Standard brouk versus superbrouk

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!

Máte standarda, či superbrouka?

mám standarda a vyhovuje mi
42
53%
mám superbrouka a vyhovuje mi
25
31%
mám standarda, ale raději bych měl superbrouka
1
1%
mám superbrouka, ale raději bych měl standarda
0
Žádná hlasování
je mi to jedno, brouk je přeci brouk...
12
15%
 
Celkem hlasů: 80

cimi

Příspěvek od cimi »

Ja teda nevim, kteryho mam brouka, ale SUPER je tak jako tak. Proc tedy polemizovat? :D
A nerikejte mi, ze su debil. To uz vim :D

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

To poznáš jednoduše, buď máš rezervu na šikmo postavenou nebo ti leží ve vaně na plocho :wink:
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

cimi

Příspěvek od cimi »

tak mam SUPER SUPER brouka!

Pro neco takoveho neni ani kolonka v hlasovaci listine! :D

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Lugena a co když jí mám vyndanou a opřenou v garáži, jak to potom poznám? :lol:

Cimi, ty zrovna prodáváš (jestli se nepletu) jednoho tzv. superbrouka - t.j. typ 1303, nebo se tak říká i 1302, název pochází z amerického označení Superbug).
Hlavní a zásadní rozdíl oproti standartu nebo kjinak řečeno klasice je provedení přední nápravy - modernější typu McPerson.
Ale jinak jsi to rozlousknul - každý brouk je super :!:

cimi

Příspěvek od cimi »

Ja vim, ja vim. Ale sranda musi bejt i kdyby na benzin nebylo - coz se doufam nestane!

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 219
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Superbrouk vesus Klasika

Příspěvek od 5amba »

No nevim s tou usporou vyr.nakladu. vem si jak dlouho se 1302 a 1303 vyrabely ? A proc kdyz jsou vyrobne levnejsi a maji lepsi jzdni vlastnosti :evil: neskoncily vyrobu brouka tyto typy ale 1200 standart.

Kdyz vlastne ta levna predni naprava je Golf1 ?

Kdo to vi, kdo to vi ?
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

počkej tohle si musíme ujasnit?

Nikdo netvrdí že 1302 a 1303 měly vést k úspoře nákladů, byly přeci technickým rozvinutím standarda a tím pádem byli i dražší. Což v roce 74 vedlo k ukončení výroby a návratu k původní koncepci. No, musel to být ekonomický propadák jako blázen.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 219
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 5amba »

No nekde nahore jsme to cetl tak jsem se ozval. Ze sve osobni zkusenosti z jizdy 1200 1302 1303 jednoznacne pro 1200. Co se tyka narazovich testu zazil a prezil jen crash v 1200 v 80 Km/h mi poslali naproti manika co mi daval prednost. A muzu rict ze se hodne lidi divilo proc to neni vic rozbite ( sice byl na odpis ... ale prezil jsem )
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Tak levnější to fakt nebylo, názorně si to může okázat každý sám při rekonstrukci, to nepočítam to, že plechy atd na super jsou dnes dražší než na klasiku, to vyplývá z menší výroby, ale je tam o hodně víc "drahejch" dílů a je to přeci jen konstrukčně složitější.
Z toho pak můžeme vydedukovat jednoduchou rovnici:

Superbrouk byl podstarně dražší než klasika -> lidi to nekupovali -> do mexika se přesunula výroba klasik, protože to bylo levnější, technologicky méně náročné - do rozvojvý země pochopitelně začnu ládovat to nejlevnější
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1878
Registrován: 01 pro 2006

Příspěvek od beetle66 »

máme tu oživenou debatu němec vs mexico tak oživíme i toto, Pro mě je to jasný - superka hraje druhé housle 8)
Obrázek
1966

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Omyl, poznam velmi dobre auta aj majitelov.Super je vybaveny ej22 turbo a dedek ma 1915 a je vysoko upraveny...obaja sz zucastnuju zavodov na okruhoch...

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum

Příspěvek od Želvák Bob »

:wink: ... tohle téma - to je vždy subjektivní. Klasika je prostě klasika - obzvlášť dědek a ovál mají svoje velké kouzlo ladných linií - když se dívám na předek superek a na sloní tlapy na těch vydutých blatnících typu 1303 - by člověk brečel.

