Standard brouk versus superbrouk
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Lugena a co když jí mám vyndanou a opřenou v garáži, jak to potom poznám?
Cimi, ty zrovna prodáváš (jestli se nepletu) jednoho tzv. superbrouka - t.j. typ 1303, nebo se tak říká i 1302, název pochází z amerického označení Superbug).
Hlavní a zásadní rozdíl oproti standartu nebo kjinak řečeno klasice je provedení přední nápravy - modernější typu McPerson.
Ale jinak jsi to rozlousknul - každý brouk je super
Cimi, ty zrovna prodáváš (jestli se nepletu) jednoho tzv. superbrouka - t.j. typ 1303, nebo se tak říká i 1302, název pochází z amerického označení Superbug).
Hlavní a zásadní rozdíl oproti standartu nebo kjinak řečeno klasice je provedení přední nápravy - modernější typu McPerson.
Ale jinak jsi to rozlousknul - každý brouk je super
Superbrouk vesus Klasika
No nevim s tou usporou vyr.nakladu. vem si jak dlouho se 1302 a 1303 vyrabely ? A proc kdyz jsou vyrobne levnejsi a maji lepsi jzdni vlastnosti neskoncily vyrobu brouka tyto typy ale 1200 standart.
Kdyz vlastne ta levna predni naprava je Golf1 ?
Kdo to vi, kdo to vi ?
Kdyz vlastne ta levna predni naprava je Golf1 ?
Kdo to vi, kdo to vi ?
Tady Samba, ten z 5TP
počkej tohle si musíme ujasnit?
Nikdo netvrdí že 1302 a 1303 měly vést k úspoře nákladů, byly přeci technickým rozvinutím standarda a tím pádem byli i dražší. Což v roce 74 vedlo k ukončení výroby a návratu k původní koncepci. No, musel to být ekonomický propadák jako blázen.
Nikdo netvrdí že 1302 a 1303 měly vést k úspoře nákladů, byly přeci technickým rozvinutím standarda a tím pádem byli i dražší. Což v roce 74 vedlo k ukončení výroby a návratu k původní koncepci. No, musel to být ekonomický propadák jako blázen.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
No nekde nahore jsme to cetl tak jsem se ozval. Ze sve osobni zkusenosti z jizdy 1200 1302 1303 jednoznacne pro 1200. Co se tyka narazovich testu zazil a prezil jen crash v 1200 v 80 Km/h mi poslali naproti manika co mi daval prednost. A muzu rict ze se hodne lidi divilo proc to neni vic rozbite ( sice byl na odpis ... ale prezil jsem )
Tady Samba, ten z 5TP
Tak levnější to fakt nebylo, názorně si to může okázat každý sám při rekonstrukci, to nepočítam to, že plechy atd na super jsou dnes dražší než na klasiku, to vyplývá z menší výroby, ale je tam o hodně víc "drahejch" dílů a je to přeci jen konstrukčně složitější.
Z toho pak můžeme vydedukovat jednoduchou rovnici:
Superbrouk byl podstarně dražší než klasika -> lidi to nekupovali -> do mexika se přesunula výroba klasik, protože to bylo levnější, technologicky méně náročné - do rozvojvý země pochopitelně začnu ládovat to nejlevnější
Z toho pak můžeme vydedukovat jednoduchou rovnici:
Superbrouk byl podstarně dražší než klasika -> lidi to nekupovali -> do mexika se přesunula výroba klasik, protože to bylo levnější, technologicky méně náročné - do rozvojvý země pochopitelně začnu ládovat to nejlevnější
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
... tohle téma - to je vždy subjektivní. Klasika je prostě klasika - obzvlášť dědek a ovál mají svoje velké kouzlo ladných linií - když se dívám na předek superek a na sloní tlapy na těch vydutých blatnících typu 1303 - by člověk brečel.
Ale je jiná doba - dnes máme brouky pro radost - ne pro jejich užitné vlastnosti
Osobně si myslím (a dobová literatura mě v tom utvrzuje), že lepší jízdní vlastnosti superek jsou spíš díky lébrům a důvěře v propagační masáž továrny, než kvůli předním persnům (že je to spíš subjektivní dojem jejich majitelů). S půjčenou superkou 1302 jsem byl třetí předloni na Attacku - ale myslím, že s klasikou se stejným motorem bych byl i rychlejší (kvůli váze). Řídil jsem i 1303, ale nebyla v zatáčkách lepší než Želva - a to na Želvě nebyl ani přední stabilizátor. Rozhodně mi superka k srdci nepřirostla.
