jak to vlastně bylo? VW používal víčka s výpustním šroubem, ale ty zavrhl, když uživatelé nečistili záchytné sítko na sání olejové pumpy. Nadále byla víčka na průchozích šroubech, nebo na šteftech? Některé motory co mám mají jeden šroub M6 skrz (jako výpustní) a zbytek je na šteftech, jiné to mají zase jinak..
Pětišroub píše:jak to vlastně bylo? VW používal víčka s výpustním šroubem, ale ty zavrhl, když uživatelé nečistili záchytné sítko na sání olejové pumpy. Nadále byla víčka na průchozích šroubech, nebo na šteftech? Některé motory co mám mají jeden šroub M6 skrz (jako výpustní) a zbytek je na šteftech, jiné to mají zase jinak..
co sem viděl já tak samý štefty - jen některý byly "zalepený" v těch kloboučkovejch matkách a šly vyšroubovat. no možná že se pletu, ale pokaždý mi tam "zůstalo" jinej počet šteftů a jinde
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
Pětišroub píše:jak to vlastně bylo? VW používal víčka s výpustním šroubem, ale ty zavrhl, když uživatelé nečistili záchytné sítko na sání olejové pumpy. Nadále byla víčka na průchozích šroubech, nebo na šteftech? Některé motory co mám mají jeden šroub M6 skrz (jako výpustní) a zbytek je na šteftech, jiné to mají zase jinak..
mno vzhledem k tomu ze se ty steftiky rady pousti, tak se obcas podari vyrobit vypustnich direk vicero
no já žil v domění, že je jeden šteft a jeden šroubek. u mě to jde aspoň na střídačku.
To Yahoo: víčko s výpuš?ákem bych bral. vyměnou za víčko bez výpuš?áku. dobrej kšeft? 8)
víčka byly na šesti šteftech s uzavřenejma matkama. Uprostřed díra je, nebo není. V každém případě je dobrá, pokud nechcete být upatlaní od oleje. Tuším že jí mám na všech motorech.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
hele když někde vyštráchneš víčko, přivezu ti víčko rozdělovače na 25k motor - to s vývodem do boku. Je to sice už nějaká druhovýroba, ne Bosch, ale vypadá stejně.