Kotoučovky
Kotoučovky
Přátelé, jako amatér bych chtěl požádat o radu, mam na svym broučkovi problém s bubnama. Chvíli je vše v pořádku, ale jednou za čas se mi prostě kousnou brzdy. Všechno je nový vyměněný, ale nějak se furt nedaří to poštelovat (hlavně když máme jet do garáže tak si postaví hlavu).
Můžete mi poradit, co by obnášelo dát si na něj kotoučovky a to i dozadu? (včetně ceny, jestli máte někdo zkušenosti).
Mockrát děkuju, Honza
Můžete mi poradit, co by obnášelo dát si na něj kotoučovky a to i dozadu? (včetně ceny, jestli máte někdo zkušenosti).
Mockrát děkuju, Honza
to je divný, měnils i bubny? Když jsou bubny přetočený přes míru, tak může dojít k určitý samosvornosti..jinak důvod kousání brzd nevidím..
Na předek, pokud máš auto se čtyřšroubovýma kolama, můžeš použít přední nápravu z 1500, která měla kotouče v sérii..ale blbě se shání.
Jinak vymakaný sady na přestavbu dělá CSP, přední sada circa 360 EUR, zadní 770 EUR, sady obsahují vše nutné, pak se jedná v podstatě o úpravu stylem našroubuj a jeď. Taky uvažuju nad předníma..
Na předek, pokud máš auto se čtyřšroubovýma kolama, můžeš použít přední nápravu z 1500, která měla kotouče v sérii..ale blbě se shání.
Jinak vymakaný sady na přestavbu dělá CSP, přední sada circa 360 EUR, zadní 770 EUR, sady obsahují vše nutné, pak se jedná v podstatě o úpravu stylem našroubuj a jeď. Taky uvažuju nad předníma..
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 29 bře 2005, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
predni cca 12tis. vcetne prace a zadni 16tis., pokud se nemilimPětišroub píše:to je divný, měnils i bubny? Když jsou bubny přetočený přes míru, tak může dojít k určitý samosvornosti..jinak důvod kousání brzd nevidím..
Jinak vymakaný sady na přestavbu dělá CSP, přední sada circa 360 EUR, zadní 770 EUR, sady obsahují vše nutné, pak se jedná v podstatě o úpravu stylem našroubuj a jeď. Taky uvažuju nad předníma..
dragbug.com team
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pokud nejsou unavený pružiny, nemáš v bubnech moc vlhko nebo nejsou nastavený moc na těsno tak by se sekat neměli - důležitý je taky nastavení páky ruční brzdy a hvězdičkama si motal že jo? Jinak kotouče je taky řešení ale upozorňuju na nutnost použití výhradně 15tek ráfků - menší na kotouče nevrazíš.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
a to je pravda, tuhle možnost, tedy že vlivem tření dojde k přehrátí kapaliny a tím i jejímu rozpínání, jsme vynechali. Teda taky zkontroluj co píše Dan+jestli máš dostatečnou vůli na paknách (brzdy v klidu =asi tři zářezy na seřizovacích "hvězdičkách" na každé z 8 paken zvláš?)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
jo to byl myslim i muj problem na LP přednim kole. Měnim to za nový prasátka, nový pakny i pružiny. Bubny se obecně nedoporučuje soustružit, pokud na ně nemají přijít pakny s nalepenou (nanejtovanou) silnější vrstvou obložení, páš pak neodpovídá poloměr originální pakny a zvětšenýho bubnu. Pak to brzdí (nebrzdí) jen uprostřed a rychlejš se to sjíždí. Jestli se nemejlim...Pětišroub píše:ještěs nám nenapsal co bylo měněno, jestli máš stará prasátka, tak se dá čekat že pístky mají v těle prasátka vůli a v kombinaci s ojetými bubny se příčí a nevrací se zpět. Stávalo se mi to na modrým.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
levná nápověda - repasované náboje ze zlína za cca 1200,- a brzdiče z 1302, 1303. minimálníí náklady, maximální účinek
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.