Tak to je nádhera. Pokud vidím dobře na vrtání válců, jde o 25 PS, okořeněný dualkarburací, pravděpodobně Express Kit. K tomu jako třešinka na dortu dva cyklonové filtry a Fram olejový filtr. Vše úhledně maskováno zelenou armádníOB píše:Nevím jestli to zde již náhodou nebylo.
Víc o této technické kreaci nevím, než, že je to francouzského původu, děláno pro francouzskou armádu. Název vehiklu ani výrobce neznám.
VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Jo na to chlazeni pily jsem taky koukal. Chlazeni maji obracene, fouka zespoda nahoru, vetrak od setrvacniku honenenj. Vyfuky jsou tam kde my bezne mame sani Takze cele obracene
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Myslím že ne.Šíša píše: Vyfuky jsou tam kde my bezne mame sani Takze cele obracene
Každý celek se skládá z detailů.
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Myslim, ze jo, Time ... aneb presneji vyfuky jsou vedeny nahoru, my je bezne mame spodem
Sani je samo kde ma byt.
Ale jinak foto jeste jednou, aneb vyfuky tam jsou krasne videt.
Sani je samo kde ma byt.
Ale jinak foto jeste jednou, aneb vyfuky tam jsou krasne videt.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Nebav se s ním, Šíšo, je to Judsónista, paraelu s motorem krmeným dvouma karburátorama nepochopí...Šíša píše:Myslim, ze jo, Time ... aneb presneji vyfuky jsou vedeny nahoru, my je bezne mame spodem
Sani je samo kde ma byt.
Ale jinak foto jeste jednou, aneb vyfuky tam jsou krasne videt.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Tak je to na mě vyšší dívčí, ne že ne .Sam píše:Nebav se s ním, Šíšo, je to Judsónista, paraelu s motorem krmeným dvouma karburátorama nepochopí...
Každý celek se skládá z detailů.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
konečně jsem pochopil, proč se o broučích motorech s dvojitou karburací říká: "jede jako pila"
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Dumam nad tím od včera a porovnáván fotky, ten motor je porsche PreA 356, hlavne podle sahary s jiným sešikmením k plechům nad válce, plechu nad valci a palivoveho filtru, podívej se i na zapojení olejového filtru, pro názornost jeden PreA porsche 356 ...Sam píše:Tak to je nádhera. Pokud vidím dobře na vrtání válců, jde o 25 PS, okořeněný dualkarburací, pravděpodobně Express Kit. K tomu jako třešinka na dortu dva cyklonové filtry a Fram olejový filtr. Vše úhledně maskováno zelenou armádníOB píše:Nevím jestli to zde již náhodou nebylo.
Víc o této technické kreaci nevím, než, že je to francouzského původu, děláno pro francouzskou armádu. Název vehiklu ani výrobce neznám.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
podoba tam určitě je, ale spíš by mě zajímalo víc podrbností o tom vehiklu jako celku, jestli to má být nějaký cvičný tank nebo co??
tak mě napadá, že Andy umí francouzsky a určitě má i nějaký kontakty na francouzskou VW AC scénu, takže kdyby se mu chtělo, mohl by se potat, což?
tak mě napadá, že Andy umí francouzsky a určitě má i nějaký kontakty na francouzskou VW AC scénu, takže kdyby se mu chtělo, mohl by se potat, což?
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Nejsem si jistej ze by muj dotaz padl na urodnou zem, spis na to budou koukat jak na ufona...... Tohle bude spis otazka na lidi pres valecnou techniku, a ty ja osobne neznam......
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
trosku jsem zapatral a fotka je dokonce z Cech http://www.vccsturm.com/detail_akce.php ... kulas_2014" onclick="window.open(this.href);return false; - ale zadny nazev, jen ten odkaz na motor z brouka
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Ty fotky mam prave od kluku ze Sturmu!
Zkusim se pozeptat alespon na nazev.
Zkusim se pozeptat alespon na nazev.
Co přijde dál???
