, že je to už jasný...žádný unašeč u brouka není, kotouče a brzdiče(třmeny) jsou pro obě nápravy stejný.howgh
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM