Finty aneb jak na to?

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od sSATYRr »

známka punku
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od Lugen »

k povolovani tu bylo již vše řečeno, chce to fakt rvat velkou siloua směrem dolů jinak si přizvedáváš auto místo povolování, tlumiče záleží na preferenci značky, já volim kayaba - hodně muziky za málo peněz, barva na bubny, napatlej čim chceš, od žáruvzdornejch sprayů, přes syntetiku po komaxit, vše má své pro a proti
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od Kůča »

Demontáž Flexou :roll:Naštěstí jsem to neprováděl na svém autě :D
Přílohy
Snímek 339.jpg
Snímek 339.jpg (34.34 KiB) Zobrazeno 8058 x
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od lope »

Vám to připadá směšné (tak by to přece dělala ženská), ale tvrdohlavé matice se někdy opravdu podaří přesvědčit tím, že je nejdřív zkusíte ještě víc utáhnout. Asi je to zmate. Také pár ran kladivem ve směru osy - v tomhle případě ale ne. Ohřát plamenem je možné také jenom ten ořech a pak teprve nasadit.

Uživatelský avatar
Peter
Příspěvky: 193
Registrován: 05 dub 2004
Bydliště: Žilina - SK

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od Peter »

ak je auto pojazdne, treba s tym ist do najblizsieho pneuservisu..... pneu. razovy utahovak povoli aj nepovolitelne :)
A home is not a house

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od yahoďák »

Georgi, prozradím Ti hned několik fint :wink:
První je, že když chceš něco vědět, zkus to naklepat do políčka hledat...sám na sobě se dnes a denně přesvědčuju, že žádnej učenej z nebe nespadl, ale plno věcí tu je popsáno opakovaně a důkladně a není třeba kvůli tomu hned zakládat nový topik.
Takže jak povolit matici na zadním bubnu například zde:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... olit+buben" onclick="window.open(this.href);return false;

Zde je finta, jaký přípravek použít pokud je například převodovka i s poloosama venku z auta a tudíž rada postavit na kola a zařadit rychlost jaksi nepomůže...těch přípravků je tam víc verzí a znova je tam horem a dolem popsáno jak povolit matici:
http://www.flat4.org/phpBB2/viewtopic.p ... a%E8n%EDku" onclick="window.open(this.href);return false;
a znova přípravek:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... olen%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;

Na autogen a zejména flexu opravdu zapomeňte, to leda v případě, že rozebíráte nerozebratelný kus vykopaný po 60ti letech z močálu.... dejte tomu čas a penetrujte .... a nebo přidám ještě jednu fintu...na tu golu (skutečně je nutno "velkou" = 1")nasaďte kus lešenové nebo jiné roury o délce 1,5 až 2m..umístěte jí vodorovně..stoupněte na to celou vahou a zhoupněte se....na levé straně se krásně můžete přidržet okapničky, vpravo to chce si nějak/někým pomoct. Zaručeně to povolí :wink:
Obrázek

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od lope »

Ano, vždycky existuje délka trubky, která to povolí (dejte mi pevný bod ve vesmíru...) Kdyby vás na to bylo víc a z ořechu koukal kousek čtyřhranu, tak ať se druhý snaží ještě stranovým klíčem.

S natíráním bubnu to nepřeháněj na dosedacích plochách kolem šroubů. Nebo se ti časem povolí a kolo upadne (vyzkoušeno, brouk to přežije bez úhony, jenom na hraně bubnu vznikne sbroušená ploška). Nebo to po natření nějakou dobu dotahuj, než si to sedne.

Uživatelský avatar
george
Příspěvky: 66
Registrován: 12 dub 2010

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od george »

povoleno, hned po zimní projizdce....kdyz uz byl na kolech... :P

jinak ty tlumice nabizi i bezny prodejny ND. tak snad se tam nespletou...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od Pětišroub »

kup si olejový Cofapy od Michala Strnadela, nebo Jardy Jaška..jsou to olejový tlumiče vyráběný v jižní americe podle původních specifikací firmy Sachs nebo Boge.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
george
Příspěvky: 66
Registrován: 12 dub 2010

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od george »

Pětišroub píše:kup si olejový Cofapy od Michala Strnadela, nebo Jardy Jaška..jsou to olejový tlumiče vyráběný v jižní americe podle původních specifikací firmy Sachs nebo Boge.
ok, beru na vedomi, puvodne jsem chtel neco lepsiho, ale jestli jsou s timhle dobry zkusenosti tak proc vhazovat prachy...

dik

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od Pětišroub »

s olejopvýma cofapama mám osobně pozitivní zkušenost, s plynovejma přesně opačnou. Pokud bys chtěl něco lepšího, můžu dovalit cokoliv z nabídky CSP..TOP je asi Bilstein.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
george
Příspěvky: 66
Registrován: 12 dub 2010

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od george »

byla to pakarna asi hodinu a pul sundavat buben, nakonec s pomoci nasazeneho kola sel docela snadno...
Pakny se zdaji jeste dobre, ale kdyz je to dole asi lepsi vymenit?Jinak existuje nejaka sada na renovaci brzd. systemu? nevim, co vsechno vymenit a co ne...zda se to dobre az na tu silnou vrstvu asfaltovyho nateru (bych nejradsi odstranil). Akorat pakny maji uprostred plochy jakoby nebrzdeny prouzek(viz obrazek bubnu) co to znamena?
Přílohy
pakna fl.JPG
brzd fl.JPG
buben fl.JPG

