Zajíždění broučího motoru

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8715
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 29 dub 2005

já už bych to tady neřešil, ne :wink:
pravda se asi ukázala.
nakládat při zajíždění jo, ale s citem, znamená to nepodtáčet, dávat mu i vyšší otáčky - ale ne 6.000, ale často řadit - měnit otáčky.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 29 dub 2005

Od 6000 otacok hore olejove cerpadlo uz nestaci tlacit olej do systemu a tam to vsetko zacina.....

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 29 dub 2005

yahoďák píše:já už bych to tady neřešil, ne :wink:
pravda se asi ukázala.
nakládat při zajíždění jo, ale s citem, znamená to nepodtáčet, dávat mu i vyšší otáčky - ale ne 6.000, ale často řadit - měnit otáčky.
Dopnil bych snad jen - snažit se hýbat plynem zároveň s otáčkama - nechat motor jet přirozeně, klidně dát plnej ceres ale až tak od +-3800ot/min nedusit při 2000 do kopce, ale po rovině proč ne 8)
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Doldy » 29 dub 2005

...chlapi, to neřešte...problem byl uplně v něčem jinym, než je zajižděni motoru :wink: ... no a stejně jsem chtěl trochu zvednou obsah...tak to udělam teď no! :D Prostě pojedu ještě rychlejc!!! :lol: ....a ještě k tomu se s takovejma problemkama dá u závodního motoru počitat...takže v podstatě pohoda... :twisted:

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 29 dub 2005

Doldy píše:...chlapi, to neřešte...problem byl uplně v něčem jinym, než je zajižděni motoru :wink: ... no a stejně jsem chtěl trochu zvednou obsah...tak to udělam teď no! :D Prostě pojedu ještě rychlejc!!! :lol: ....a ještě k tomu se s takovejma problemkama dá u závodního motoru počitat...takže v podstatě pohoda... :twisted:
propálil se válec? nestříkal na něj olej? nebo co se stalo?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 29 dub 2005

Tiez by som rad vedel.

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 29 dub 2005

Doldy píše:...chlapi, to neřešte...problem byl uplně v něčem jinym, než je zajižděni motoru :wink: ... no a stejně jsem chtěl trochu zvednou obsah...tak to udělam teď no! :D Prostě pojedu ještě rychlejc!!! :lol: ....a ještě k tomu se s takovejma problemkama dá u závodního motoru počitat...takže v podstatě pohoda... :twisted:


no tak vidíte, tupci! všechno je jak má bejt... [smilie=bubble.gif]

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Doldy » 29 dub 2005

axoun píše:
Doldy píše:...chlapi, to neřešte...problem byl uplně v něčem jinym, než je zajižděni motoru :wink: ... no a stejně jsem chtěl trochu zvednou obsah...tak to udělam teď no! :D Prostě pojedu ještě rychlejc!!! :lol: ....a ještě k tomu se s takovejma problemkama dá u závodního motoru počitat...takže v podstatě pohoda... :twisted:


no tak vidíte, tupci! všechno je jak má bejt... [smilie=bubble.gif]


:lol: ....jojo...musim si to nějak zdůvodnit, přeci si tim nebudu kazit náladu! :wink:

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 29 dub 2005

Doldy píše:
axoun píše:
Doldy píše:...chlapi, to neřešte...problem byl uplně v něčem jinym, než je zajižděni motoru :wink: ... no a stejně jsem chtěl trochu zvednou obsah...tak to udělam teď no! :D Prostě pojedu ještě rychlejc!!! :lol: ....a ještě k tomu se s takovejma problemkama dá u závodního motoru počitat...takže v podstatě pohoda... :twisted:


no tak vidíte, tupci! všechno je jak má bejt... [smilie=bubble.gif]


:lol: ....jojo...musim si to nějak zdůvodnit, přeci si tim nebudu kazit náladu! :wink:
a nechceš nám ten píst nafotit - abysme věděli jestli je propálenej nebo za to mohla kavitace(což asi těžko, ale jsem rád, že jsem tento odborný pojem mohl použít)
a nebo byla prostě ucpaná mazací (a v tomto případě spíš chladící) dírka
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 02 kvě 2005

