Brouk s "Rolls-Royce" přední kapotou na Praze 6?!
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
mam to detailne nafocene...mohu dodat...parkuje u puskinaku
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
a ridi to takova apartni panicka okolo 50-ky...snad jsem ji neurazil
nicmene je luxusni...vzdy jsem ji videl v kostymku a stylovka
nicmene je luxusni...vzdy jsem ji videl v kostymku a stylovka
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
No s tou 1303 možná nejste tak mimo - tenhle kus je sice jasná 1200 nebo 1300 (nebo Mexiko), ale já jsem na 100% viděl ještě jednoho takováho paskvila (několikrát, asi před 2 lety na Koněvově ul., Praha 3) - byl tmavě modrý, boky imitace dřeva ála USA, přední kapota Rolls, na kolech drátěný poklice a mám pocit, že to 1303 byla....takže buď máme v Praze dva exempláře, nebo z toho prvního někdo použil "drahocennou" kapotu pro luxusní stavbu....
PS. Nejsou ta spřední větla náhodou z 411 ??
PS. Nejsou ta spřední větla náhodou z 411 ??
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
to by koně blili
to je takovej hnus , že mu není rovno .. panička je asi pěkně znuděná
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Lamborghini prý připravuje „baby–Lambo“. No a co. Stejně bude drahé a pro většinu smrtelníků se stane jen další nedostupnou ikonou a předmětem planých vášní a probdělých nocí. Jednou takhle z rána jsem po téměř probdělé noci nasedal do svého rudého šípu, když jsem spatřil něco, co můj mozek v první chvíli odmítl zpracovat jako reálný optický vjem. Na opačné straně křižovatky jsem uviděl Rolls–Royce. A má být? – řekne si asi většina z vás. Jenže na tomhle „Rollsu“ něco nesedělo. teprve když projel kolem mě, tak jsem pochopil, že jsem svědkem něčeho, o čem bych nikdy nepředpokládal, že někoho napadne.
Trhl jsem tedy opratěmi a nasměroval své padesátispřeží za touto raritkou, protože jsem to chtěl jednak vidět zblízka a jednak mi bylo hned jasné, že viděti něco takového a neporeferovati o tom vám, čtenářům, byl by hřích redaktorovi oblíbeného tunerského magazínu neodpustitelný ;–) Štěstí se na mě usmálo a vůz po krátké sledovačce zastavil a já mohl navázat blízký kontakt třetího druhu s jeho majitelkou. (Rejpalům připomínám, že takovým kontaktem je osobní setkání, čtete Tuning.cz a ne nějaký pokleslý erotický server.)
Domluvili jsem se na recenzi a focení a teď k tomu konečně došlo. Dozvěděl jsem se, že auto opravdu budí oprávněnou pozornost všude, kde se objeví, až to může být někdy nepříjemné. Také přednost dostává častěji, než ostatní vozy, každý si jej totiž touží prohlédnout. Tak schválně, v této chvíli už jste se pročetli až do třetího odstavce, čili teoreticky už vašemu zraku lahodí třetí fotografie. Uhádli jste která bije? Nepochybuji o tom, kdo by nepoznal starý dobrý VW Brouk. Ovšem brouk, s laminátovým kitem evokující velmi věrně Rolls–Royce. Asi si v této chvíli myslíte, že je to auto dost ošklivé. Máte pravdu, i majitelka mu při prvním seznámení nadala prasátka.
Stejně tak ani já jsem v první chvíli nevěděl co si mám o tomto výtvoru myslet. Ale tohle je auto, které si člověka získá pomalu a časem nemůžete jinak, než si ho zamilovat. Autorem karoserie je firma Hochrein Fiberglas–Technik z Würzburgu–Reichenbergu a podobných exemplářů by nemělo na světě jezdit více jak stovka. V republice je každopádně jediný. Prosím zaryté broukaře, aby odvolali demonstrace proti prznění oblíbeného vozu, chápu, že každý neskousne vzduchem chlazeného boxera v kombinaci s imitací obrovitého chladiče na přídi. Tohle vozítko ale nebylo stavěné jako pravověrný člen broučího bratrstva, ale jako zcela netradiční a originální kreace. Jeho účelem není být hvězdou srazů, ale denně sloužit pro městskou, ale i meziměstskou přepravu.
S tím konvenuje i pohonná jednotka a podvozek. Obojí 100% série, tedy ležatá dvanáctistovka se čtyřmi protiběžnými písty a podvozek, který krotí jen čtyři bubnové brzdy. Měl sice pod kapotu přijít silnější motor, ale majitelka nechce – výkon dostačuje a spotřeba je optimální. Méně standardní už jsou pneumatiky. Vzadu se koulí pneu BFGoodrich o obrovitém rozměru 235/60R15, za který by se nemusel stydět ani leckterý sporťák. Vepředu se černají Goodyearky Eagle Touring o rozměru 195/65R15. Podvozek tak i díky mírně tvrdším tlumičům je všechno, jen ne „plavný“.
