identifikace motoru-prosím o pomoc
identifikace motoru-prosím o pomoc
Zdravím koupil jsem motor vw 1,6 že ho dám do svého brouka protože tam mám ted 1,8 GTI z II golfa a brouček ježtě není dodelaný ale s timhle motorem si to netroufám chci tam original. Chi se zeptat pude mi tenhle motor v pohodě na brouka 1303 rv.73.je to totiž bohužel z nějakého kombajnu tak nevím co se tam bude muset upravovat a pod.taky bych potřeboval vědět co tam patří za spojku(pruměr) a kde by se dala sehnat (lamela,přidtačák..)nebo jestli ji někdo nemá komplet k mání .A jak se to dělá kdyš je to jiný typ motoru myslim s technickou a tak. Moc předem děkuju za odpovědi.
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
tak jak je ze štítku patrno, 1,6 to opravdu je. něco jako alá industrie, pokud se nemýlím tak je na něm 6V dynamo. Dal bych tedy novou karburaci a 12V dynamo. Jo a plechy kolem motoru. Plus ještě ten nesmysl co je ve předu sundat, nemam šajnung co to je.To jestli je tam naprasenej motor z golfa, tak to tam bude ASI i nějaká divoká převodovka, systém spojky je na těhlech autech jinej. Lamela může bejt normál broučí 200, s přítlačákem dle převodovky.
Otázka co se kuli tomu G motoru všechno ještě přeprasilo, možná by bodla fotka auta s vyndanym motorem.
co se týče technický, s jinym typovym označenim motoru by jsi technickkou neměl projít. Případně blíže konkretizuj dotaz
Otázka co se kuli tomu G motoru všechno ještě přeprasilo, možná by bodla fotka auta s vyndanym motorem.
co se týče technický, s jinym typovym označenim motoru by jsi technickkou neměl projít. Případně blíže konkretizuj dotaz
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
Nebude to odstředivý regulátor? při poklesu otáček otvírá klapku na karburátoru.Lugen píše:.. ten nesmysl co je ve předu sundat, nemam šajnung co to je ..
Naposledy upravil(a) Ales-X dne 10 črc 2009, celkem upraveno 1 x.
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
Jo hod sem fotky toho brouka s golfáckým motorem,to by mě zajímalo,jak je to udělaný.
vw brouk 1.500 1967,vw golf 3 1.9tdi tuning
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
Pár lidí tu s typem 126 jezdí. Je třeba ale provést pár změn. Od karburace počínaje po změnu kompresního poměru konče.
Pokud je tam ten rozdělovač z výroby, je to docela zajímavý kousek.
Pokud je tam ten rozdělovač z výroby, je to docela zajímavý kousek.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
JE to 1.6 industria motor, proto označení 126. To zařízení vepředu je regulátor otáček, má za úkol držet stabilní otáčky.
Má to zajímavej údaj o výkonu: 39PS při 3000ot já mám zas 44PS při 3800ot a origo 1.6SP má 47PS při 4200ot(?? tady si nejsem jist). Tudíž zajímavá řada.
Plechy můžeš použít všechny, leč bude lépe vyměnit saharu za saharu s výstupama na vzduch pro topení, tahle je nemá. Taktéž plech vepředu(na první fotce) se dá použít, jen z něj musís odstranit(odvrtat bodové sváry) ten hranatej plech nad výfukem.
Dále budeš potřebovat topníky, tj zahodíš ty J trubky.
Taky doporučuju klasické sání, na tohle industriácké nedostaneš alternátor - bude kolidovat s karbecem.
Karbec nějakej klasikej 30 nebo 31, větší tam nedostaneš.
Rozdělovač podle toho, jaký tam teď je. Třeba bude tenhle stačit, vypadá to na nějaký bezpodtlak.Nebo obyčejnej podtlakovej.
STK? Stačí pár nástrojů a není problém. Problém je s tím číslem 126
A setrvák, lamelu a přítlačák stačí taky obyč 200mm. A sehnat to tu nebude problém u místních syslů
To je zatím asi tak vše co mě napadá.
Má to zajímavej údaj o výkonu: 39PS při 3000ot já mám zas 44PS při 3800ot a origo 1.6SP má 47PS při 4200ot(?? tady si nejsem jist). Tudíž zajímavá řada.
Plechy můžeš použít všechny, leč bude lépe vyměnit saharu za saharu s výstupama na vzduch pro topení, tahle je nemá. Taktéž plech vepředu(na první fotce) se dá použít, jen z něj musís odstranit(odvrtat bodové sváry) ten hranatej plech nad výfukem.
Dále budeš potřebovat topníky, tj zahodíš ty J trubky.
Taky doporučuju klasické sání, na tohle industriácké nedostaneš alternátor - bude kolidovat s karbecem.
Karbec nějakej klasikej 30 nebo 31, větší tam nedostaneš.
Rozdělovač podle toho, jaký tam teď je. Třeba bude tenhle stačit, vypadá to na nějaký bezpodtlak.Nebo obyčejnej podtlakovej.
STK? Stačí pár nástrojů a není problém. Problém je s tím číslem 126
A setrvák, lamelu a přítlačák stačí taky obyč 200mm. A sehnat to tu nebude problém u místních syslů
To je zatím asi tak vše co mě napadá.
