Je to podle VIN a podle zdejšího návodu rok 69. Chci to přesně zrenovovat tak jak vyjel z Wolfsburgu. Nejlepší by bylo, kdyby byl hotový v létě 2019 a přesně po padesáti letech vyjel jako nový z moji garážerochuss píše:Plno informací najdeš na netu.Snad to není nějaké Mexiko z 80.let?Snaž se to udělat ročníkově co nejvěrnější, podobné jak to bylo když to sjelo z pásu. Žádné nesmyslné úpravy,ty testace se pak dělají stejně každý rok.
přihlášení auta ze zahraničí
Re: přihlášení auta ze zahraničí
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: přihlášení auta ze zahraničí
Ahoj,
měl bych dotaz k přihlášení dovozu. Pokud bych dotáhl domu například toto:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Jedná se o T2B s Rumunskými papíry. Pokud strejda google umí německy, tak je to "Staré auto registrováno s vintage schválením". Tzn jestli tomu správně rozumím, rumunský veteránský značky. V dalším textu jsem vyrozumněl, že má malý techničák.
Z toho, co jsem se tady dočetl, předpokládám, že veteránský značky z EU jsou k ničemu?
Jaká by teda byla ideální cesta s přihlášením? Udělat kompletní veteránskou testaci za těch cca 5 tis? Nebo se porozhlédnout a koupit noty, na který se přihlásí? Nebo je ještě jiný řešení?
Díky moc za nápady. Není to tak, že bych se chystal dojet přesně pro tenhle bus, ale předpokládám, že v rámci EU to bude podobný.
měl bych dotaz k přihlášení dovozu. Pokud bych dotáhl domu například toto:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Jedná se o T2B s Rumunskými papíry. Pokud strejda google umí německy, tak je to "Staré auto registrováno s vintage schválením". Tzn jestli tomu správně rozumím, rumunský veteránský značky. V dalším textu jsem vyrozumněl, že má malý techničák.
Z toho, co jsem se tady dočetl, předpokládám, že veteránský značky z EU jsou k ničemu?
Jaká by teda byla ideální cesta s přihlášením? Udělat kompletní veteránskou testaci za těch cca 5 tis? Nebo se porozhlédnout a koupit noty, na který se přihlásí? Nebo je ještě jiný řešení?
Díky moc za nápady. Není to tak, že bych se chystal dojet přesně pro tenhle bus, ale předpokládám, že v rámci EU to bude podobný.
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: přihlášení auta ze zahraničí
nejsnazší a nejlevnější cesta je auto přihlásit na veteránské značky, není to ani těch 5000Kč jak píšeš, neřešíš ekodaň, dovozovou technickou, ale zpět na klasické značky už to nedostaneš. Každopádně bych tohle auto za takovou cenu nekupoval
i kdyby auto mělo nějakou formu veteránských značek, tak ty jsou psané na majitele a jsou nepřepsatelné, takže při prodeji se stejně musejí udělat nové, pokud bys měl zájem o konkrétní informace pošli sz, pošlu ti kontakt na slušného testačního komisaře od Prahy
i kdyby auto mělo nějakou formu veteránských značek, tak ty jsou psané na majitele a jsou nepřepsatelné, takže při prodeji se stejně musejí udělat nové, pokud bys měl zájem o konkrétní informace pošli sz, pošlu ti kontakt na slušného testačního komisaře od Prahy
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: přihlášení auta ze zahraničí
slesa píše:nejsnazší a nejlevnější cesta je auto přihlásit na veteránské značky, není to ani těch 5000Kč jak píšeš, neřešíš ekodaň, dovozovou technickou, ale zpět na klasické značky už to nedostaneš. Každopádně bych tohle auto za takovou cenu nekupoval
i kdyby auto mělo nějakou formu veteránských značek, tak ty jsou psané na majitele a jsou nepřepsatelné, takže při prodeji se stejně musejí udělat nové, pokud bys měl zájem o konkrétní informace pošli sz, pošlu ti kontakt na slušného testačního komisaře od Prahy
Ok, dík. Byl to spíš příklad. Chtěl bych vyrobit novýho pacienta s busem, ale zatím se nic kloudnýho po webu nepohybuje. Jestli o něčem víš, tak poprosím o sdílení, rád se podívám. S testací si to píšu a případně bych se ozval.
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: přihlášení auta ze zahraničí
o ničem nevím, momentálně nesmím po ničem koukat Ale předpokládám, že pod tím novým "lakem" bude hromada prasáren (vlastní zkušenost ) , doporučuji i auto na pohled v horším, ale v co nejvíce originálním laku (stavu). Ale to už jsme v jiném tématu.
