Zajíždění broučího motoru
to ne, ale spíš že se smaží jak ta palačinka. A? tam má centrální větrák nebo ne, vtip je v tom, že už širkokej dvoukanálovej větrák na 1600 si bere víc vzduchu než je ta úzká horní mřížka schopná dodat (proto se na kapotky začly přidávat mřížky). A nezapomínejte že tam jsou Webery, který si vzduchu berou taky nemálo. Takže vtip není v tom, kolik vzduchu je kterej větrák schopnej přečerpat, ale jestli si ho má ODKUD brát.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
...chlapáci nebojte...zítra mi mají přijít horní odskoky na kapotu...takže by to mělo být OK ... na cestě je taky mřížkovaná kapota...takže vyzkouším, co je lepší a uvidí se....de? je ještě zima, tak jsem to neřešil... a nejezdím žádný dlouhý štreky...jen testuju...
dragbug.comteam
další teoretická úvaha - jestli tam chvilkově bylo 7000k, tak pokud uvažuju převodovej poměr na větrák cca 1.8:1 znamenalo by to, že větrák v tu chvíli točil 12600 otáček. To je ten větrák nějak extra vyváženej? stačila by jedna klepnutá lopatka a už tam bude slušněj nedovažek...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a taky je otázka co na altík aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaPětišroub píše:další teoretická úvaha - jestli tam chvilkově bylo 7000k, tak pokud uvažuju převodovej poměr na větrák cca 1.8:1 znamenalo by to, že větrák v tu chvíli točil 12600 otáček. To je ten větrák nějak extra vyváženej? stačila by jedna klepnutá lopatka a už tam bude slušněj nedovažek...
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
.... myslím, že ten altík i větrák jsou na to stavěný...kolik má max. otáčky Porsche motor???Žanek píše:a taky je otázka co na altík aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaPětišroub píše:další teoretická úvaha - jestli tam chvilkově bylo 7000k, tak pokud uvažuju převodovej poměr na větrák cca 1.8:1 znamenalo by to, že větrák v tu chvíli točil 12600 otáček. To je ten větrák nějak extra vyváženej? stačila by jedna klepnutá lopatka a už tam bude slušněj nedovažek...
dragbug.comteam
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
bouda je samozřejmě neorigo...to je jasný, ale komplet vrtule, rámeček i altík jsou origo Porsche!john píše:To chladenie nie je orig.Porsche,je to aftermarket "Porsche style".O kvalite vela neviem.Prevod tiez moze byt od 1:1.4-1.8.Alternator ma obmedenu zivotnost pri tychto otackach.Na zavodnych motoroch sa nepouzivaju.
dragbug.comteam
To ma prekvapuje.Na drzaku vrtule na vrchu by malo byt cislo zacinajuce 901,911 alebo 930.Taktiez ma 12 lopatiek,porsche ma 5 alebo 11 a trochu ineho tvaru.
Porsche nevyraba altiky,pouziva Bosch ,Lucas .Rhone a boh vie co este.
Porsche nevyraba altiky,pouziva Bosch ,Lucas .Rhone a boh vie co este.
Naposledy upravil(a) john dne 31 bře 2005, celkem upraveno 2 x.
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
jen bych doplnil, poopravil Herbieho:
Do garáže ne, už jsem brouka vytáhl. Sejdeme se zejtra v 08:00 u nás na parkovišti, montérky s sebou, svačinu ... tu taky a nezapomeňte vercajk!
O fórum se bát nemusíte, já už sem za vás nějaký pitominy pošlu. 8)
Do garáže ne, už jsem brouka vytáhl. Sejdeme se zejtra v 08:00 u nás na parkovišti, montérky s sebou, svačinu ... tu taky a nezapomeňte vercajk!
O fórum se bát nemusíte, já už sem za vás nějaký pitominy pošlu. 8)
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
myslim, že to neni jedno. pokud má někdo tendence zajíždět motor podobně jako třeba Doldy a někdo, třeba John má k tomu co podotknout podnětnýho a přínosnýho, tak to může dotyčnýmu udělat velkou službu, popřípadě ho ušetřit od zbytečných ztrát. (já osobně jdu nastartovat svoji dvandu a na kilometru ji rozhučim určitě aspoň na 60-sát)Herbie píše:a neni to jedno pani teoretici ?
motor jezdi, doldy neni blbej a vi na co ma dat bacha
a budik na kontrolu teploty tam ma
tak prestante blabolit a padejte do garaze neco delat