Němec vs. Mexiko - na život a na smrt (?)
Ani ne Kdyz jedu sluzebne, neresim, jedu sluzebakem a svistim.
Kdyz soukr do praglu, jezdim oklikou. Popripade jedu i broukem a ono moc velkej rozdil v case neni, kdyz jedu na 80km delce dalnice 90km/h nebo 140km/h ... dela to par minut a ty me nezabijou.
A kdyz jedu sam, nebo nespecham, tak na pohodu jezdim i v modernich 100+HP pleckach. Nejak uz nespecham nikam... 8)
Kdyz soukr do praglu, jezdim oklikou. Popripade jedu i broukem a ono moc velkej rozdil v case neni, kdyz jedu na 80km delce dalnice 90km/h nebo 140km/h ... dela to par minut a ty me nezabijou.
A kdyz jedu sam, nebo nespecham, tak na pohodu jezdim i v modernich 100+HP pleckach. Nejak uz nespecham nikam... 8)
Me celkem taky. Ale vlastně první brouk v životě co jsem poznal byl dědek s faldachem a malým oknem. Neposuzuju je motorvě nebo jinak technicky ale právě vzhledem. Když se podívám na 1302 nebo 1303 je to pro mne krásnej vzduchem chlazenej VW ale vztahem k němu je to sice brouk..... ale (neuražte se majitelé těchto vozů) ta krátká kapota se skoro rovnym spodkem.... neni to ono. Kolmý světla na blatnících na broukovi, kterej je kulatej, tvoří poměrně ostrou hranu. Ležatý světla.... a navíc ty pětidírový kola u starejch typů...... to je prostě slast pro moje oko.Šíša píše: Ale krom vzhledu(ktery je patrnej na prvni pohled) a kvality plechu(ktery znaj jen zasveceni) je v nich rozdil jakej? jakej tak markantni, ze se je musi odsuzovat, mechikance? Pochopim vwodni new beetle, ale mezi sebou vzduchace?
Ikdyz jak rikam, je mi to "burt"...
Mexiko i jiný rovnosvětláci.... jsou pro mne milovaní broučci..... ale prostě šikmý světla a pětidíra s dlouhejma kapotama... to je u mne prostě ten nejhezčí brouk ať už je to origo nebo přebastlenej z mexika. Ale i tak, brouk... jakejkoli brouk... neni auto ale je to brouk - můj kamarád