Dobrá, technických zázraků tu mnoho nenajdeme, zato se můžeme vynadívat zvenčí. A především zevnitř, protože v interiéru najdeme jen sportovní sedačky a volant z Porsche 911, který mi tam popravdě moc neseděl. Interiér původního broučka je totiž tak krásný ve své jednoduchosti, že jakákoli změna mu spíše škodí. Zvenčí je to ale jiná. Karoserie má dvoubarevný lak, zelené jsou blatníky a cihlový nos a zbytek vozu. Za chromovanou imitací chladiče se nachází mohutná kapota, která má ten vedlejší efekt, že se značně zvětšil prostor pro zavazadla. Podél ní se táhnou blatníky s typickými „Rolls“ světly, které jsou ovšem také jen plastovou imitací, vždyť se celkově jedná o lacinou napodobeninu, hrát si s broukem na superluxus, to chce více nadsázku, než smrtelnou vážnost.
Blatníky jsou o něco širší, než je standard a markantní je to zejména na těch zadních, díky nimž vypadá Rollsík jako hot–rod. Kapota motoru se také inspirovala Rolls–Roycem a dotváří tak spolu se zadními světly celkový dojem. K autu pěkně sedí i patnáctkové plecháče s imitací centrální matice. Dnes tak oblíbené hliníkáče by dojem z vozu zkazily, takže je fajn, že bylo zvoleno toto řešení.
Protože ale řidič tráví většinu času uvnitř vozu, usedněmež. Posaz je velmi příjemný a člověk velmi rychle zapomene v jak malém voze sedí. Pohled přes kapotu je opravdu impozantní a iluze obrovské limuzíny je dokonalá. Po několika kilometrech jízdy již člověk cítí jistou aristokratickou povznešenost nad okolím a charakteristický rytmický zvuk boxeru jen dokresluje atmosféu. Není to prostě auto na závodění, ale pro stylovou dopravu za zaměstnáním s vědomím, že se člověk nemusí ani trochu za volantem svého vozu stydět.
To je ono – o tom autě si můžete myslet co chcete, můžete se rozčilovat nad imitací chladiče, jako jeden kolemjdoucí, který nechal za stěračem rozsáhlý elaborát o pohonných jednotkách a jejich chlazení – ale to auto je dokonalé v tom, že je naprostá harmonie mezi potřebami majitelky a tím co poskytuje. Je výjimečné a přitom maximálně praktické, nápadné a přitom „skladné“. A navíc – nedovedu si představit trumberu, který by takové auto ukradl. Jeho hodnota není závratná a byl by s ním nenápadný jak půlmetrový kravinec na pískové cestě.
Tak co, máte o tunění brouků jiné představy? Ozvěte se nám, na Tuning.cz zastáváme pluralitu názorů, rádi ukážeme různé cesty k dosažení téhož cíle – skvělého vozu, který bude dělat majiteli radost a okolí spadne čelist.
Trhl jsem tedy opratěmi a nasměroval své padesátispřeží za touto raritkou, protože jsem to chtěl jednak vidět zblízka a jednak mi bylo hned jasné, že viděti něco takového a neporeferovati o tom vám, čtenářům, byl by hřích redaktorovi oblíbeného tunerského magazínu neodpustitelný ;–) Štěstí se na mě usmálo a vůz po krátké sledovačce zastavil a já mohl navázat blízký kontakt třetího druhu s jeho majitelkou. (Rejpalům připomínám, že takovým kontaktem je osobní setkání, čtete Tuning.cz a ne nějaký pokleslý erotický server.)
Domluvili jsem se na recenzi a focení a teď k tomu konečně došlo. Dozvěděl jsem se, že auto opravdu budí oprávněnou pozornost všude, kde se objeví, až to může být někdy nepříjemné. Také přednost dostává častěji, než ostatní vozy, každý si jej totiž touží prohlédnout. Tak schválně, v této chvíli už jste se pročetli až do třetího odstavce, čili teoreticky už vašemu zraku lahodí třetí fotografie. Uhádli jste která bije? Nepochybuji o tom, kdo by nepoznal starý dobrý VW Brouk. Ovšem brouk, s laminátovým kitem evokující velmi věrně Rolls–Royce. Asi si v této chvíli myslíte, že je to auto dost ošklivé. Máte pravdu, i majitelka mu při prvním seznámení nadala prasátka.
Stejně tak ani já jsem v první chvíli nevěděl co si mám o tomto výtvoru myslet. Ale tohle je auto, které si člověka získá pomalu a časem nemůžete jinak, než si ho zamilovat. Autorem karoserie je firma Hochrein Fiberglas–Technik z Würzburgu–Reichenbergu a podobných exemplářů by nemělo na světě jezdit více jak stovka. V republice je každopádně jediný. Prosím zaryté broukaře, aby odvolali demonstrace proti prznění oblíbeného vozu, chápu, že každý neskousne vzduchem chlazeného boxera v kombinaci s imitací obrovitého chladiče na přídi. Tohle vozítko ale nebylo stavěné jako pravověrný člen broučího bratrstva, ale jako zcela netradiční a originální kreace. Jeho účelem není být hvězdou srazů, ale denně sloužit pro městskou, ale i meziměstskou přepravu.
