Standard brouk versus superbrouk
Re: Standard brouk versus superbrouk
Hlasuju pro superky, pro mě je nejnej 1302 - pokročilé technologické úpravy vs. skvělej design - u 1303 se mi už nelíbí prohnutý přední sklo, plastová palubka a sloní tlapy vzadu ... Jinak ale myslím, že je hlavní, že obstály v čase a že se o nich dá říct, že to vůbec je brouk (snad vyjma ultraortodoxních dědkařů). Zejména ve světle toho, co nám VW cpe od ukončení výroby mexik jako nástupce - ty dva nový modely už imho s broukem nemaj společnýho vůbec nic.
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Standard brouk versus superbrouk
jednu věc společnou new beeatle přeci jen má! je to ta vázička s kytkou...
Re: Standard brouk versus superbrouk
Nevím, jestli si úplně pochopil téma, nicméně vyšel v časopisu AutoTip Klassik test brouků, ve kterém bylo hodnoceno toto:evinsen píše:jednu věc společnou new beeatle přeci jen má! je to ta vázička s kytkou...
Zábava: temperament, zvuk, ovladatelnost
Na palubě: sedadla, Pérování, Prostornost
Optika: kvalita, design, Image
Testované automobily: Type 6 (1938), Preclík (1951), Ovál (1956), Dědek (1962), Skoro Brouk 1303 S (1974) a Mexico Ultima Edicion (2003)
Odborníky jistě nepřekvapí výsledky:)
1. Dědek 51 bodů
2. 1303S 50 bodů
3. Mexico 43 bodů
4. Ovál 42 bodů
5. Precl 37 bodů
6. Type 6 33 bodů
A to nemluvím o tom, kdyby se takového testu zúčastnil přechoďák:)
1966
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Standard brouk versus superbrouk
Krása, opět v preferencích okupuji poslední příčky žebříčku. Ale už jsem si zvykl.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Standard brouk versus superbrouk
Ty konkrétně ale získáváš body navíc za umělecký dojem.Sam píše:Krása, opět v preferencích okupuji poslední příčky žebříčku. Ale už jsem si zvykl.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Standard brouk versus superbrouk
téma chápu přesně,jenom chytám tik když se jinak zmuchlaný polo řadí na pozici klasickýho brouka.
a testy časopisů neberu vůbec za bernou minci, tenhle bild taky napsal že nejméně spolehlivé auto v německu je golf a nejvíce citroen bx.brali to podle záznamů adacu.jenže zapoměli že golfů je na silnicích nejvíc a kdo měl citrona věděl že volat adac je zbytečný.
klasika nebo superku hodnotit je taky těžký.oba typy se vyráběli v německu současně,právě pro to že měli své příznivce,ale politika firmy a nové bezpečnostní předpisy,první ropné krize daly vzniknout superce jako další krok ve vývoji podvozku v té době již koncepčně zastaralého.
trend doby šel v autech jiným směrem a firma vw se svojí padesátiletou konstrukcí(i když dokonalou)se začala světu vzdalovat.
a hodnocení je to samé jako když mi kámoš při plavbě ve vodníku řekne."jak mám ty čluny,tohle je hroznej courák roztřesenej"
a testy časopisů neberu vůbec za bernou minci, tenhle bild taky napsal že nejméně spolehlivé auto v německu je golf a nejvíce citroen bx.brali to podle záznamů adacu.jenže zapoměli že golfů je na silnicích nejvíc a kdo měl citrona věděl že volat adac je zbytečný.
klasika nebo superku hodnotit je taky těžký.oba typy se vyráběli v německu současně,právě pro to že měli své příznivce,ale politika firmy a nové bezpečnostní předpisy,první ropné krize daly vzniknout superce jako další krok ve vývoji podvozku v té době již koncepčně zastaralého.
trend doby šel v autech jiným směrem a firma vw se svojí padesátiletou konstrukcí(i když dokonalou)se začala světu vzdalovat.
a hodnocení je to samé jako když mi kámoš při plavbě ve vodníku řekne."jak mám ty čluny,tohle je hroznej courák roztřesenej"
Re: Standard brouk versus superbrouk
Za dlzku mojho zivota, / hodne rokov /, som presiel cez vsetky modely VW a jedine auto skutocne dobre / mimo Superbrouka / je u nas model ' 76, co je H- beam a IRS kombinacia...v kazdom ohlade Superbrouk je rovny dnesnym , " modernym " autam, ak odpocitame klimatizaciu a Power steering ...model '76 pouzivam denne poslednych 5 rokov, ale ma urcite nedostatky v porovnani zo Superkou...