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
Díky všem za odpovědi už jsem zas o něco chytřejší a blíž k dodělaní,a myslíte si že to má cenu měnit plechy,dynamo,karburaci a td....?není lepší tento prodat a koupit nějaký který tam pasuje na hned?Jde o to jestli se mi to vyplatí schánět a předělávat abych to nescháněl půl roku nebyl z toho celej šedivej a nevyšlo mě to na stejný peníze kdybych koupil nějakej přímo broučí se vším všudy.Proč se musí měnit karburace a kompresní poměr?takhle by to moc nejelo?? Rozdělovač by měl být puvodní protože to bylo vyndáno z kombajnu a nikdo s tim snad nic nedělal. Jo a v brouku bych měl mít nejspíš origo převodovku 1303 jen je tam redukce na ten motor z golfa.
Dale posílám fotky na přání víc jich najdete v moji galerii.
Dale posílám fotky na přání víc jich najdete v moji galerii.
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
napis si o vsechno co potrebujes goralovi prave v inzerci prodava tri 1303 ver mi ze u nej seznes vse vcetne motoru prevodovek atd.. sice je az ze slovenska ale treba se nejak dohodnete..
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
Nech tam tenhle motor z golfa,když už ho tam máš napasovanej.Dovedu si představit,co to dalo práce ho tam usadit,navíc je to pecka a nas...š tím všechny konzervativce,je to pecka.chucky píše:Díky všem za odpovědi už jsem zas o něco chytřejší a blíž k dodělaní,a myslíte si že to má cenu měnit plechy,dynamo,karburaci a td....?není lepší tento prodat a koupit nějaký který tam pasuje na hned?Jde o to jestli se mi to vyplatí schánět a předělávat abych to nescháněl půl roku nebyl z toho celej šedivej a nevyšlo mě to na stejný peníze kdybych koupil nějakej přímo broučí se vším všudy.Proč se musí měnit karburace a kompresní poměr?takhle by to moc nejelo?? Rozdělovač by měl být puvodní protože to bylo vyndáno z kombajnu a nikdo s tim snad nic nedělal. Jo a v brouku bych měl mít nejspíš origo převodovku 1303 jen je tam redukce na ten motor z golfa.
Dale posílám fotky na přání víc jich najdete v moji galerii.
foto z citace vymazáno, gregys netapetuj Y.
vw brouk 1.500 1967,vw golf 3 1.9tdi tuning
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
Naposledy upravil(a) Ales-X dne 04 lis 2009, celkem upraveno 1 x.
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
samozdřejmě že jsem ho tam chtěl nechat ale kdyš se tam dával tak ježtě nebyl bodovej systém ted už je to horší no s těma policajtama a líp už nebude tak bych tam chtěl dát zatim nějakej obyč originál aby se to dodělalo a časem 2litr z buse.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
No,lepší 18 posche,busí málo točí
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
Nejlepší bude, když tenhle motor zkusíš oživit . ..ve stojanu, na zemi na převodovce..a uvidíš co v něm je...případně pak nechat změřit tlaky, dál si zkus sáhnout na řemenici, jestli enmá velkou axiální vůli na klice, prohlédní ho, jestli z něj teče olej a pka hopdno´t případné investice.chucky píše:Díky všem za odpovědi už jsem zas o něco chytřejší a blíž k dodělaní,a myslíte si že to má cenu měnit plechy,dynamo,karburaci a td....?není lepší tento prodat a koupit nějaký který tam pasuje na hned?
Často bývají průmyslové motory poměrně zachovalé (ačkoliv tenhle nebyl zrovna uloženka), pracují v menších otáčkách..ale samozřejmě nevíme, jak se k němu zemědělec choval, jestli a jaký do něj lil olej, kolik má natočeno motohodin atd.
Při koupi ojetého motoru z brouka je pravděpodobnost, že už toho má dost za sebou ) abude taky vyžadovat investici) minimálně stejně vysoká jako u tohoto, takže tam nevidím žádnou výhodu.
Těch pár krámů jako rozdělovač, plechy, karburaci postupně seženeš a nakoupíš relativně za rozumno,když nebudeš pospíchat.
Jakpak to s tím golfím motorem jelo? Řekl bych, že jako protržený..a co na to brzdy?
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
díky opět za rady,z golfem to jelo-jede dobře ale auto je dělaný uplně od základu od šroubku a daval se tam tenhle motor takže jsem s tim jel jen po vesnici s provizorně přidělanou sedačkou ale zatah to mělo pěknej ta broučí převodovka bude asi docela krátká.Brzdy jsou v předu kotoučový.Chci se ježtě zeptat na ten kompresní poměr co jste psali že se musí změnit-to jako snížit hlavy?ví někdo o kolik??
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
ta kapota motoru je laminát / mont. pěna? a cože je to za motor? 1,6?
"chrome won´t make your car go any faster"
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
Ono dost zalezi co je to presne za motor. Nektere industrie meli snizeny kompresni pomer reseny pomoci pistu, jinde byly podlozky pod hlavou. Byly i verze se std. kompresnim pomerem. Protoze o typu 126 se nikde moc nepise, tak ti nezbyde, nez to rozebrat a zjistit aktualni stav. Jak psal Yahodak, industrie je dobry zaklad pro stavbu motoru.chucky píše:díky opět za rady,z golfem to jelo-jede dobře ale auto je dělaný uplně od základu od šroubku a daval se tam tenhle motor takže jsem s tim jel jen po vesnici s provizorně přidělanou sedačkou ale zatah to mělo pěknej ta broučí převodovka bude asi docela krátká.Brzdy jsou v předu kotoučový.Chci se ježtě zeptat na ten kompresní poměr co jste psali že se musí změnit-to jako snížit hlavy?ví někdo o kolik??
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: identifikace motoru-prosím o pomoc
kapota laminát motor je to 1,8 chci ho prodat se vším všudy tak kdyby ho někdo chtěl tak nabýdněte cenu.ježtě je v autě a je drandivej.