Standard brouk versus superbrouk

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!

Máte standarda, či superbrouka?

mám standarda a vyhovuje mi
41
52%
mám superbrouka a vyhovuje mi
25
32%
mám standarda, ale raději bych měl superbrouka
1
1%
mám superbrouka, ale raději bych měl standarda
0
Žádná hlasování
je mi to jedno, brouk je přeci brouk...
12
15%
 
Celkem hlasů: 79

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod dolin » 16 říj 2013

Hlasuju pro superky, pro mě je nejnej 1302 - pokročilé technologické úpravy vs. skvělej design - u 1303 se mi už nelíbí prohnutý přední sklo, plastová palubka a sloní tlapy vzadu ... Jinak ale myslím, že je hlavní, že obstály v čase a že se o nich dá říct, že to vůbec je brouk (snad vyjma ultraortodoxních dědkařů). Zejména ve světle toho, co nám VW cpe od ukončení výroby mexik jako nástupce - ty dva nový modely už imho s broukem nemaj společnýho vůbec nic.
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 930
Registrován: 01 pro 2010

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod evinsen » 16 říj 2013

jednu věc společnou new beeatle přeci jen má! je to ta vázička s kytkou... :)

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod beetle66 » 16 říj 2013

evinsen píše:jednu věc společnou new beeatle přeci jen má! je to ta vázička s kytkou... :)


Nevím, jestli si úplně pochopil téma, nicméně vyšel v časopisu AutoTip Klassik test brouků, ve kterém bylo hodnoceno toto:

Zábava: temperament, zvuk, ovladatelnost
Na palubě: sedadla, Pérování, Prostornost
Optika: kvalita, design, Image

Testované automobily: Type 6 (1938), Preclík (1951), Ovál (1956), Dědek (1962), Skoro Brouk 1303 S (1974) a Mexico Ultima Edicion (2003)

Odborníky jistě nepřekvapí výsledky:)

1. Dědek 51 bodů
2. 1303S 50 bodů
3. Mexico 43 bodů
4. Ovál 42 bodů
5. Precl 37 bodů
6. Type 6 33 bodů

A to nemluvím o tom, kdyby se takového testu zúčastnil přechoďák:)
1958 + 1966

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12348
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod Sam » 16 říj 2013

Krása, opět v preferencích okupuji poslední příčky žebříčku. Ale už jsem si zvykl. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4568
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod lišák » 16 říj 2013

Sam píše:Krása, opět v preferencích okupuji poslední příčky žebříčku. Ale už jsem si zvykl. :D

Ty konkrétně ale získáváš body navíc za umělecký dojem. :D
Každý celek se skládá z detailů.

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 930
Registrován: 01 pro 2010

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod evinsen » 16 říj 2013

téma chápu přesně,jenom chytám tik když se jinak zmuchlaný polo řadí na pozici klasickýho brouka.
a testy časopisů neberu vůbec za bernou minci, tenhle bild taky napsal že nejméně spolehlivé auto v německu je golf a nejvíce citroen bx.brali to podle záznamů adacu.jenže zapoměli že golfů je na silnicích nejvíc a kdo měl citrona věděl že volat adac je zbytečný.

klasika nebo superku hodnotit je taky těžký.oba typy se vyráběli v německu současně,právě pro to že měli své příznivce,ale politika firmy a nové bezpečnostní předpisy,první ropné krize daly vzniknout superce jako další krok ve vývoji podvozku v té době již koncepčně zastaralého.
trend doby šel v autech jiným směrem a firma vw se svojí padesátiletou konstrukcí(i když dokonalou)se začala světu vzdalovat.

a hodnocení je to samé jako když mi kámoš při plavbě ve vodníku řekne."jak mám ty čluny,tohle je hroznej courák roztřesenej" :D

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3687
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod john » 16 říj 2013

Za dlzku mojho zivota, / hodne rokov /, som presiel cez vsetky modely VW a jedine auto skutocne dobre / mimo Superbrouka / je u nas model ' 76, co je H- beam a IRS kombinacia...v kazdom ohlade Superbrouk je rovny dnesnym , " modernym " autam, ak odpocitame klimatizaciu a Power steering ...model '76 pouzivam denne poslednych 5 rokov, ale ma urcite nedostatky v porovnani zo Superkou...
Tym, ze sa to uz premlelo viackrat, nema velku cenu pokracovat v diskusii...je to ako porovnanie hrusky a jablka.....jednoducjho to neide porovnat...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19266
Registrován: 02 led 2003

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod Pětišroub » 16 říj 2013

je to jen o osobních preferencích. Z pohledu laika jesou všechny ta yuta stejný, z uživatelskýho pohledu bude určitě příjemný superbrouk. Image a design je věc osobního pohledu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3687
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod john » 16 říj 2013

Pětišroub píše:je to jen o osobních preferencích. Z pohledu laika jesou všechny ta yuta stejný, z uživatelskýho pohledu bude určitě příjemný superbrouk. Image a design je věc osobního pohledu.


Predpokladam, ze na Flat4 je minimum laikov... :D aj ked sa nejaki z casu na cas objavia... :D image a design je priamo umerny jazdnym vlastnostiam / aspon u VW Brouk / a pokial majitel nepozna rozdiel, tak moze kludne jazdit cim kolvek, stejne nepozna rozdiel...zial, aj takych je dost... :D

Uživatelský avatar
Jozef
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 774
Registrován: 22 lis 2004
Bydliště: Trnava

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod Jozef » 16 říj 2013

Prispejem svojou chabou skúsenosťou:
- jazdil som dedka 1966 - 1200 - 8 rokov
- teraz jazdím superku 1302 kabrio 1600 - bol som prekvapený :shock: akcelerácia a jazdné vlastnosti nového auta, 100 km/hod bežná a bezpečná rýchlosť - som veľmi spokojný,
klasický veterán to nie je, ale to nie je ani dedek.
Resumé:
každý brouk má svoje čaro, ale mne (starému dedkárovi) momentálne vyhovuje superka =;
Obrázek
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935

Uživatelský avatar
Bluesdriver
Příspěvky: 71
Registrován: 02 říj 2012
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod Bluesdriver » 21 říj 2013

Ideální stav - vlastnit oba typy v pokud možno "nezpraseném" stavu a několik let přicházet na to kdy, kde s kým je užívat. :wink:
Přál bych si řídit jeden z "předsériové" verze roku 1938...a pak sednout do 1302!
"Veterán je každé staré auto, které máme rádi"
Wolfsburg 1971 1302 S 1.6

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 2517
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod OB » 21 říj 2013

Bluesdriver píše:Ideální stav - vlastnit oba typy v pokud možno "nezpraseném" stavu a několik let přicházet na to kdy, kde s kým je užívat. :wink:
Přál bych si řídit jeden z "předsériové" verze roku 1938...a pak sednout do 1302!

No, myslím si, že by jsi si potom 1302 více považoval! :D
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12348
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Standard brouk versus superbrouk

Příspěvekod Sam » 22 říj 2013

Bluesdriver píše:Ideální stav - vlastnit oba typy v pokud možno "nezpraseném" stavu a několik let přicházet na to kdy, kde s kým je užívat. :wink:
Přál bych si řídit jeden z "předsériové" verze roku 1938...a pak sednout do 1302!

Máme to podobně, jen tu drouhou část již absolovat nemusím :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti