...stále nevidím v mým zajíždění žádnej problém.... ...teď proběhne výměna oleje a seřízení ventilů a 9.4. hurá na sprinty do Brna na autodrom...axoun píše:myslim, že to neni jedno. pokud má někdo tendence zajíždět motor podobně jako třeba Doldy a někdo, třeba John má k tomu co podotknout podnětnýho a přínosnýho, tak to může dotyčnýmu udělat velkou službu, popřípadě ho ušetřit od zbytečných ztrát. (já osobně jdu nastartovat svoji dvandu a na kilometru ji rozhučim určitě aspoň na 60-sát)Herbie píše:a neni to jedno pani teoretici ?
motor jezdi, doldy neni blbej a vi na co ma dat bacha
a budik na kontrolu teploty tam ma
tak prestante blabolit a padejte do garaze neco delat
Zajíždění broučího motoru
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
dragbug.comteam
To Ax
no me jde spis o to automaticky povazovani lidi za blbce
Proti Johnovi ani slovo, tenle pan tady toho z nas vi o motorech nejvic
ale kdyz nekdo rekne"jo teplota oleje je 90-100, a vidim to na teplomeru kterej mam na palubce"
tak nevim proc se tu zas resej veci (probrany uz 1000x) tohle musis, tamhle to musis, jinak to upeces
no me jde spis o to automaticky povazovani lidi za blbce
Proti Johnovi ani slovo, tenle pan tady toho z nas vi o motorech nejvic
ale kdyz nekdo rekne"jo teplota oleje je 90-100, a vidim to na teplomeru kterej mam na palubce"
tak nevim proc se tu zas resej veci (probrany uz 1000x) tohle musis, tamhle to musis, jinak to upeces
ono aby zas nevznikl dojem, že to třeba Doldymu závidíme:) Není to považování lidí za blbce, ale normální diskuse. Když něco nevím nebo mám pochyby, tak se zeptám. Když si myslím, že někdo nedělá něco správně, tak to taky řeknu, páč lidi jsou schopný dělat různý věci (třeba ten typ před časem, jak jel na servis bez větráku).
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
To Herbie :
Dakujem za ocenenie,zas az tak moc o motoroch neviem.Co vsak viem,snazim sa podat dalej,aby chyby a problemy,ktore som spachal nevedomostou sa nestavali nadalej u inych.
Nikoho nepokladam za blbce,no vidim par veci tu a tam,ktore smeruju k takemu konaniu.
Co sa deje vo vnutri VW motora pri 8000 ot.,o tom sa nebudem rozpisovat.
Vacsina z Vas udrzuje brouka na tesny rozpocet,pri akejkolvek debate prva otazka je KOLKO?.Ked chcete tocit motor 8000,musite na to slovo zabudnut,pretoze odpoved je len jedna HODNE
Ak som sa niekoho dotkol,prosim o prepacenie.
Dakujem za ocenenie,zas az tak moc o motoroch neviem.Co vsak viem,snazim sa podat dalej,aby chyby a problemy,ktore som spachal nevedomostou sa nestavali nadalej u inych.
Nikoho nepokladam za blbce,no vidim par veci tu a tam,ktore smeruju k takemu konaniu.
Co sa deje vo vnutri VW motora pri 8000 ot.,o tom sa nebudem rozpisovat.
Vacsina z Vas udrzuje brouka na tesny rozpocet,pri akejkolvek debate prva otazka je KOLKO?.Ked chcete tocit motor 8000,musite na to slovo zabudnut,pretoze odpoved je len jedna HODNE
Ak som sa niekoho dotkol,prosim o prepacenie.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mě by jen tak mimo diskuzi zajímalo jestli má Doldy tyčky zdvihátek hliníkový nebo chrommolybden - to je pro vysoký otáčky dost podstatná věc, protože hliník je na točky nad 6000 a na tvrdší pružiny údajně moc měkej a pružnej - tak jsem se chtěl zeptat jaképak že tyčky to asi bez problémů snesly i těch 7000ot/min
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
ja tam ma 901john píše:To ma prekvapuje.Na drzaku vrtule na vrchu by malo byt cislo zacinajuce 901,911 alebo 930.Taktiez ma 12 lopatiek,porsche ma 5 alebo 11 a trochu ineho tvaru.