S tím konvenuje i pohonná jednotka a podvozek. Obojí 100% série, tedy ležatá dvanáctistovka se čtyřmi protiběžnými písty a podvozek, který krotí jen čtyři bubnové brzdy. Měl sice pod kapotu přijít silnější motor, ale majitelka nechce – výkon dostačuje a spotřeba je optimální. Méně standardní už jsou pneumatiky. Vzadu se koulí pneu BFGoodrich o obrovitém rozměru 235/60R15, za který by se nemusel stydět ani leckterý sporťák. Vepředu se černají Goodyearky Eagle Touring o rozměru 195/65R15. Podvozek tak i díky mírně tvrdším tlumičům je všechno, jen ne „plavný“.
Dobrá, technických zázraků tu mnoho nenajdeme, zato se můžeme vynadívat zvenčí. A především zevnitř, protože v interiéru najdeme jen sportovní sedačky a volant z Porsche 911, který mi tam popravdě moc neseděl. Interiér původního broučka je totiž tak krásný ve své jednoduchosti, že jakákoli změna mu spíše škodí. Zvenčí je to ale jiná. Karoserie má dvoubarevný lak, zelené jsou blatníky a cihlový nos a zbytek vozu. Za chromovanou imitací chladiče se nachází mohutná kapota, která má ten vedlejší efekt, že se značně zvětšil prostor pro zavazadla. Podél ní se táhnou blatníky s typickými „Rolls“ světly, které jsou ovšem také jen plastovou imitací, vždyť se celkově jedná o lacinou napodobeninu, hrát si s broukem na superluxus, to chce více nadsázku, než smrtelnou vážnost.
Blatníky jsou o něco širší, než je standard a markantní je to zejména na těch zadních, díky nimž vypadá Rollsík jako hot–rod. Kapota motoru se také inspirovala Rolls–Roycem a dotváří tak spolu se zadními světly celkový dojem. K autu pěkně sedí i patnáctkové plecháče s imitací centrální matice. Dnes tak oblíbené hliníkáče by dojem z vozu zkazily, takže je fajn, že bylo zvoleno toto řešení.
Protože ale řidič tráví většinu času uvnitř vozu, usedněmež. Posaz je velmi příjemný a člověk velmi rychle zapomene v jak malém voze sedí. Pohled přes kapotu je opravdu impozantní a iluze obrovské limuzíny je dokonalá. Po několika kilometrech jízdy již člověk cítí jistou aristokratickou povznešenost nad okolím a charakteristický rytmický zvuk boxeru jen dokresluje atmosféu. Není to prostě auto na závodění, ale pro stylovou dopravu za zaměstnáním s vědomím, že se člověk nemusí ani trochu za volantem svého vozu stydět.
To je ono – o tom autě si můžete myslet co chcete, můžete se rozčilovat nad imitací chladiče, jako jeden kolemjdoucí, který nechal za stěračem rozsáhlý elaborát o pohonných jednotkách a jejich chlazení – ale to auto je dokonalé v tom, že je naprostá harmonie mezi potřebami majitelky a tím co poskytuje. Je výjimečné a přitom maximálně praktické, nápadné a přitom „skladné“. A navíc – nedovedu si představit trumberu, který by takové auto ukradl. Jeho hodnota není závratná a byl by s ním nenápadný jak půlmetrový kravinec na pískové cestě.
Tak co, máte o tunění brouků jiné představy? Ozvěte se nám, na Tuning.cz zastáváme pluralitu názorů, rádi ukážeme různé cesty k dosažení téhož cíle – skvělého vozu, který bude dělat majiteli radost a okolí spadne čelist.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- jogi
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 892
- Registrován: 07 úno 2006
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
vyvanutej, nevyvanutej... je tu nejakej topic ve kterym se mluvi o nejakym aute a foto nefunkcni...tak hold smaznete ten topic...(jinac to postrada smysl) hledat jsem ho nehledal, to je pravda->hadam, ze tady na flatu dalsi foto neni tak jsem byl jenom zvedavej jak to vypada ( jeste kdyz rikate ze vite kde stoji, tak myslim, ze neni slozity to vyfotit)yahoďák píše:Mslím, že tenhle povedenej topic už taky vyvanul, jediná fotka, co tam byla nalinkovaná je nefunkčí,a to zase vede k tomu, že někdo línej hledat akorát napíše: dejte sem fotku
Hledej sám a jinde šmudlo
...a krom toho je to hnus na entou
hnus na entou to mozna je ale to neznamena ze to nikoho nezajima...
P.S.:dik za foto