Resto look: řekni PORNO díl druhý

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 13 říj 2004

řemen je tam jenom jeden a honí altík/vrtuli

na té spodní řemenici není řemen, ale stupnice 360°a to tě mate
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 13 říj 2004

Tak je to se mnou horší než jsem čekal :arrow: omlouvám se a vzdaluji se. :lol:
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 13 říj 2004

je nádhernej do detailů :lol: ale ta cena těch úprav :cry:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8720
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 13 říj 2004

Pěknej kousek! Ten pán co to stavěl musel teda sakra umět a rozhodně nebyl limitovanej penězma....motor je typ1 ?
ad dotaz na "vypínač na heblu"....myslíte ten knoflík na levý straně řadičky GeneBerg, nebo to co je přidělaný vapředu?
To první je snad jsaný - pojistka pro zpátečku - řadí se bez zamáčknutí, to druhý by mohl být spínač pro rozvícení světla zpátečky - teda kdyby tam nějakou měl :oops:
Honzo to je inspirace pro Volfswagn?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 13 říj 2004

nenene, tak vysoko nerubu. Myslím, že oba máme na mysli ten čudl, co je na řadičce vepředu přidělanej plastovým řemínkem...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Michal
pečené kolínko fóra flat4.org
Příspěvky: 2654
Registrován: 17 říj 2003
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Michal » 13 říj 2004

Nádhernej :arrow: má tam pětikvalt Pětšroube?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 13 říj 2004

Nemá-k čemu pětikvalt. Má tam zesílený čtyřkvalt, s prodlouženými rychlostními stupni (extra "dlouhá" převodovka), převodovka není na silentblocích, ale na pevných úchytech a má taky extra přídržné rámy, aby to neutrhlo kus podvozku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 13 říj 2004

yahoďák píše:....motor je typ1 ?


motor je typ 1, 94 x 84
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 13 říj 2004

Pětišroub píše:Jestli narážíš na masivní spodní řemenici, tak je to tzv. vyvažovací řemenice, která má kompenzovat velkou hmotnost setrvačníku na druhém konci klikovky, harmonizovat tak její namáhání a tím předcházet kroucení a praskání.



Stejně jsem z toho Anča. To jsem ještě neviděl aby to dovažovali řemenicí :roll: Setrvák by snad mněl bejt odlehčenej,ne??? :twisted: S tou řemenicí na předku mi to odlehčování krapet ztrácí význam :(
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 13 říj 2004

joo to je věda-dynamická namáhání atakdále...

setrvačník bude asi odlehčenej a spolu s těžkou řemenicí budou rotující hmoty na obou koncích kliky v rovnováze. Věřím že bezdůvodně to tam nedávaj. A ten motor 2332 si myslim, že TO TAKY ZVLÁDNE:D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 13 říj 2004

Pětišroub píše:joo to je věda-dynamická namáhání atakdále...

setrvačník bude asi odlehčenej a spolu s těžkou řemenicí budou rotující hmoty na obou koncích kliky v rovnováze. Věřím že bezdůvodně to tam nedávaj. A ten motor 2332 si myslim, že TO TAKY ZVLÁDNE:D



No já nevim :arrow: jenom jestli nekecáš :lol:
Ale asi to tak bude - zkusim ti věřit :twisted:
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 13 říj 2004

na to by to chtělo nějakýho inžu nebo aspoň konstruktéra, aby ti to vysvětlil. Já jsem jenom flákač a vymatlaný budižkničemu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8720
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 13 říj 2004

...ty taky??

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 13 říj 2004

vítej do klubu :lol:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 15 říj 2004

make it hard and take it easy 8) :lol:

Vzhledem k tomu, že tam má taky vyvažovací řemenici, tak jí tam asi nedávají z pürdelle. Je to sedan 63 a má tuším 180k. Víc si nepamatuju.

Obrázek

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 15 říj 2004

Vždy? já ti už věřim :lol: OK - je to vyvažovací řemenice :idea: 45,50??? Já mám našetřeno 63,50Kč :!: Co to dát dohromady a koupit to celý :?:
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 20 říj 2004

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Želvák Bob » 17 pro 2004

:wink: ... kruci! Proč sem lezu? Akorát si tak maximálně poslintám klávesnici!!! :roll:

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Želvák Bob » 03 úno 2005

:lol: ... dobře vám tak!

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3687
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 03 úno 2005

Petisroub :

setrvačník bude asi odlehčenej a spolu s těžkou řemenicí budou rotující hmoty na obou koncích kliky v rovnováze. Věřím že bezdůvodně to tam nedávaj. A ten motor 2332 si myslim, že TO TAKY ZVLÁDNE:D


Spravny koment,vibracie kluky prebiehaju / neustale / od remenice k zotrvacniku,odtial sa to prenesa na blok.Pri toceni cez 5000 ot.potrebujes
odlahceny zotrvacnik,kluku s protizavazim a harmonicky balancer.Inac vibracie vymlatia ulozenie kluky.Zivotnost takto upravenych motorov je rovna alebo lepsia ako standard.
Co sa tyka Fuchsov,to nie su celkom obycajne kolesa, su "forged "/ neviem cesky vyraz / .Pri naraze sa ohnu a daju sa opravit,kdezto litemu kolu mozes kiss its arse goodbye.


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host