Porsche nevyraba altiky,pouziva Bosch ,Lucas .Rhone a boh vie co este.
a co se tyce vrtul tak jich je v nabidce vic... vyvoj jde dal a dela se vic lopatek s jinym smerem a tvarem.
ja mam 11lopatek
dragbug.com team
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No comment - Tome čti to pořádněhtd píše:ja tam ma 901john píše:.Na drzaku vrtule na vrchu by malo byt cislo zacinajuce 901,911 alebo 930.,porsche ma 5 alebo 11
a co se tyce vrtul tak jich je v nabidce vic... vyvoj jde dal a dela se vic lopatek s jinym smerem a tvarem.
ja mam 11lopatek
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Tak to teda néé, klokani sou totiž moji néjlepčí kamárádi!
Mě šlo jenom o jediný a to nezastrašit Johna v jeho ochotě přispívat a obohacovat nás o svý nezaplatitelný zkušenosti. A že se tady na podobný témata jako je "Doldyho zajíždění motoru" zase až tak moc nemluvilo je nasnadě. Doldy určitě ví co dělá a nepochybuju o tom, že je taky připravenej nést za případný maglajz následky, což by mu určitě tady nikdo nepřál. Jinak já jsem ten poslední, kdo by tu chtěl dělat z někoho blbce. Zatímco vy řešíte "kroucení" motorů, já jsem zrovna dneska u Mělníka ukroutil závit na dveřním zrcátku. To jsou starosti, který mě trápěj, dál jsem se zatim nedostal... 8-[
Mě šlo jenom o jediný a to nezastrašit Johna v jeho ochotě přispívat a obohacovat nás o svý nezaplatitelný zkušenosti. A že se tady na podobný témata jako je "Doldyho zajíždění motoru" zase až tak moc nemluvilo je nasnadě. Doldy určitě ví co dělá a nepochybuju o tom, že je taky připravenej nést za případný maglajz následky, což by mu určitě tady nikdo nepřál. Jinak já jsem ten poslední, kdo by tu chtěl dělat z někoho blbce. Zatímco vy řešíte "kroucení" motorů, já jsem zrovna dneska u Mělníka ukroutil závit na dveřním zrcátku. To jsou starosti, který mě trápěj, dál jsem se zatim nedostal... 8-[
copak nectu? tim jsem chtel poukazat na to, ze mam z porsche, co se tyce lopatek, ze nemam 5 nebo jako special 12Žanek píše:No comment - Tome čti to pořádněhtd píše:ja tam ma 901john píše:.Na drzaku vrtule na vrchu by malo byt cislo zacinajuce 901,911 alebo 930.,porsche ma 5 alebo 11
a co se tyce vrtul tak jich je v nabidce vic... vyvoj jde dal a dela se vic lopatek s jinym smerem a tvarem.
ja mam 11lopatek
ale ten smailik se da pochopit vselijak, ze
dragbug.com team
amenjohn píše:To Herbie :
Dakujem za ocenenie,zas az tak moc o motoroch neviem.Co vsak viem,snazim sa podat dalej,aby chyby a problemy,ktore som spachal nevedomostou sa nestavali nadalej u inych.
Nikoho nepokladam za blbce,no vidim par veci tu a tam,ktore smeruju k takemu konaniu.
Co sa deje vo vnutri VW motora pri 8000 ot.,o tom sa nebudem rozpisovat.
