VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Sakra mohol si dať vedieť ...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
VW Flat4 motory su len v nemcoch.. red baron ma len v predu atrapu a za nim je skryta 16ka.
Motory nemam detailne nafotene, zial lietadla boli za zonou, vo VIP priestore, ale ako som si mohol vsimnut, karbesy mali kazdy dva na jednokanalovych hlavach, ine ako stock..
Pre Marosa.. Maros vratili sme sa len v sobotu z Chorvatska, tak som ani netusil, ze budem na leteckom dni.. na buduci rok by sme mohli tam ist ako partia, pozistujem veci okolo a mozno by sme mohli tam byt aj v objekte, niekde vedla veteranistov..
Motory nemam detailne nafotene, zial lietadla boli za zonou, vo VIP priestore, ale ako som si mohol vsimnut, karbesy mali kazdy dva na jednokanalovych hlavach, ine ako stock..
Pre Marosa.. Maros vratili sme sa len v sobotu z Chorvatska, tak som ani netusil, ze budem na leteckom dni.. na buduci rok by sme mohli tam ist ako partia, pozistujem veci okolo a mozno by sme mohli tam byt aj v objekte, niekde vedla veteranistov..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Moc pěkné, Vako, sice Red Barona jsme tu už měli, ale to nevadí....a ten něměcký dvouplošník přistál během VW Attacku na letišti Mnichiovo Hradiště, rok 2002 nebo 2003 jestli se nepletu??
No a malá ukázka, kde taky jsou součástky z brouka.
Při nedávném výletu do Mariánských lázní jsem byl svou lepší polovičkou upozorněnm abych se podíval pořádně do výlohy krámu s hadrama, který jsme právě míjeli....to fakt není moje hobby, tak jsem se "přemohl"...a ejhle:
detail:
No a malá ukázka, kde taky jsou součástky z brouka.
Při nedávném výletu do Mariánských lázní jsem byl svou lepší polovičkou upozorněnm abych se podíval pořádně do výlohy krámu s hadrama, který jsme právě míjeli....to fakt není moje hobby, tak jsem se "přemohl"...a ejhle:
detail:
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
údajně se dřív používaly karburátory z trabanta - ale to ještě za dob svazarmu - nevím co teďvako píše:VW Flat4 motory su len v nemcoch.. red baron ma len v predu atrapu a za nim je skryta 16ka.
Motory nemam detailne nafotene, zial lietadla boli za zonou, vo VIP priestore, ale ako som si mohol vsimnut, karbesy mali kazdy dva na jednokanalovych hlavach, ine ako stock..
Pre Marosa.. Maros vratili sme sa len v sobotu z Chorvatska, tak som ani netusil, ze budem na leteckom dni.. na buduci rok by sme mohli tam ist ako partia, pozistujem veci okolo a mozno by sme mohli tam byt aj v objekte, niekde vedla veteranistov..
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
do galerie jsem dal nějaké fotky motoru do letadla. Telefonem, takže nic moc. Je jich tam víc, mrkněte kolem. Karburátory označené nebyly, nebo jsem to alespoň neviděl. Je to český výrobce, takže klidně googlujte, to se musí dát najít.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Tak máme tady další motor použitý v letectví.
Tentokráte se jedná o konstrukci Rogera Druine. Co je na tomto motoru zajímavé. Jde o 30PS motor, který má uřiznutou nohu dynama a místo ní má klasickou přírubu. Že by první vlaštovka v konstrukci T1 motorů, kdy se přemýšlelo, že by noha dynama a později alternátoru měla být zvlášť
Původní verze byla 25PS a měla standardní VW hlavy
Tentokráte se jedná o konstrukci Rogera Druine. Co je na tomto motoru zajímavé. Jde o 30PS motor, který má uřiznutou nohu dynama a místo ní má klasickou přírubu. Že by první vlaštovka v konstrukci T1 motorů, kdy se přemýšlelo, že by noha dynama a později alternátoru měla být zvlášť
Původní verze byla 25PS a měla standardní VW hlavy
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
jedna součástka se dnes objevila v mé kuchyni
ještě vyříznout díru na odtah a propojit flexi rourou 8)
ještě vyříznout díru na odtah a propojit flexi rourou 8)
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Kde všude najdeme motory a další součástky z brouka?
industriemotor z roku 1944
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Kde všude najdeme motory a další součástky z brouka?
jo jo mam doma motor 1200 s nakym velkym rozdělovačem a nema to cívku je prý ve vnitř je z roku 68 s doklady nikdy nejel ma startovací kliku a měli ho hasiči jako nahradní vletě ho nakopnu a uvidime mate nekdo skušenosti s tím rozdělovačem až se naučím vkladat foto tak to sem hodím
pár pěkných vwraků
Re: Kde všude najdeme motory a další součástky z brouka?
to není rozdělovač..to je magneto Scintilla. Pokud je z roku 68 tak bude pravděpodobně oslabené a bude dávat slabou jiskru. Jinak má tu výhodu, že ke startu nepotřebuješ baterku. Pravděpodoně bude mít odstředivý omezovač otáček viditelný po sejmutí víčka.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Kde všude najdeme motory a další součástky z brouka?
je tedy vubec použitelný do auta
pár pěkných vwraků
Re: Kde všude najdeme motory a další součástky z brouka?
ne moc dobře. Průmyslový magneto má omezovač (to je řešitelné) ale nevhodnou křivku regulace předstihu. Navíc, je potřeba podpůrný držák protože je známo, že hmotnost magneta ráda štípe mag. bloky, které jsou zrovna u náhonu dost tenké. Pozitivní je, že tam můžeš narazit normální rozdělovač a hotovo.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Kde všude najdeme motory a další součástky z brouka?
mam ho jako nahradni do brouka kdybynahodou o vikendu ho nafotim a skusim ho sem dat.........
pár pěkných vwraků