Takže abych utnul případné fámy - Doldyho motor neumřel jen se mu přidřel jeden válec - na vině pravděpodobně bylo špatné spasování pístů s válci a navíc ten fakt, že píst byl v tomto válci obráceně - šipkou k řemenici. Vzhledem k tomu, že Doldy koupil motor jako hotový, za to fakt nemůže. Navíc má tak ostrou vačku, že pomalu se s tímhle motorem snad ani jet nedá.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 02 kvě 2005

fámy nebudou, vždy? to nahoře píše..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Želvák Bob » 02 kvě 2005

Žanek píše:.........má tak ostrou vačku, že pomalu se s tímhle motorem snad ani jet nedá.


:shock: :?: ... a to ............... 324° ???
................. nebo si nechal udělat brutus = 360° (tj. navařil tam rovnou kolečka)
:wink:

Tomáš
Příspěvky: 210
Registrován: 08 zář 2008
Bydliště: Domašín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš » 15 lis 2008

Mam pri prvnim startu postaveneho motoru přílit treba ricinový olej do benzinu nebo tak neco?v cem jsou hlavy jine kdyz u nich pisou ze jsou na bezolovnaty benzin?je mozny pouzit tycky ze 1300 na 1600 ty ze 13 maj mensi dirky zejo? takze asi koupit raci ty spravny co?muzu dat na prvni start na ventily saci 0.15 a na vyfukove 0,20?

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 15 lis 2008

Mam pri prvnim startu postaveneho motoru přílit treba ricinový olej do benzinu nebo tak neco?
nejsem sice motorovej guru, ale myslim ze to snad nebude nutny

v cem jsou hlavy jine kdyz u nich pisou ze jsou na bezolovnaty benzin?
ventilova sedla (pro natural jsou tvrdsi)

je mozny pouzit tycky ze 1300 na 1600 ty ze 13 maj mensi dirky zejo?
tak to fakt nevim, myslim ze jsou stejny, ale zitra se schvalne podivam, jestli najdu rozdil

muzu dat na prvni start na ventily saci 0.15 a na vyfukove 0,20?
asi se nic nestane, ale zda je to nutny ti reknou zkusenejsi nez sem ja
... a vůbec !

Tomáš
Příspěvky: 210
Registrován: 08 zář 2008
Bydliště: Domašín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš » 15 lis 2008

driv kdyz benzin obsahoval olovo tak to olovo primazavalo pisty a tet kdyz takovy benzin nejni? je neco na novych motorech jinak v mazani?nebo co nahradi to primazavani olovem.nebo je to zanedbatelne a vubec se tim nemam trapit?

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 16 lis 2008

hlavni uloha toho olova je prave ulpivat na tech ventolovych sedlech
valce a pisty zvladne mazat olej
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 628
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Capario » 16 lis 2008

To co se tankuje jakožto Speciál má v sobě právě výše zmíněné příměsy, avšak bezolovnaté.
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 16 lis 2008

Trochu musim poopravit Herbie, hlavna uloha terta etyl olova bola antidetonacna vlastnost. Vyhody ako zlepsenie odvodu tepla z ventilov do voditok a hlav boli druhorade..

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 17 lis 2008

Tomáš píše:Mam pri prvnim startu postaveneho motoru přílit treba ricinový olej do benzinu nebo tak neco?v cem jsou hlavy jine kdyz u nich pisou ze jsou na bezolovnaty benzin?je mozny pouzit tycky ze 1300 na 1600 ty ze 13 maj mensi dirky zejo? takze asi koupit raci ty spravny co?muzu dat na prvni start na ventily saci 0.15 a na vyfukove 0,20?


ne, ale zajížděj v každém případě na minerál, vyměň třeba po 5O, 150 a 500 km

tyčky jsou stejný

ventily dej na 0.10 oba, já dávám 0.15 na výfuk. 0.2 nikdy
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 382
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: Zajíždění broučího motoru

Příspěvekod p3p1k » 19 pro 2012

už to tady nemůžu najít :( ale při prvním nahození motoru mam dát minerální olej? a vyměnit ho po 100 nebo 300km (plnoprutokový filtr mám), a potom tam mam nalít klasický olej do brouka? nebo také minerální?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti