Kdyz uz jsme u toho, to je na toho Dedka s falddachem ?Marek píše:No a když jsme u toho, tak jinej problém. V Adipu prodávaj kotouče na brouka s roztečí 5x130 (Fuchs). Ovšem jsou to kotouče na brouka 1967 (tedy "čtyřšroub") a výš, tzn. na "ušatou" nápravu. Já mám brouka s nápravou "úzkou" - a ta tam taky zůstane. Dostanu tam ty kotouče
Kotoučovky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
V pohodě se dají koupit kotouče i bubny s roztečí 5 x 130, 4 x 100.
Myšlenku o bastlení širokých bubnů z varianta na 5 x 205 už jsem opustil.
Na oválovi bude Porsche.
Myšlenku o bastlení širokých bubnů z varianta na 5 x 205 už jsem opustil.
Na oválovi bude Porsche.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
bez problémů to nebude. Na těhlicích bude chybět úchyt brzdiče. Na širokou (s kuláky) stojí těhlice kolem 1000,- a na starou jsem je neviděl. Nebo ví o nich někdo?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Mimochodem nějakej týpek vymyslel zadní kotouče na hranaťáky (ze soudobých VW AG dílů). Teď to v malejch sériích vyrábí a prodává za 5000,- kus. Více na www.vwbus.cz
Třeba by se tím bylo lze alepsoň inspirovat.
Třeba by se tím bylo lze alepsoň inspirovat.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Keď máš toto všetko po hromade tak je možné aj nemožné...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotoučovky
Tak tu dumám o změně předních brzd na své 1302 z bubnů na kotouče. Jak se snažím přijít na to co vše třeba, tak:
- výměny těhlic (předních nabojů), dělají se i snížené, má nějaké praktické zkušenosti proč by stálo zato koupit snížené?
- výměna štítů, na 1302 jsou takové zvláštně zplacatělé http://www.broukservis.cz/sasi-chassis- ... 79-i25003/
- brzdiče
- kotouče
Jak je to s brzovým válcem, někde jsem četl že by měl být s větším průměrem......je to nutné?
Je nutné měnit brzdové trubičky od hadičky k brzdiči? z důvodu délky........
Jaká je minimální tlouška použitelného kotouče?
- výměny těhlic (předních nabojů), dělají se i snížené, má nějaké praktické zkušenosti proč by stálo zato koupit snížené?
- výměna štítů, na 1302 jsou takové zvláštně zplacatělé http://www.broukservis.cz/sasi-chassis- ... 79-i25003/
- brzdiče
- kotouče
Jak je to s brzovým válcem, někde jsem četl že by měl být s větším průměrem......je to nutné?
Je nutné měnit brzdové trubičky od hadičky k brzdiči? z důvodu délky........
Jaká je minimální tlouška použitelného kotouče?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotoučovky
Aha, asi to není moc čtené téma a nebo, že by nikdo nevěděl a nechtěl poradit? :-)
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
Re: Kotoučovky
prakticky nevidím důvod proč kupovat snížené náboje,výmolů si užiješ i s normální výškou. trubičku si nech udělat novou,je delší (317mm),štíty jsou jasné a ložiska stejné. jen kotouč má jiný simering.
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotoučovky
Tak to jen doplním o hlavní brzdový válec, který by měl (někteří říkají že nemusí) ladit s kotoučovkama. Dle všeho je třeba zkontrolovat zda není RPV (Residual Pressure Valve) buď vevnitř na předním okruhu (pro dvouokruhové brzy) a nebo na fitince (adaptéru) jako jsem ho měl já,
nebo dokonce externě dodělán na brzdových trubkách.
Kotoučové brzdy RPV nevyžadují.Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977