Tym, ze sa to uz premlelo viackrat, nema velku cenu pokracovat v diskusii...je to ako porovnanie hrusky a jablka.....jednoducjho to neide porovnat...
Tym, ze sa to uz premlelo viackrat, nema velku cenu pokracovat v diskusii...je to ako porovnanie hrusky a jablka.....jednoducjho to neide porovnat...
Re: Standard brouk versus superbrouk
je to jen o osobních preferencích. Z pohledu laika jesou všechny ta yuta stejný, z uživatelskýho pohledu bude určitě příjemný superbrouk. Image a design je věc osobního pohledu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Standard brouk versus superbrouk
Predpokladam, ze na Flat4 je minimum laikov... aj ked sa nejaki z casu na cas objavia... image a design je priamo umerny jazdnym vlastnostiam / aspon u VW Brouk / a pokial majitel nepozna rozdiel, tak moze kludne jazdit cim kolvek, stejne nepozna rozdiel...zial, aj takych je dost...Pětišroub píše:je to jen o osobních preferencích. Z pohledu laika jesou všechny ta yuta stejný, z uživatelskýho pohledu bude určitě příjemný superbrouk. Image a design je věc osobního pohledu.
Re: Standard brouk versus superbrouk
Prispejem svojou chabou skúsenosťou:
- jazdil som dedka 1966 - 1200 - 8 rokov
- teraz jazdím superku 1302 kabrio 1600 - bol som prekvapený akcelerácia a jazdné vlastnosti nového auta, 100 km/hod bežná a bezpečná rýchlosť - som veľmi spokojný,
klasický veterán to nie je, ale to nie je ani dedek.
Resumé:
každý brouk má svoje čaro, ale mne (starému dedkárovi) momentálne vyhovuje superka
- jazdil som dedka 1966 - 1200 - 8 rokov
- teraz jazdím superku 1302 kabrio 1600 - bol som prekvapený akcelerácia a jazdné vlastnosti nového auta, 100 km/hod bežná a bezpečná rýchlosť - som veľmi spokojný,
klasický veterán to nie je, ale to nie je ani dedek.
Resumé:
každý brouk má svoje čaro, ale mne (starému dedkárovi) momentálne vyhovuje superka
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
- Bluesdriver
- Příspěvky: 71
- Registrován: 02 říj 2012
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Standard brouk versus superbrouk
Ideální stav - vlastnit oba typy v pokud možno "nezpraseném" stavu a několik let přicházet na to kdy, kde s kým je užívat.
Přál bych si řídit jeden z "předsériové" verze roku 1938...a pak sednout do 1302!
Přál bych si řídit jeden z "předsériové" verze roku 1938...a pak sednout do 1302!
"Veterán je každé staré auto, které máme rádi"
Wolfsburg 1971 1302 S 1.6
Wolfsburg 1971 1302 S 1.6
Re: Standard brouk versus superbrouk
No, myslím si, že by jsi si potom 1302 více považoval!Bluesdriver píše:Ideální stav - vlastnit oba typy v pokud možno "nezpraseném" stavu a několik let přicházet na to kdy, kde s kým je užívat.
Přál bych si řídit jeden z "předsériové" verze roku 1938...a pak sednout do 1302!
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Standard brouk versus superbrouk
Máme to podobně, jen tu drouhou část již absolovat nemusímBluesdriver píše:Ideální stav - vlastnit oba typy v pokud možno "nezpraseném" stavu a několik let přicházet na to kdy, kde s kým je užívat.
Přál bych si řídit jeden z "předsériové" verze roku 1938...a pak sednout do 1302!
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912