Ale je jiná doba - dnes máme brouky pro radost - ne pro jejich užitné vlastnosti :wink:

Osobně si myslím (a dobová literatura mě v tom utvrzuje), že lepší jízdní vlastnosti superek jsou spíš díky lébrům a důvěře v propagační masáž továrny, než kvůli předním persnům (že je to spíš subjektivní dojem jejich majitelů). S půjčenou superkou 1302 jsem byl třetí předloni na Attacku - ale myslím, že s klasikou se stejným motorem bych byl i rychlejší (kvůli váze). Řídil jsem i 1303, ale nebyla v zatáčkách lepší než Želva - a to na Želvě nebyl ani přední stabilizátor. Rozhodně mi superka k srdci nepřirostla.
Vím, že mě ukamenujete, ale za svým ryze subjektivním názorem si stojím - alespoň do té doby - než se svezu v superce, která by fakt měla lepší vlastnosti než klasika.
Ale ta fotka je luxusní! :wink:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Ako kazda automoblka, tak aj VW pokrcovali v technickom vyvoji vyrabnych modelov. Nutne zlepsenia predchadzajucich modelov, hlavne
zlepsenie jazdnych vlstnosti, komfortu jazdy, bezpecnosti a neposledne ekonomie prevozu, doniesli nam Super Beetle.
O tom, ze je superka "superior", nie su ziadne pochyby a prave Ty, Bob, by si to mal vediet najlepsie...co si dosiahol na Attacku, ci s dedkom, alebo Superkou je absolutne nepodstatne...tu subjektivita poraza vsetky fakty.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milosak_1 »

john píše:Ako kazda automoblka, tak aj VW pokrcovali v technickom vyvoji vyrabnych modelov. Nutne zlepsenia predchadzajucich modelov, hlavne
zlepsenie jazdnych vlstnosti, komfortu jazdy, bezpecnosti a neposledne ekonomie prevozu, doniesli nam Super Beetle.
O tom, ze je superka "superior", nie su ziadne pochyby a prave Ty, Bob, by si to mal vediet najlepsie...co si dosiahol na Attacku, ci s dedkom, alebo Superkou je absolutne nepodstatne...tu subjektivita poraza vsetky fakty.
Johne, moje slova. Superka je vrchol vyvoje brouku. Mam ji, protoze jsem vzdy mel prechodaky (vystridal jsem 5 brouku nez prisla 1303) a pro me superky byli jako Porsche. Vyvoj proste nejde zastavit. Nekdo radeji klasiku a nekdo zas modernu. Ja jsem spis pro to druhe, pac vychytali vsechny mouchy predchozich modelu a meli by byt logicky lepsi. Pravda ale je ze i klasika ma hodne do sebe, ale uz bych ji po superce nechtel. Velke pohodlne sedacky (s moji vahou a delkou plne vyhovujici), hrebenove rizeni, McPherson, kotoucove brzdy, atd... atd... ma hodne do sebe.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Bonvi
Příspěvky: 70
Registrován: 30 dub 2007
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek od Bonvi »

Pořídil jsem si před léty svého prvního brouka. To, že je to 1303 Superbrouk jsem se dozvěděl až později. Od milovníků klasiky jsem potom slyšel spoustu narážek na tento "nepovedený" model. Jezdíme v něm celá naše čtyřčlenná rodina. A to v běžném provozu tak na dovolené. Proto oceňuji jeho prostornost. Vždy jsem dojel tam a zpět. Pokud jsem ovšem nezapomněl dotankovat :D . Nedávno jsem si pořídil druhého a je to opět 1303. Brouků bylo naštěstí vyrobeno dost tak si můžeme každý vybrat jaký model chceme.
Debata mi tak trochu připomíná odvěký spor trenýrkářů se slipaři. :lol:
Ale velice rád si ji přečtu.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

kdyby ty superky nebyly takovy divne bachraty ..... :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

rozumná evoluce byly US modely kolem roku 70 - vzadu lébr, vepředu torzky jako u automatu, kastle standard a motor 1600 jednokanál, posléze dvoukanál.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...superka je odporná...ale jako auto je rozhodně lepší než klasickej brouk...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

asi tak
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
TTT
Příspěvky: 113
Registrován: 31 pro 2008
Bydliště: úplně na severu

Příspěvek od TTT »

Myslím, že je to pouze věc názoru. Před deseti lety, když jsem si pořizoval prvního brouka, tak jsem koupil 1302 aniž bych věděl, že je více typů. Před 5 měsícema jsem si pořídil znovu brouka a opět superku- právě kvůli těm phersonům a jízdním vlastnostem, kterými superka disponuje.

Odpovědět