Vacsina z Vas udrzuje brouka na tesny rozpocet,pri akejkolvek debate prva otazka je KOLKO?.Ked chcete tocit motor 8000,musite na to slovo zabudnut,pretoze odpoved je len jedna HODNE
Ak som sa niekoho dotkol,prosim o prepacenie.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
tak to asi je neco spatneOwen píše:A to co je vsetko prerobene na tychto motoroch s porche chladenim? A chcem sa opytat k tej maximalke ked som mal 1,2 tak mi to islo 140 a teraz s 1,6 nechce ist viac ako 120.
kazdopadne maximalmi rychlost na stavajici prevodovce se standartni 1,6 zas o tolik nezvysis
co ja vim tak 1200 lze roztocit do 4000 a kousek
coz me na tachometru odpovida 130 km/h na klasicky kratky prevodovce
1600 pocitam roztocis tak na 5000 takze rekneme 150 ?
Zanku spocitej mu to
1200 mexiko mi "dá" 125 podle tachometru na rovině, dvoukarburátorová 1600 na krátký převodovce z dědka dala celkem bez problému ručičku na doraz (140 při cca 4700/min) a ještě by vesele táhla, ale nechci zemřít tak mladej.
Obojí na sériových pneu 155R15
Záleží to na gumách, neměnils gumy?
Obojí na sériových pneu 155R15
Záleží to na gumách, neměnils gumy?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
blbě seřízená 16ka (stačí disfunkční podtlakový regulátor na rozdělovači) nemá vyšší maximálku než 12ka - to je daný počtem max. otáček.
Jinak na standardní krátké převodovce s gumama 155/75 R15 to je 115Km/h při 4000ot/min a 142km/h při 5000ot/min - bez ohledu na to co ukazuje tachometr.
Popravdě bych se dost divil kdyby jednokanálová 12ka bez dalších úprav točila přes 4500ot/min - té mé se do vyšších otáček teda už moc nechtělo a ani bych ji netrápil přes 4000
Jinak na standardní krátké převodovce s gumama 155/75 R15 to je 115Km/h při 4000ot/min a 142km/h při 5000ot/min - bez ohledu na to co ukazuje tachometr.
Popravdě bych se dost divil kdyby jednokanálová 12ka bez dalších úprav točila přes 4500ot/min - té mé se do vyšších otáček teda už moc nechtělo a ani bych ji netrápil přes 4000
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Pavel Kubín
- Pan Vierloch
- Příspěvky: 129
- Registrován: 29 srp 2003
Achtung, fertig, los!
... aneb pokyny ohledně zajíždění oválka přímo z hlavního stanu. (germánsky)
http://www.oval56.de/Literatur/einfahrvorschrift.JPG
... aneb pokyny ohledně zajíždění oválka přímo z hlavního stanu. (germánsky)
http://www.oval56.de/Literatur/einfahrvorschrift.JPG
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
a to prosím je potřeba si uvědomit, že jiný profil, něřku-li průměr pneu má vliv nejen na skutečně dosaženou rychlost (změna celkového převodu), ale i na tu prezentovanou tachometrem, který je poháněn od předního kola...menší kolo na stejné vzdálenosti udělá více otáček, než série, na kterou je převod v tachometru spočítaný, takže ten ukazuje větší rychlost.
když už je Žanek přes to počítání, mohl by jako diplomovou práci sestavit tabulku typu
rozměr pneu rychlost udávaná na tachometru
155 SR15 50/100/150
a např. při
185/55/15 ??/???/???
190/50/15 ??/???/???
205/60/15 ??/???/???
190/55/14 ??/???/???
prostě porovnat o kolik to proměřuje při několika základních typech nestandartního obutí.....
když už je Žanek přes to počítání, mohl by jako diplomovou práci sestavit tabulku typu
rozměr pneu rychlost udávaná na tachometru
155 SR15 50/100/150
a např. při
185/55/15 ??/???/???
190/50/15 ??/???/???
205/60/15 ??/???/???
190/55/14 ??/???/???
prostě porovnat o kolik to proměřuje při několika základních typech nestandartního obutí.....