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2002
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od Skid »

Byt Tebou kdyz uz to mas rozhozene, tak bych to zrenovoval. Mrkni jestli ti nekde prasatka tecou nebo netecou. Pri nejhorsim se daji sehnat nove a stoji jedno kolem 300 Kc. Pakny bych schodil a nechal je zrenovovat u nejake firmy. Ja si je nechal zrenovovat v Tálíně, kde delaji i nove oblozeni na spojkove lamely, jedna pakna me vysla na nejakejch 120 Kc za renovaci. No a pruzinky a takovehle veci se daji pri nejhorsim take koupit nove, ja je mel v pohode, tak jsem je nemenil. A poradne bych umyl a odmastil buben a vsechno vycistil.

Takhle dopadly ty moje pakny
Obrázek
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od Lugen »

nevim no Kayaby se daj sehnat za skoro stejnou cenu jako ty brazilský cofapy a kvalita asi o milion řádů jinde, řekl bych... až příště budeš sundavat buben, povol si seřizovacíma matkama pakny, (skrz inspekční otvor na zadním štítu) pak buben sundáš dvouma prstama. Pakny jsou good, ale prasátko zdá se chčije, koupíš od broučích obchodů až po elity, autobenexy a podobně cena cca 150 za shit do 300-400 za ate. pružinky se taky prodávaj nový, ale asi netřeba. Sakra tyhle základní věci proběhly na flatu asi milonkrat, hledej...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
mhepp
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 291
Registrován: 25 zář 2007
Bydliště: Předklášteří / Brno

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od mhepp »

Já bych to viděl, že pakny rozhodně nejsou OK, když je na nich takový šlic!

Stejně tak buben bude mít problém. Takže pakny na renovaci určitě, buben na stočení určitě a prasátka taky nová (jak psal Lugen, očividně teče).
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od yahoďák »

george píše:Pakny se zdaji jeste dobre, ale kdyz je to dole asi lepsi vymenit?Jinak existuje nejaka sada na renovaci brzd. systemu?
Georgi ty pakny nejsou až tak dobré, řešení zde:
Repas brzdovych paken a spojkovejch lamel
Sada pružinek a jistících kolíků + podložek se koupit dá, ale to evidentně někdo měnil poměrně nedávno, vypadají zánovně, takže nechat.
Buben stočit=orovnat na soustruhu, ale pozor, napřed změřit, zda se ještě stočit může, zda již není na mezním rozměru (je to na něm napsáno a v příslušném topiku o brzdách lze najít také)
Prasátko tekoucí než budeš měnit, zkusil bych opravnou sadu = přetěsnit... ušetříš pár peněz i času.
PS: nějakou tu zrenovovanou paknu bych doma asi našel....
Obrázek

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od lope »

Taky dát nový malý o-kroužek pod trubkou.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od lišák »

yahoďák píše:Prasátko tekoucí než budeš měnit, zkusil bych opravnou sadu = přetěsnit... ušetříš pár peněz i času.
Zde bych si dovolil nesouhlasit. V 90% je tekoucí prasátko k ničemu. Při přetěsňování vyhodíš peníze za manžety, za brzdovou kapalinu a strávíš na tom čas.
A pak to můžeš dělat znovu, ale s novým prasátkem. A zase čas. Nedělej pokusy a dej tam pořádnej kus.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Vw-Blasen
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 14 čer 2010
Bydliště: Zábřeh

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od Vw-Blasen »

lišák píše:
yahoďák píše:Prasátko tekoucí než budeš měnit, zkusil bych opravnou sadu = přetěsnit... ušetříš pár peněz i času.
Zde bych si dovolil nesouhlasit. V 90% je tekoucí prasátko k ničemu. Při přetěsňování vyhodíš peníze za manžety, za brzdovou kapalinu a strávíš na tom čas.
A pak to můžeš dělat znovu, ale s novým prasátkem. A zase čas. Nedělej pokusy a dej tam pořádnej kus.
Naprosto souhlasím, novej kus a máš pokoj. Dávám to tak všude a je klid..
Mimo jiné jsem včera taky povoloval matici bubnu a moc hezky to nešlo ale taky jsem si poradil :wink:
Vzduch se nepřehřívá ani nezmrzne..

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Finty aneb jak na to?

Příspěvek od Pětišroub »

ono..sehnat opravnou sadu pro prasátko může dnes být větší trabl než koupit celý prasátko..ale dřív se tak repasovaly prasátka i brzdové válce úplně běžně..v sadě byla pružina, pístky a gumičky. Dokonce mám doma NOS opravnou sadu pro jednookruhový brzdový válec přímo v legendání modré krabičce VW autoteile..jinak do bluebuga jsem dopředu úspěšně dal gumičky z Dacie kombi a dozadu tuším ze Škody 100 nebo 110 a fungovalo to bez tečení..ale to byla jiná doba.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět