Bezpečnostní pásy vzadu
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Bezpečnostní pásy vzadu
Potřebuju vyřešit připevnění dětský sedačky na zadní sedadlo. V Jeseníku jsem pár aut se sedačkou pro prcky viděl, ale ňák jsem se nestih pozeptat. Beru jakoukliv radu v případě montáže bezpečnostních pásů (za co je chytit, čím je chytit, apod.). Díky předem.
ty spodni kotevni body nejsou primo na tunelu, ale nad nim v tom svazujicim se plechu pod sedackouPětišroub píše:joo od 8/61 měli brouci kotevní body vepředu a od 8/65 (?) i vzadu, ale ne vždy byly pásy využívány (výbava na přání), takže kotevní body dole na tunelu a horní jsou schované pod tapecíruňkem - jdou nahmatat, nebo později na nich byly plastové záslepky.
Na http://www.thebugshop.org v sekci ´57 Resto Page 10 je dost podrobně popsaný, jak pásy do auta doimplementovat ... znamená to ale vaření kastle ...
moderatori doporučuji prohlednout tento odkaz
moderatori doporučuji prohlednout tento odkaz
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Je možný, že jsou v zadu pásy jenom přes nohy? Tedy že vůbec nevedou šikmo přes prsa, ale že jdou jen přes klín jako v letadle? Nebo je to jen neodobornou domádo instalací? (Našel jsem totiž v Termixu takovýhle pásy po servání koberce)
doplňuju, že pro některý tipy dětských autosedaček poslouží i tyto bederní pásy bez sebemenšího snížení jejich účinnosti. Tu sedačku totiž držej tak vysoko, že její překlopení dopředu nehrozí... Bederáky nechávám tam kde jsou.
doplňuju, že pro některý tipy dětských autosedaček poslouží i tyto bederní pásy bez sebemenšího snížení jejich účinnosti. Tu sedačku totiž držej tak vysoko, že její překlopení dopředu nehrozí... Bederáky nechávám tam kde jsou.
Naposledy upravil(a) axoun dne 09 dub 2005, celkem upraveno 1 x.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
hledej plastový šroubky - slouží jako "dočasná" ucpávka - závitu před případnou montáží pásů.axoun píše:Je možný, že jsou v zadu pásy jenom přes nohy? Tedy že vůbec nevedou šikmo přes prsa, ale že jdou jen přes klín jako v letadle? Nebo je to jen neodobornou domádo instalací? (Našel jsem totiž v Termixu takovýhle pásy po servání koberce)
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Copak copak.....Už je co vozit?hydraulik píše:Trochu to tady opráším......
To Axoun.... Chci se optat jak ste tady řešili to uchycení sedačky,podařilo se ti to nějak vykutit ? Popřípadě nějaké foto.....
Díky moc....
Jinak pod sedačkou najdeš ucpávky a na sloupku u zadního okna taky.
Mám tam namontovaný klasický tříboďák.
Jestli vyjde čas, nafotím.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Na vajíčko je třeba tříboďák a jestli nemáš vzadu ty úchyty, tak jedině na přední sedačku.
Dvouboďákem jde chytnout sedačka pro větší děcka.
Dvouboďákem jde chytnout sedačka pro větší děcka.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
promiňte že se jako bezdětný vměšuji, ale jak zní vlastně otázka?
modelová situace: brouk nevybaven pásy
řešení: dovybavit brouka pásy
poznámky: podle roku výroby brouka buďto pod čalouněním objevit kotevní body bezpečnostních pásů, které mohly, ale nemusely být při výrobě využity, nebo jedná -li se o brouka staršího data (před rokem 62 žádné pásy), dovybavit karoserii kotevními body bezpečnostních pásů.
Do roku 67 se pásy montovaly jen na přání, nikoliv sériově. Jeden ukotvovací bod je na tunelu poblíž páky ruční brzdy, druhý byl řešen přímo do podlahy poblíž prahu karoserie:
později však na spodní část B sloupku
Druhá kotevní bod můžete najít v tomto místě, u B sloupku poblíž popelníku, buďto zaslepený plastovým špuntem nebo překrytý čalouněním:
anebo u mladších ročníků poněkud výše za madlem:
zadní pásy se kotví v bodech A a D:
v případě tříbodových zadních pásů třetí bod najdete na C sloupku, buďto zaslepený plastovým špuntem nebo překrytý čalouněním.
Žádné magické řešení ani kouzelná hůlka která by to presto vyřešila zjevně neexistuje.
opravil Herbie
modelová situace: brouk nevybaven pásy
řešení: dovybavit brouka pásy
poznámky: podle roku výroby brouka buďto pod čalouněním objevit kotevní body bezpečnostních pásů, které mohly, ale nemusely být při výrobě využity, nebo jedná -li se o brouka staršího data (před rokem 62 žádné pásy), dovybavit karoserii kotevními body bezpečnostních pásů.
Do roku 67 se pásy montovaly jen na přání, nikoliv sériově. Jeden ukotvovací bod je na tunelu poblíž páky ruční brzdy, druhý byl řešen přímo do podlahy poblíž prahu karoserie:
později však na spodní část B sloupku
Druhá kotevní bod můžete najít v tomto místě, u B sloupku poblíž popelníku, buďto zaslepený plastovým špuntem nebo překrytý čalouněním:
anebo u mladších ročníků poněkud výše za madlem:
zadní pásy se kotví v bodech A a D:
v případě tříbodových zadních pásů třetí bod najdete na C sloupku, buďto zaslepený plastovým špuntem nebo překrytý čalouněním.
Žádné magické řešení ani kouzelná hůlka která by to presto vyřešila zjevně neexistuje.
opravil Herbie
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 12 říj 2007, celkem upraveno 5 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
ad kotvici bod B
tzn brouk od 61 do cca 65 pouziva tentyz sroub kterym je karoserie prisroubovana k podvozku (k trubce torzni tyce) ??
novejsi brouci to maji vedle sroubu co drzi operak zadni sedacky
tzn brouk od 61 do cca 65 pouziva tentyz sroub kterym je karoserie prisroubovana k podvozku (k trubce torzni tyce) ??
novejsi brouci to maji vedle sroubu co drzi operak zadni sedacky
Naposledy upravil(a) Herbie dne 24 říj 2007, celkem upraveno 1 x.
... a vůbec !