Owen píše:No uz je to dole zo zdvihaku , o olovko to jemne sucha ten cap. Ale este viac ma hneva ze jedno koleso ma ako tak spravny odklon a druhe je nakrivo. A odklon sa neda nastavit ci ano?
Ale preco by bolo zrazu ohnute rameno ked tam boli povodne capy a odklon bol v poriadku. Teraz som tam vymenil tie naboje a je to na hovno. Nemoze byt ten naboj krivy od vyroby?
Ked pri maximalnom nastaveni excentra nedostanes spravny priklon,vtedy plati to,co som spomenul vyssie.Predpokladal som ,ze profici
asi vedia ako nastavit geometriu na jednom z najstarsich a najviac vyrabanych aut.
Horny cap sedi v excentrickom puzdre,ktory natacanim meni priklon kolesa.Ked to nejde nastavit,rameno je ohnute.Na to staci raz chytit obrubnik.Pri znizenych tehliciach je to viac markantne.
Ok vsak zajtra to pozrem. Uz konecne zajtra vyjdem po 4mesiacoch zo servisu a na tych nabojoch to asi rozbijem som nemyslel ze to tak niak blbo znizi. Aj tie capy ze suchaju o koleso sakra. Dik zatim
Keď tam máš tie fajnové závažia "nalepovacie" tak to vymeň za štandard
ale na AL disky. Tie excentre sú tie matice na hornom ramene majú zárezy podľa ktorých si môžeš nastavi? odklon aspoň rovnako na oboch stranách rovnako.
To john: Myslíš to vážne s tým servisom VW
V jednom pracujem a vw chrobák je podľa nich Fiat 600. O prípravkoch ani nechýruju. Nikto to nezaplatí myslím cenu prípravkov a ani cenu servisu kde je normohodina 700sk bez dane. To je pre horných 10 000.
Jednoducho underground 8)
S tym kapitalizmom súhlasím. Nechcem nikoho chváli? ale niektorí ätých je málo) podnikatelia chcú zarobi? málo ale každý deň no iný zasa veľa každý deň.
Ako keď príde chlap k lekárovi a pýta sa:
- pán doktor potrebujem nejake tabletky proti chamtivosti ale veľa veľa veľa.