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Fouga VP90
http://chars-francais.net/new/index.php ... &Itemid=36" onclick="window.open(this.href);return false;
http://chars-francais.net/new/index.php ... &Itemid=36" onclick="window.open(this.href);return false;
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
vrátíme se k mírumilovnému využití VW Industriemotorů. Na železnici jsme se s nimi již setkali, v drezíně Beilhack a nebo v Ponorkách upravených jako drážní vozidlo od stejného výrobce.
Dnes se ovšem podíváme na jinou zajímavost a to samohybný železniční vagon. Snímek není kvalitní, VW motor je málo zřetelný, ale je tam ! Jak se to asi ovládalo? Jednoduše - obsluha kráčela vedle vagonu a pákami ovládala spojku a řadicí páku (nebo byla v nabídce i dražší verze automat). Maximální rychlost byla totiž pouhých 6km/h. Tento stroj byl využíván zejména k transportu těžkých nákladů např. v železárnách a válcovnách vozil ingoty. Vagon mohl samozřejmě táhnout nebo tlačit další nákladní vagony a celková hmotnost nákladu mohla činit až neuvěřitelných 100 tun!
Dnes se ovšem podíváme na jinou zajímavost a to samohybný železniční vagon. Snímek není kvalitní, VW motor je málo zřetelný, ale je tam ! Jak se to asi ovládalo? Jednoduše - obsluha kráčela vedle vagonu a pákami ovládala spojku a řadicí páku (nebo byla v nabídce i dražší verze automat). Maximální rychlost byla totiž pouhých 6km/h. Tento stroj byl využíván zejména k transportu těžkých nákladů např. v železárnách a válcovnách vozil ingoty. Vagon mohl samozřejmě táhnout nebo tlačit další nákladní vagony a celková hmotnost nákladu mohla činit až neuvěřitelných 100 tun!
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Ještě se trochu vrátím k tomu tančíku s malým typem na výlet. V komplexu Hackenberg, jež je součástí Maginotovy linie, je jeden tento kousek vystaven.
http://www.maginot-hackenberg.com/?page=home&lang=fr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.maginot-hackenberg.com/?page=home&lang=fr" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Postřikovač na chmel.Nedávno jsem našel torzo motoru 1.6 jednokanál ve šrotu,bohužel nekompletní a pomačkaní destou.Na obrázku je to co zbylo,motor je klasika.Mělo by se jednat o čerpadlo nebo něco na ten spusob,fréma má držák na startér a převod dozadu kde něco bylo napojeno-čerpadlo?,nevím,dále k motoru,sytič,ruční plyn,tlačítko ke startéru a hydraulický váleček-propojeno s ručním plynem.Na stranách trubky, dole byli filtry a směrem vzad jsou na každé trubce další 4 vývody se závytama.Pokut máte foto celé sestavy Díky.
- Přílohy
-
- P260315_08.35_[01].jpg (92.64 KiB) Zobrazeno 10171 x
-
- industrie.jpg (69.45 KiB) Zobrazeno 10171 x
VW MERLIN ten co plete písmenka
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 770
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Už to tu bylo před 10 lety v jiném topicu, ale pro mne novinka - Tatra JK 2500
http://www.autoforum.cz/fascinace/tatra ... este-dnes/
http://www.autoforum.cz/fascinace/tatra ... este-dnes/
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 770
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
Tak dobovka to asi není, ale i tak mne to potěšilo.
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
[youtube=https://m.youtube.com/watch?v=SyRJeZ6s8uM]https://m.youtube.com/watch?v=SyRJeZ6s8uM[/youtube]
https://m.youtube.com/watch?v=SyRJeZ6s8uM
http://youtu.be/SyRJeZ6s8uM
[youtube]http://youtu.be/SyRJeZ6s8uM[/youtube]
[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=SyRJeZ6s8uM[/youtube]
https://m.youtube.com/watch?v=SyRJeZ6s8uM
http://youtu.be/SyRJeZ6s8uM
[youtube]http://youtu.be/SyRJeZ6s8uM[/youtube]
[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=SyRJeZ6s8uM[/youtube]