no potěš ono to jde ještě víc?!axoun píše: tak to prrr! já se teda votodle nesnažim! mě by stačilo kdyby to jenom tak neřvalo. zrovna teď mam hlavu jak pátrací balon...
Odhlučnění brouků
zakoupil sem primo u vyrobceVWPaja píše:Pardon,je to přesně MIRELON,je to co se používá na tepelnou isolaci trubek a hlukovou isolaci pod podlahy.To od Mikry vypadá moc dobře,kde se to dá koupit?nestálo by za to kombinovat několik matrošů?
www.mikra.cz
metr ctverecni za 495 kc
Jelikoz mi cybi oba boky oblozeni motoroveho prostoru a za saharou uz je to take na vyhozeni(popraskane, zkroucene, narovnat se to neda...) mam dotazek:
Mate nekdo typ na material, z ktereho by se to dalo udelat? A nejlepe v metrazi/nejakejch deskach/apod? nechce se mi davat cca 1800,- za novou sadu
Mate nekdo typ na material, z ktereho by se to dalo udelat? A nejlepe v metrazi/nejakejch deskach/apod? nechce se mi davat cca 1800,- za novou sadu
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
já používám toto...
http://www.tappaja.com/autohifi/materialy/index.htm
http://www.tappaja.com/autohifi/materialy/index.htm
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
podfukovani vyfuku
Herbie, Vasku, ostatni,
dovolte mi jen par slov ohledne podfukovani vyfuku.
Novy nebo pretesneny vyfuk je zapotrebi "zajet". Doporucuji po vymene nebo pretesneni vyfuku auto pouzivat na velmi kratke vzdalenosti, max 5 minut aby se akorat zacalo vse zahrivat a roztahovat (nikoliv ihned po montazi "plny kotel") a pak to cele nechat opet vse vychladnout a pak zase, a takto 4-5 krat za sebou. Az motor vychladne, doporucuji po 3-4 vychladnuti jeste trochu poutahnout matky, ale zas ne moc, staci 1/4 -1/2 otacky matku. Teprve po utazeni postupne pridavat otacky motoru. Urcite vime, ze kolem 4-4.500 otacek je teplota vyfukovych plynu az kolem 1.000 stupnu, a proto se vyfuk bez "zajeti" tak rychle zkrouti a zdeformuje. Ja jsem to takto udelal a nemam s vyfukem zadny problem zadne podfukovani uz asi 2 roky, a najel jsem cca 5.000km, a to moc motor nesetrim.
Treba to pomuze, treba ne, mne to pomohlo a osvedcilo se to a proto vkladam tento prispevek.
dovolte mi jen par slov ohledne podfukovani vyfuku.
Novy nebo pretesneny vyfuk je zapotrebi "zajet". Doporucuji po vymene nebo pretesneni vyfuku auto pouzivat na velmi kratke vzdalenosti, max 5 minut aby se akorat zacalo vse zahrivat a roztahovat (nikoliv ihned po montazi "plny kotel") a pak to cele nechat opet vse vychladnout a pak zase, a takto 4-5 krat za sebou. Az motor vychladne, doporucuji po 3-4 vychladnuti jeste trochu poutahnout matky, ale zas ne moc, staci 1/4 -1/2 otacky matku. Teprve po utazeni postupne pridavat otacky motoru. Urcite vime, ze kolem 4-4.500 otacek je teplota vyfukovych plynu az kolem 1.000 stupnu, a proto se vyfuk bez "zajeti" tak rychle zkrouti a zdeformuje. Ja jsem to takto udelal a nemam s vyfukem zadny problem zadne podfukovani uz asi 2 roky, a najel jsem cca 5.000km, a to moc motor nesetrim.
Treba to pomuze, treba ne, mne to pomohlo a osvedcilo se to a proto vkladam tento prispevek.
Re: Odhlučnění brouků
Chtěl bych nové odhlučnění motorového prostoru, může mi někdo doporučit materiál (a prodejce) ze kterého to nařezat? Nutná podmínka, aby to mělo vzhled originální izolace ( nechci žádnej alobal) a bylo pokud možno co nejúčinější.
Děkuji
Děkuji
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Odhlučnění brouků
To nikdo nenarazil na žádnej pěknej a účinnej materiál?
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Odhlučnění brouků
myslíš tohle?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... tnr=13146a" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... tnr=13146a" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Odhlučnění brouků
ano, něco z čeho nasekam tyhle díly...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Odhlučnění brouků
Nekteri preci uz znate Dynamat jak pro odhlucneni,tak i pro tepelnou isolaci
http://www.dynamatstore.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dynamatstore.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění brouků
Presne tento mam na svem aute a je pefektni. Tvrdy, asfaltem napusteny cerny karton, bez vyrezu na relatka, idealni do stareho brouka. Pod nej si muzes dat cokoliv dle libosti.Pětišroub píše:myslíš tohle?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... tnr=13146a" onclick="window.open(this.href);return false;
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Odhlučnění brouků
mám stejný jako Sam a maximální spokojenost...
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění brouků
případná bezplatná doprava do Prahy se konala minulé pondělí
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912