Světla a blinkry na brouky v dobách dědkovských dodávalo více firem, kroma Bosch a Hella, ještě Hassia a třeba Jokon.
Ale předpokládám, že jde o světla přední.
Značka FER pochází z NDR, město Ruhla, takže na dědka se nejspíš v prvovýrobě nemontovala, v těch dobách nebyly vztahy mezi východem a západem naklloněny spolupráci. Zajímavé je, že okolo roku 1991 dodával výrobce z Ruhly světlomety pod značkou FER k prvomontáži na Golf 2 a Transporter T3, tam zjevně hrála roli nízká cena.
Dědkovská světla pocházejí z vývoje započatého už před válkou a z něj evidentně těžili i v Ruhle ..stejně jako mnozí jiní výrobci součástek a kontruktéři, viz
dobová tabulka zaměnitelnosti dílů.
Jejich tvar byl v dobách okolo války určitým standartem používaným řadou výrobců..VW, Adler, Mercedes-Benz, Škoda RTO, Garant, Ifa F9 a jistě by se našlo pár dalších.
Takže na dědka je můžeš beze strachu o funkci použít (jsou -li ve "stojatém" provedení),ale originál to není. Pokud ty tvé mají perfektní stav parabol a cheš je použít, šlo by to obejít výměnou skel za třeba Hella, těch je všude dost, ale pozor, aby tvar "drážkování" na skle byl stejného typu