Vím, že mě ukamenujete, ale za svým ryze subjektivním názorem si stojím - alespoň do té doby - než se svezu v superce, která by fakt měla lepší vlastnosti než klasika.
Ale ta fotka je luxusní!
Ale je jiná doba - dnes máme brouky pro radost - ne pro jejich užitné vlastnosti
Osobně si myslím (a dobová literatura mě v tom utvrzuje), že lepší jízdní vlastnosti superek jsou spíš díky lébrům a důvěře v propagační masáž továrny, než kvůli předním persnům (že je to spíš subjektivní dojem jejich majitelů). S půjčenou superkou 1302 jsem byl třetí předloni na Attacku - ale myslím, že s klasikou se stejným motorem bych byl i rychlejší (kvůli váze). Řídil jsem i 1303, ale nebyla v zatáčkách lepší než Želva - a to na Želvě nebyl ani přední stabilizátor. Rozhodně mi superka k srdci nepřirostla.
Vím, že mě ukamenujete, ale za svým ryze subjektivním názorem si stojím - alespoň do té doby - než se svezu v superce, která by fakt měla lepší vlastnosti než klasika.
Ale ta fotka je luxusní!
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
Ako kazda automoblka, tak aj VW pokrcovali v technickom vyvoji vyrabnych modelov. Nutne zlepsenia predchadzajucich modelov, hlavne
zlepsenie jazdnych vlstnosti, komfortu jazdy, bezpecnosti a neposledne ekonomie prevozu, doniesli nam Super Beetle.
O tom, ze je superka "superior", nie su ziadne pochyby a prave Ty, Bob, by si to mal vediet najlepsie...co si dosiahol na Attacku, ci s dedkom, alebo Superkou je absolutne nepodstatne...tu subjektivita poraza vsetky fakty.
zlepsenie jazdnych vlstnosti, komfortu jazdy, bezpecnosti a neposledne ekonomie prevozu, doniesli nam Super Beetle.
O tom, ze je superka "superior", nie su ziadne pochyby a prave Ty, Bob, by si to mal vediet najlepsie...co si dosiahol na Attacku, ci s dedkom, alebo Superkou je absolutne nepodstatne...tu subjektivita poraza vsetky fakty.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Johne, moje slova. Superka je vrchol vyvoje brouku. Mam ji, protoze jsem vzdy mel prechodaky (vystridal jsem 5 brouku nez prisla 1303) a pro me superky byli jako Porsche. Vyvoj proste nejde zastavit. Nekdo radeji klasiku a nekdo zas modernu. Ja jsem spis pro to druhe, pac vychytali vsechny mouchy predchozich modelu a meli by byt logicky lepsi. Pravda ale je ze i klasika ma hodne do sebe, ale uz bych ji po superce nechtel. Velke pohodlne sedacky (s moji vahou a delkou plne vyhovujici), hrebenove rizeni, McPherson, kotoucove brzdy, atd... atd... ma hodne do sebe.john píše:Ako kazda automoblka, tak aj VW pokrcovali v technickom vyvoji vyrabnych modelov. Nutne zlepsenia predchadzajucich modelov, hlavne
zlepsenie jazdnych vlstnosti, komfortu jazdy, bezpecnosti a neposledne ekonomie prevozu, doniesli nam Super Beetle.
O tom, ze je superka "superior", nie su ziadne pochyby a prave Ty, Bob, by si to mal vediet najlepsie...co si dosiahol na Attacku, ci s dedkom, alebo Superkou je absolutne nepodstatne...tu subjektivita poraza vsetky fakty.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Pořídil jsem si před léty svého prvního brouka. To, že je to 1303 Superbrouk jsem se dozvěděl až později. Od milovníků klasiky jsem potom slyšel spoustu narážek na tento "nepovedený" model. Jezdíme v něm celá naše čtyřčlenná rodina. A to v běžném provozu tak na dovolené. Proto oceňuji jeho prostornost. Vždy jsem dojel tam a zpět. Pokud jsem ovšem nezapomněl dotankovat . Nedávno jsem si pořídil druhého a je to opět 1303. Brouků bylo naštěstí vyrobeno dost tak si můžeme každý vybrat jaký model chceme.
Debata mi tak trochu připomíná odvěký spor trenýrkářů se slipaři.
Ale velice rád si ji přečtu.
Debata mi tak trochu připomíná odvěký spor trenýrkářů se slipaři.
Ale velice rád si ji přečtu.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
asi tak
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž