Stránka 1 z 16

VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky

Napsal: 17 čer 2004
od Sam
Zdravim,

Sef v praci nedavno privezl do CR kompresor, ktery je pohaneny "klasickym" broucim motorem.
Dle popisu by se melo jednat o 1600ccm jednokanal, na bloku je uvedeny tohle cislo :
126-025214
Motor vypada dost zachovale a dle pocitadla na kompresoru bezel 130 hodin.

Da se takovyto kousek nejak zuzitkovat ? Co vy na to ?


Obrázek
Obrázek

Napsal: 17 čer 2004
od prak
broučí motor se běžně používal jako průmyslový. Hasičské stříkačky, kompresory, někde jsem tu na flatu viděl i do kombajnů. Je to běžný motor s úpravami chlazení + někdy dalšími.

Napsal: 17 čer 2004
od Herbie
vsecko se da zuzitkovat :-)

Napsal: 18 čer 2004
od Budulin
Ja jsem dostal od kámoše motor z kombajnu a nakonec se přišlo že je to průmyslová 1600 dvojkanál . Jinak na www.thesamba.com je taky jeden prumyslovy na prodej, ale z roku 1955 do ovála nebo tak něco .

Napsal: 18 čer 2004
od Pětišroub
průmyslové motory se lišily možná jen kompresním poměrem, jinak určitě půjde předělat do auta. Kdybys ho chtěl jednou zkompletovat jako rezervu do svého vozu, nabízím dvoukanálové hlavy, sání a ostatní potřebné věci k předělání na dvoukanál výměnou za jednokanálové komponenty.

Napsal: 18 čer 2004
od yahoďák
Honzo jestli toužíš po jednokanálových hlavách, tak já mám párek na 1300.... a dvoukanálové na 1600 by se mi asi hodily :wink:

Napsal: 18 čer 2004
od Pětišroub
Chtěl bych 16kový jednokanálový hlavy, sací potrubí a horní plechy válců,karburátor je stejnej. To? vše. Počkáme, co na to Sam a kdyžtak uděláme směnu.

Napsal: 18 čer 2004
od prak
1600 a 1300 jsou stejný úplně. je jiné jen vrtání. Naopak potrubí (příruba)a karburátor je jinej

Napsal: 18 čer 2004
od Pětišroub
pokud se bavíme o dvoukanáleh tak jo, ale 13kové hlavy jednokanálové nejsou shodné s 16kovými.

Napsal: 20 čer 2004
od Herbie
no pekny
sundas tu prebyvajici prirubu, das normalni stojanek a remen a mas funkcni motorek jako prd :-)

Napsal: 18 črc 2004
od Pětišroub
Tohle je další specialitka: naviják, používaný paraglidingovou školou na letišti v Panenském Týnci. Použit je broučí motor 1600 a celá transaxle vůbec, tedy převodovka i nápravy. Na bubnech, z nichž každý je samostatně bržděn, jsou trapná čtyřšroubová kola, upravená na navíjecí cívky s lankem.

Obrázek

Kde všude najdeme součástky z brouka?

Napsal: 22 zář 2004
od yahoďák
Kde všude najdeme součástky z brouka?

Už jednou někde Kvak nabrnknul, že viděl LTčko a mělo zadní světla z busíka, kdo v něm jel uvnitř ví, že má kličky oken a otevírání dveří z brouka. u koncernovýho auta to nepřekvapí. Taky už jsme tu měli VW motor jako industrie.motor - pohon kompresoru, hasičské stříkačky atd.

Ale to co jsem tuhle zahlídnul mě překvapilo: na bagru CAT 206 BFT je na bočních dvířkách k motoru vyřešeno zavírání klasickou broučí kličkou ze zadní kapoty...je to určitě originál, bagr už je u firmy přes 10 let, koupený nový v ČR a je tam vložka na původní CAT klíček.
Obrázek
Takže choďte s očima dokořán...kousky brouků jsou všude :lol:
(asi jswem fakt zralej na léčení)

Napsal: 23 zář 2004
od Michal
Obrázek

Napsal: 23 zář 2004
od Pětišroub
to je hasičský čerpadlo

Napsal: 23 zář 2004
od Michal
=D> =D> =D> BRAVO, VIVAT

Napsal: 23 zář 2004
od Sam
Michal píše:Obrázek
Ten rozdelovac jsem uz nekde videl :P

Napsal: 23 zář 2004
od prak

Napsal: 23 zář 2004
od Budulin
Jo z takoveho kombajnu jsem ziskal motor 1600 dvoukanal :wink:

Napsal: 27 zář 2004
od Luděk
:idea: Jo,já taky viděl 1600 motor na kombajnu KLAAS.Byl špinavý jak prase a taky tak jel.Blázni,do takového kolosu-motor z broucka :x

Napsal: 03 úno 2005
od Žanek
Obrázek
todle by měl být motor 1600 odpovídající motoru z Porsche 356 - skoro Brouk - no a tahá to prej někde lyžařskej šlepr.