Zajíždění broučího motoru

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 30 bře 2005

jenze nezapominejte ze tam Doldy ma ten pridavnej olejovej chladic
v tom tkvi cely kouzlo

podle me si klidne bude moct dovolit tam nechat kapotu bez der

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8715
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 30 bře 2005

ten chladič zase takovej efekt mít nebude, hodně udělalo to Porsche chlazení

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 30 bře 2005

Porsche chladenie potrebuje hodne viac privodu vzduchu nez stock,to znamena ,ze skor ,alebo neskor sa to zacne prehrievat.Bezvetrakova kapota nestaci ani na 1600

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 30 bře 2005

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
krizmen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1672
Registrován: 15 led 2004
Bydliště: Schakalovw

Příspěvekod krizmen » 30 bře 2005

chtěl jsi naznačit, že z něho bude placka?
Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 30 bře 2005

to ne, ale spíš že se smaží jak ta palačinka. A? tam má centrální větrák nebo ne, vtip je v tom, že už širkokej dvoukanálovej větrák na 1600 si bere víc vzduchu než je ta úzká horní mřížka schopná dodat (proto se na kapotky začly přidávat mřížky). A nezapomínejte že tam jsou Webery, který si vzduchu berou taky nemálo. Takže vtip není v tom, kolik vzduchu je kterej větrák schopnej přečerpat, ale jestli si ho má ODKUD brát.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 30 bře 2005

Aleluja.

Uživatelský avatar
Owen
Příspěvky: 145
Registrován: 05 pro 2004
Bydliště: Slovensko, Bratislava

Příspěvekod Owen » 30 bře 2005

Taka mala pod otazka: Aky tam ma doldy porche motor? Dik

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Doldy » 30 bře 2005

...chlapáci nebojte...zítra mi mají přijít horní odskoky na kapotu...takže by to mělo být OK :wink: ... na cestě je taky mřížkovaná kapota...takže vyzkouším, co je lepší a uvidí se....de? je ještě zima, tak jsem to neřešil... a nejezdím žádný dlouhý štreky...jen testuju... :wink:

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8715
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 30 bře 2005

má jen chlazení typu Porsche.
jinak je mi jasný, že chlazení potřebuje mít i přísun čerstvého vzduchu, ale to se zatím teď v chladnějším čase nemusí projevit

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 30 bře 2005

další teoretická úvaha - jestli tam chvilkově bylo 7000k, tak pokud uvažuju převodovej poměr na větrák cca 1.8:1 znamenalo by to, že větrák v tu chvíli točil 12600 otáček. To je ten větrák nějak extra vyváženej? stačila by jedna klepnutá lopatka a už tam bude slušněj nedovažek...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 30 bře 2005

Pětišroub píše:další teoretická úvaha - jestli tam chvilkově bylo 7000k, tak pokud uvažuju převodovej poměr na větrák cca 1.8:1 znamenalo by to, že větrák v tu chvíli točil 12600 otáček. To je ten větrák nějak extra vyváženej? stačila by jedna klepnutá lopatka a už tam bude slušněj nedovažek...
a taky je otázka co na altík :wink: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Doldy » 30 bře 2005

Žanek píše:
Pětišroub píše:další teoretická úvaha - jestli tam chvilkově bylo 7000k, tak pokud uvažuju převodovej poměr na větrák cca 1.8:1 znamenalo by to, že větrák v tu chvíli točil 12600 otáček. To je ten větrák nějak extra vyváženej? stačila by jedna klepnutá lopatka a už tam bude slušněj nedovažek...
a taky je otázka co na altík :wink: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


.... myslím, že ten altík i větrák jsou na to stavěný...kolik má max. otáčky Porsche motor???

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 30 bře 2005

To chladenie nie je orig.Porsche,je to aftermarket "Porsche style".O kvalite vela neviem.Prevod tiez moze byt od 1:1.4-1.8.Alternator ma obmedenu zivotnost pri tychto otackach.Na zavodnych motoroch sa nepouzivaju.

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Doldy » 30 bře 2005

john píše:To chladenie nie je orig.Porsche,je to aftermarket "Porsche style".O kvalite vela neviem.Prevod tiez moze byt od 1:1.4-1.8.Alternator ma obmedenu zivotnost pri tychto otackach.Na zavodnych motoroch sa nepouzivaju.


bouda je samozřejmě neorigo...to je jasný, ale komplet vrtule, rámeček i altík jsou origo Porsche! :wink:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 30 bře 2005

To ma prekvapuje.Na drzaku vrtule na vrchu by malo byt cislo zacinajuce 901,911 alebo 930.Taktiez ma 12 lopatiek,porsche ma 5 alebo 11 a trochu ineho tvaru.
Porsche nevyraba altiky,pouziva Bosch ,Lucas .Rhone a boh vie co este.
Obrázek
Naposledy upravil(a) john dne 31 bře 2005, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 30 bře 2005

a neni to jedno pani teoretici ?

motor jezdi, doldy neni blbej a vi na co ma dat bacha
a budik na kontrolu teploty tam ma

tak prestante blabolit a padejte do garaze neco delat :-)

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2529
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod threeseven » 30 bře 2005

jen bych doplnil, poopravil Herbieho:

Do garáže ne, už jsem brouka vytáhl. Sejdeme se zejtra v 08:00 u nás na parkovišti, montérky s sebou, svačinu ... tu taky a nezapomeňte vercajk!

O fórum se bát nemusíte, já už sem za vás nějaký pitominy pošlu. 8)
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 31 bře 2005

OK sefe.Mas pravdu.

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 31 bře 2005

Herbie píše:a neni to jedno pani teoretici ?
motor jezdi, doldy neni blbej a vi na co ma dat bacha
a budik na kontrolu teploty tam ma
tak prestante blabolit a padejte do garaze neco delat :-)


myslim, že to neni jedno. pokud má někdo tendence zajíždět motor podobně jako třeba Doldy a někdo, třeba John má k tomu co podotknout podnětnýho a přínosnýho, tak to může dotyčnýmu udělat velkou službu, popřípadě ho ušetřit od zbytečných ztrát. (já osobně jdu nastartovat svoji dvandu a na kilometru ji rozhučim určitě aspoň na 60-sát)


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti