resuscitace stareho tematu:
Tak se mi mile sterace taktez zastavily ... a to presne ve ztoporene poloze
V tomto pripade si troufam rici, ze to neni korozi, bo po vejmuti z vozu a zkousce na stole na baterku se tyto radostne toci takovou rychlosti dle toho, na kterej vstup motoru pripojim napeti...
Kabely taktez procinkany a dle schema z manualu na ftp to vypada, ze vedou "od tamtad do tamtad" jak maji, i napeti trvale(po zapnuti klicku) je na tom kabelu, na kterem nachazeti se ma - cernej s bilou
Tudiz del me dedukce(nerikam ze spravne...) bude asi problem ve spinaci. A tento mam stale namontovan a proto se ptam predem: uz jste ho nekdo rozebiral a podival se mu do strev? Zatim jsem delal jen jeden, a to na R19ku. Tak je jestli nekdo netusite, co me ceka...
Ale zase na druhou stranu: kdyz dle strany 297 toho velkeho manualu na ftp(vim, je to popis jak od idiota) co ma 291MB ... Volkswagen.Beetle.&.Karmann.Ghia.1954.thru.1979.pdf ... privedu na jeden ze dvou vodicu urcujici rychlost napeti(svorky 53 a 53b) a sterace jsou namontovane ve voze, kostra "kostri" ... mely by se rozbehnout po dobu, co privadim napeti... tak proc nejezdej, kdyz na stole jezdej a delam to same. Podotykam, ze to privadim vzdy na stejne mista, jak na stole tak ve voze ... ???
No nic, uvidime
Stěrače a vše okolo
Re: Stěrače a vše okolo
No to na mě a mýho mexickýho Rodrigueze už to taky přišlo Ráno přijedu do práce a všechno OK ....... odpoledne naskočim do auta a stěrače se ani nehnou. A společně s tim přestala i svítit kontrolka vyhřívání zadního skla..... prostě záhada.... a do toho samozřejmě vesele sněžilo Tak se na to asi pudu za chvilku vrhnout, ale trochu se toho bojim, protože ta strašná kupka sena (drátů) co mam pod kapotou mi vždycky vezme všechnu chuť do práce
Re: Stěrače a vše okolo
Tak to byla hned první věc na kterou sem se koukalHerbie píše:a co pojistky, neprdla jen pojistka ?
Ale jelikož si ještě radši studuju informace v elektroschématu a co se vybavení týče, Tak mám otázku........ kdyby chyba byla v motorku stěračů nepotřebuju prosím něco speciálního na jeho rozebrání a případný repas Nebo nějakou radu z vlastní zkušenosti, kterou byste taky rádi věděli před první výměnou/opravou???
Re: Stěrače a vše okolo
snad ani ne, spíš si myslim, že do motorku nebude třeba sahat, ale zrada bude někde po cestě.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Stěrače a vše okolo
U motorku ti maximalne muze zoxidovat kontakt na spolecny uhlik, bo jeho medeny vodic je do tela motorku pouze zalisovanej. Na rozebrani nepotrebujes nic spesl, ale na slozeni trosku sikovnosti nebo trpelivosti(co je ti blizsi) bo musis drzet roztazene tri uhliky a mezi to zasouvat rotor, kterej se rad "pricucne" na stator, tudiz se netrefis do loziska na dne
Re: Stěrače a vše okolo
Tak nakonec světe div se bylo to v pojistkach.......né že by byla prasklá, ale jen zoxidovanej kontakt což byla otázka minutky taková blbost a jak pozlobí. Aspoň sem si vyzkoušel v jednom člověku jak se blbě nandavá přední haupna