Elektrika broučičí
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Měl bych dotaz na zdejší elektrikáře. Kterak zapojit 12V zařízení na 6V baterii ? Toto zažízení bude mít velice malý odběr. Je třeba použít takovýto silný měnič, nebo se to dá spáchat jednodušeji, levněji a s menším bezmakem.
děkuji.
http://www.admiscz.net/eshops/vwbrouk/c ... s_id=13103
děkuji.
http://www.admiscz.net/eshops/vwbrouk/c ... s_id=13103
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Hop a máme další problém. Mám kontrolku blinkrů, kde je trvale zapojen +6V a spíná se zem při vysunutí mávačky. Dále mám přerušovač blinkrů, který spíná +6V a zem má pevnou.
Problém: jak na tuto kontrolku připojit přerušovač tak, abych viděl, jestli mám puštěný blinkry ? Laicky potřebuji z těch +6V pulzů udělat -6V pulzy.
Napadá mě tam dát další relátko, které když přijde +6V, tak sepne zem a kontrolka se rozsvítí.
Jde to udělat i bez něj. Nerad bych tam dával další "krabičku"
Problém: jak na tuto kontrolku připojit přerušovač tak, abych viděl, jestli mám puštěný blinkry ? Laicky potřebuji z těch +6V pulzů udělat -6V pulzy.
Napadá mě tam dát další relátko, které když přijde +6V, tak sepne zem a kontrolka se rozsvítí.
Jde to udělat i bez něj. Nerad bych tam dával další "krabičku"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
jestli je kontrolka žárovka tak je snad úplně jedno co jí přerušuješ
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
nemáš na páčku mávaček zapojený i blinkry? zapínáš blinkry zvláštní páčkou?Sam píše:Hop a máme další problém. Mám kontrolku blinkrů, kde je trvale zapojen +6V a spíná se zem při vysunutí mávačky. Dále mám přerušovač blinkrů, který spíná +6V a zem má pevnou.
Problém: jak na tuto kontrolku připojit přerušovač tak, abych viděl, jestli mám puštěný blinkry ? Laicky potřebuji z těch +6V pulzů udělat -6V pulzy.
Napadá mě tam dát další relátko, které když přijde +6V, tak sepne zem a kontrolka se rozsvítí.
Jde to udělat i bez něj. Nerad bych tam dával další "krabičku"
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
zkusím to popsat znovu.
- Kontrolka (žárovka) má trvale připojeno +6V.
- Aby se žárovka rozsvítila, je třeba na ní přivést -6V (zem)
- z přerušovače blinkrů přerušuje +6V
===============================
potřebuji z těch +6V z přerušovače udělat -6V, aby se žárovka rozvítila.
Ono to lze tedy zapojit i s tím +6V tak, že se zemní přes blinkry. Funguje to, má to ale nevýhodu, že kontrolka furt svítí a zhasne jen když se rozvítí blinkr
- Kontrolka (žárovka) má trvale připojeno +6V.
- Aby se žárovka rozsvítila, je třeba na ní přivést -6V (zem)
- z přerušovače blinkrů přerušuje +6V
===============================
potřebuji z těch +6V z přerušovače udělat -6V, aby se žárovka rozvítila.
Ono to lze tedy zapojit i s tím +6V tak, že se zemní přes blinkry. Funguje to, má to ale nevýhodu, že kontrolka furt svítí a zhasne jen když se rozvítí blinkr
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
i u pozdějších brouků byla kontrolka na + a používali 4 vývodové relátko. Prostě tam dej to "správné". Měl jsem to tak tuším v kuličce (nebo snad v doplíku, už nevím).
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- TomiHrablo
- Příspěvky: 55
- Registrován: 18 srp 2006
- Bydliště: Jičín & Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby měl někdo zájem o novej kabelovej svazek, tak si budu do svý 1303 a kamarádčiny 1300 z 69roku dělat novej. Když už si s tím dám tu práci, tak není problém jich vymrsknout víc.
Já až jednou umřu, tak chci zemřít jako můj děda. Klidně, spokojeně, ve spánku a ne se u toho zmítat a řvát, jako ti lidi, co je vezl v autě
co na thesamba.com?
třeba
popripade v sekci http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php je toho myslim dost
třeba
popripade v sekci http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php je toho myslim dost
- andre911
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 515
- Registrován: 20 led 2006
- Bydliště: oft in Deutschland unterwegs :-)
paňáčkové, potřebujem helfnout pácháme elektriku do brouka, viz schéma: http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... g_7071.jpg a potřeboval bych vidět komponent J2 - emergency flasher relay, nemá někdo fotku s detailem na označení vývodů??? děkuji za pomoc 8)