resume pro Michala
= Sobrance nebo Australie.Kolínko píše:Hele, broukaři,
zajímá mě, kde jste si nechali zrestaurovat svoje brouky nebo busíky.
= Sobrance nebo Australie.Kolínko píše:Hele, broukaři,
zajímá mě, kde jste si nechali zrestaurovat svoje brouky nebo busíky.
sate, odpovídal jsem na dotaz na tenhle svůj příspěvek. I s Andym tuším jsme se shodli, že dělat veterána je i o tom vzájemném pochopení a on se ptal na ty prsty. Mám pocit, že je tady zbytečná nervozita, když první odkaz na googlu nezafunguje do 5ti milisekund. To hledání ideálního řemeslníka pro renovaci veterána nelze dělat od klávesnice noutbůku. Toho člověka musíš potkat, vzájemně se poznat a oboustranně pochopit svoje cíle a možnosti. Vůbec tu ale neplatí, že se totéž dá zpopakovat v jiné sestavě. A zvláště tito mistři jsou hodně háklivý na borce typu - héj, mám tady dvě kila, do kdy to bude. To můžeš navštívit showroom a tam je oslňovat.Od jisté doby mám pravidlo - nikomu známýmu nikoho nedoporučovat. To platí jak pro zájemce tak pro řemeslníka. To je na zrušení vztahů. Mohu dát reference, pokud se mě na ně někdo zeptá a mám zkušenost, ale po pravdě si nejsem jist, zda by to tu někdo byl, kdo má něco co za to stojí, ochoten ventilovat. Myslím tím veřejně a tady nebo naopak v dílně. To z těch lidí napůl dělá kurvu - starý auto si svýho mistra najde samo, stejně jako peníze.REDH0T píše:Variantu samoroby renovace jsem záměrně nezmiňoval. Po těch 5ti letech, co sem chodím jsem dospěl k závěru, že tady na netu takových mistrů není více, nežli prstů na jedné ruce statného dřevorubce týden před odchodem do důchodu. Ale jinak jsme viděli všichni na internetu úplně všechno.
tak satyr má špatné zkušenosti s lakem. kdo další?sSATYRr píše:Lucie E. z Havirova - dobra domluva, poc. investice 200 000 Kc, rocne doinvestovano 60kkc. Po 6 letech se loupe, spodek na kasi.
Hana H. z Hane - pekne me odrbala, nikdy vice! Zaloha 50 000, po dvou letech prace stale nekompletni.
Tamara K. z Karlina - srdcarka, nikam nespecha, dava si zalezet na kazdym detailu. Osobne doporucuji, ale Boris rikal, ze je draha. Ale za kvalitu se plati.
Ano, a taky ta pokora (kdyz uz toho opravdovyho mistra najdes, good luck!). Ty sice na to ty prachy mas (jinak by jsi tam asi nestal) ale k cemu ti budou kdyz tam budes delat frajera kterej se chova jako kdyby mu to tam patrilo. To se radej votoc a jed domu.REDH0T píše:sate, odpovídal jsem na dotaz na tenhle svůj příspěvek. I s Andym tuším jsme se shodli, že dělat veterána je i o tom vzájemném pochopení a on se ptal na ty prsty. Mám pocit, že je tady zbytečná nervozita, když první odkaz na googlu nezafunguje do 5ti milisekund. To hledání ideálního řemeslníka pro renovaci veterána nelze dělat od klávesnice noutbůku. Toho člověka musíš potkat, vzájemně se poznat a oboustranně pochopit svoje cíle a možnosti. Vůbec tu ale neplatí, že se totéž dá zpopakovat v jiné sestavě. A zvláště tito mistři jsou hodně háklivý na borce typu - héj, mám tady dvě kila, do kdy to bude. To můžeš navštívit showroom a tam je oslňovat.Od jisté doby mám pravidlo - nikomu známýmu nikoho nedoporučovat. To platí jak pro zájemce tak pro řemeslníka. To je na zrušení vztahů. Mohu dát reference, pokud se mě na ně někdo zeptá a mám zkušenost, ale po pravdě si nejsem jist, zda by to tu někdo byl, kdo má něco co za to stojí, ochoten ventilovat. Myslím tím veřejně a tady nebo naopak v dílně. To z těch lidí napůl dělá kurvu - starý auto si svýho mistra najde samo, stejně jako peníze.REDH0T píše:Variantu samoroby renovace jsem záměrně nezmiňoval. Po těch 5ti letech, co sem chodím jsem dospěl k závěru, že tady na netu takových mistrů není více, nežli prstů na jedné ruce statného dřevorubce týden před odchodem do důchodu. Ale jinak jsme viděli všichni na internetu úplně všechno.
Pokud chceš najít dílnu, která se věnuje jen veteránům, tak většina z nás tady na to finančně nedoskočí. A pokud ten kýbl šrotu chceš přivézt do dílny, kde sekají jako na běžícím pásu opravy po havárkách a dělají to dobře, tak to musíš hodně zaujmout (modelem, dojmem i finančně), aby se vykašlali na svoje jistý od pojišťoven a vrhli se na tebe. A uslyšíš těch nadávek a zasírání se starým krámem, kdy za den udělají 10x míň práce za čtvrtinovou odměnu. Tady žádná doporučení neplatí - to je byznys, jak někdo správně poznamenal.
A další věc - asi nejdůležitější - pokora. Objektivně, ta naše auta jsou z 80ti % fakt kýble sraček. A vrána k vráně sedá - proto asi spousta stesků na scénu. Oslovit někoho mimo ac z blízkýho okolí je samozřejmě jednodušší pro někoho v menším sídle než ve městě, kde nic takovýho skoro ani není, ale fakt to chce vyjet ven a hledat a hledat a nebo se ptát OSOBNĚ těch, co mají auta, co se mi líbí.
Srovnal bych tento zajímavej topic se snahou hledat si ideální partnerku. Ten svět není tady, ten je tam - venku. Co se líbí jednomu, nemusí druhej, doporučení jsou na nic - tu babu si musíš osahat sám.
Ty vole dejte si konecne uz do drzkysSATYRr píše:vydrz, za chvilku si sestavis navod na stastnej zivot!
To je podle mě právě problém. Češi příliš rychle sklouzávají k familiérnosti. Přitom správný profík vidí jenom zakázku a je mu jedno, jestli zákazník je takovej nebo makovej. Je sice hezký, když s opravářem člověk i pokecá, ale kvůli tomu tam přece nejde a co je to platný, když práce bude zfušovaná?Andy píše: Ano, a taky ta pokora (kdyz uz toho opravdovyho mistra najdes, good luck!). Ty sice na to ty prachy mas (jinak by jsi tam asi nestal) ale k cemu ti budou kdyz tam budes delat frajera kterej se chova jako kdyby mu to tam patrilo. To se radej votoc a jed domu.
Mimochodem, na jednoho takovyho mistra jsem si ted vzpomnel, sice to neni klempir ale pan motorar. Ale dovedu si predstavit jak by nejakyho "tady sou prachy, kdy to bude?" vyfakoval . Nekteri ho mozna znate, je to Libor Masin. Takovyho by bylo potreba, ale v klempirske verzi
Zalezi na priprave komponent, vyberu veci, vyvazení apod.. nemel bych strachjawarider píše:Ahoj nekdo mi rikal, ze ten special motor nema moc velkou zivotnost, ze je lepsi udelat dobrej standard.
V Praze podle nikdo neníjawarider píše:Wally a nevěděl bys někoho z Prahy, kdo by mi poskládal aspoň základ motoru ?
Díky