VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12248
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

VW díly a motory ve výrobcích jiných společností-dobovky

Příspěvekod Sam » 17 čer 2004

Zdravim,

Sef v praci nedavno privezl do CR kompresor, ktery je pohaneny "klasickym" broucim motorem.
Dle popisu by se melo jednat o 1600ccm jednokanal, na bloku je uvedeny tohle cislo :
126-025214
Motor vypada dost zachovale a dle pocitadla na kompresoru bezel 130 hodin.

Da se takovyto kousek nejak zuzitkovat ? Co vy na to ?


Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Sam dne 20 čer 2004, celkem upraveno 1 x.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 17 čer 2004

broučí motor se běžně používal jako průmyslový. Hasičské stříkačky, kompresory, někde jsem tu na flatu viděl i do kombajnů. Je to běžný motor s úpravami chlazení + někdy dalšími.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 17 čer 2004

vsecko se da zuzitkovat :-)

Budulin
Příspěvky: 230
Registrován: 27 kvě 2003
Bydliště: Příbor-Severni Morava

Příspěvekod Budulin » 18 čer 2004

Ja jsem dostal od kámoše motor z kombajnu a nakonec se přišlo že je to průmyslová 1600 dvojkanál . Jinak na www.thesamba.com je taky jeden prumyslovy na prodej, ale z roku 1955 do ovála nebo tak něco .

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19251
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 18 čer 2004

průmyslové motory se lišily možná jen kompresním poměrem, jinak určitě půjde předělat do auta. Kdybys ho chtěl jednou zkompletovat jako rezervu do svého vozu, nabízím dvoukanálové hlavy, sání a ostatní potřebné věci k předělání na dvoukanál výměnou za jednokanálové komponenty.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8713
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 18 čer 2004

Honzo jestli toužíš po jednokanálových hlavách, tak já mám párek na 1300.... a dvoukanálové na 1600 by se mi asi hodily :wink:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19251
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 18 čer 2004

Chtěl bych 16kový jednokanálový hlavy, sací potrubí a horní plechy válců,karburátor je stejnej. To? vše. Počkáme, co na to Sam a kdyžtak uděláme směnu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 18 čer 2004

1600 a 1300 jsou stejný úplně. je jiné jen vrtání. Naopak potrubí (příruba)a karburátor je jinej
Naposledy upravil(a) prak dne 18 čer 2004, celkem upraveno 1 x.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19251
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 18 čer 2004

pokud se bavíme o dvoukanáleh tak jo, ale 13kové hlavy jednokanálové nejsou shodné s 16kovými.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 20 čer 2004

no pekny
sundas tu prebyvajici prirubu, das normalni stojanek a remen a mas funkcni motorek jako prd :-)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19251
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 18 črc 2004

Tohle je další specialitka: naviják, používaný paraglidingovou školou na letišti v Panenském Týnci. Použit je broučí motor 1600 a celá transaxle vůbec, tedy převodovka i nápravy. Na bubnech, z nichž každý je samostatně bržděn, jsou trapná čtyřšroubová kola, upravená na navíjecí cívky s lankem.

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8713
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Kde všude najdeme součástky z brouka?

Příspěvekod yahoďák » 22 zář 2004

Kde všude najdeme součástky z brouka?

Už jednou někde Kvak nabrnknul, že viděl LTčko a mělo zadní světla z busíka, kdo v něm jel uvnitř ví, že má kličky oken a otevírání dveří z brouka. u koncernovýho auta to nepřekvapí. Taky už jsme tu měli VW motor jako industrie.motor - pohon kompresoru, hasičské stříkačky atd.

Ale to co jsem tuhle zahlídnul mě překvapilo: na bagru CAT 206 BFT je na bočních dvířkách k motoru vyřešeno zavírání klasickou broučí kličkou ze zadní kapoty...je to určitě originál, bagr už je u firmy přes 10 let, koupený nový v ČR a je tam vložka na původní CAT klíček.
Obrázek
Takže choďte s očima dokořán...kousky brouků jsou všude :lol:
(asi jswem fakt zralej na léčení)

Uživatelský avatar
Michal
pečené kolínko fóra flat4.org
Příspěvky: 2646
Registrován: 17 říj 2003
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Michal » 23 zář 2004

Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19251
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 23 zář 2004

to je hasičský čerpadlo
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Michal
pečené kolínko fóra flat4.org
Příspěvky: 2646
Registrován: 17 říj 2003
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Michal » 23 zář 2004

=D> =D> =D> BRAVO, VIVAT

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12248
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sam » 23 zář 2004

Michal píše:Obrázek

Ten rozdelovac jsem uz nekde videl :P
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 23 zář 2004

S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Budulin
Příspěvky: 230
Registrován: 27 kvě 2003
Bydliště: Příbor-Severni Morava

Příspěvekod Budulin » 23 zář 2004

Jo z takoveho kombajnu jsem ziskal motor 1600 dvoukanal :wink:

Uživatelský avatar
Luděk
Příspěvky: 159
Registrován: 30 srp 2004
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Luděk » 27 zář 2004

:idea: Jo,já taky viděl 1600 motor na kombajnu KLAAS.Byl špinavý jak prase a taky tak jel.Blázni,do takového kolosu-motor z broucka :x

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 03 úno 2005

Obrázek
todle by měl být motor 1600 odpovídající motoru z Porsche 356 - skoro Brouk - no a tahá to prej někde lyžařskej šlepr.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host