Re: přihlášení auta ze zahraničí
Veteránské papíry platí pro vozidlo A MAJITELE. A to i v rámci převodu v ČR. Takže i kdybys kupoval auťák v CZ na zelených značkách, tak si musíš nechat udělat svoji vlastní testaci. To že předchozí testace bývalého majitele k nové testaci může výrazně pomoci je věc jiná.
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: přihlášení auta ze zahraničí
Je možno tyto doklady dát na bilý? Tenhle typ jsem ještě neviděl. Diky
Re: přihlášení auta ze zahraničí
Nazdar, vedel by mi prosim niekto poradit ako to je s prihlasenim chrobaka na Slovensku momentalne?
Resp. s STK/EK?
Auto je pojazdné u mňa v garáži na bielych BA znackach a podla STKonline je v evidencii.. VIN aj rok vyroby sedi - rocnik 68, v papieroch co som nasiel bolo na STK/EK naposledy v roku 2002. Mám aj pôvodný československý veľký TP z roku 1970 kedy bolo prvýkrát prihlásené na SVK a aj malý TP z roku 2001.
Je ale pravdepodobne stale napisane na stareho otca.. dedicske konanie uz prebehlo.
Co som sa docital niekde na internete tak auta starsieho roku vyroby ako 1970 uz nemusia absolvovat EK - je to naozaj tak?
Ako teda postupovať? Najprv riešiť STK a potom prepis majiteľa? Potreboval by som aby zostalo na bielych značkách.
Za akekolvek rady budem vdacny.
Resp. s STK/EK?
Auto je pojazdné u mňa v garáži na bielych BA znackach a podla STKonline je v evidencii.. VIN aj rok vyroby sedi - rocnik 68, v papieroch co som nasiel bolo na STK/EK naposledy v roku 2002. Mám aj pôvodný československý veľký TP z roku 1970 kedy bolo prvýkrát prihlásené na SVK a aj malý TP z roku 2001.
Je ale pravdepodobne stale napisane na stareho otca.. dedicske konanie uz prebehlo.
Co som sa docital niekde na internete tak auta starsieho roku vyroby ako 1970 uz nemusia absolvovat EK - je to naozaj tak?
Ako teda postupovať? Najprv riešiť STK a potom prepis majiteľa? Potreboval by som aby zostalo na bielych značkách.
Za akekolvek rady budem vdacny.
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: přihlášení auta ze zahraničí
Nazdar, potreboval by som zistiť ako máte zapísaný modelový typ - chrobak v papieroch VW Type1/1200/1300/1500/1600 (teda podľa objemu motora) Alebo iba Beetle? Videl som uz všeličo... Čo som robil taký menší prieskum tak každý to mal zapísaný ináč a neviem ako to má byť správne . Vie mi niekto poradiť?
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: přihlášení auta ze zahraničí
Já mám skoro všechny možnosti, záleží, jaký je to r.v., kdy bylo auto u nás přihlášeno a co ma eventuálně napsany v zahraničním TP. Co tam más ty a jakej máš r.v.? Třeba Nemec, co naši kupovali z fabriky v r.74, má v TP typ 1200L, motor 1300 dvoukanál dvoupředehřev kód AR. Asi to bylo kvuli odlišení od v te dobe současně vyrábených superek.
Re: přihlášení auta ze zahraničí
těbuch.. měli sme třeba jednou němce 1976, 1200L, měl dvoukanál AS s dvojitým předehřevem, kar. Solex 34PICT4, kotouče, dlouhou špajsku a vůbec..
z rakous zas jezdily káry s knížkou vw 1300 a zapsano bylo 1192ccm, 34 ps
tak snad asi aby bylo aspoň kolem trocha legrace že..
z rakous zas jezdily káry s knížkou vw 1300 a zapsano bylo 1192ccm, 34 ps
tak snad asi aby bylo aspoň kolem trocha legrace že..
Re: přihlášení auta ze zahraničí
Nazdar chalani, dik za odpovede. Je to vw chrobak 68 ročník.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: přihlášení auta ze zahraničí
Mrknu, co mam v 69 a napíšu. Co máš v původním TP ty?
Re: přihlášení auta ze zahraničí
Volkswagen Volkswagen tp z československa z roku 1970
Re: přihlášení auta ze zahraničí
VW1300, registrovano jako nove v CSSR 9/1969:
Tov. znacka, typ: "VOLKSWAGEN 1300"
Karoserie: druh "tudor", vyrobce "VW"
Podvozek (ram): vyrobce "Volkswagen AG, NSR"
Motor: vyrobce "VW", typ "1300" (opraveno v roce 2005 na typ "F", byl s tim problem pri prevodu)
Tov. znacka, typ: "VOLKSWAGEN 1300"
Karoserie: druh "tudor", vyrobce "VW"
Podvozek (ram): vyrobce "Volkswagen AG, NSR"
Motor: vyrobce "VW", typ "1300" (opraveno v roce 2005 na typ "F", byl s tim problem pri prevodu)