IGi píše:LIDI jde mi o odvod tepla od motoru ne o to aby mi to lip topilo ..... a berte to jako pouhy dotaz jestli to budu praktikovat ukaze az cas ..........................................DEKUJI ZA KAZDOU REAKCI
IGi, tys stavař ne? Tak v tom případě Ti snad musí být jasné, že pokud chceš teplo odvést pryč, tak tam naopak tu izolaci dát nesmíš...logicky, když něco teplého obalím izolací tak to přece udržím déle teplé, více teplé, tím více, čím více izolace (síla izolace, její účinnost) tam nacpu, že??
Ta izolace tam byla právě proto ,aby to lépe topilo, VW si bylo vědomo, že topení u brouka sice funguje, ale není kdovíjaké a pokud měl být Typ3 nadstavbou, lepším vozem, tak musel i tento detail mít výrazně lepší...a měl.
..takže
pro ty co se snažili vymyslet řešení, vylepuji fotky co vlastně IGi potřebuje, jak to vypadá v originále:
Zapomeňte na nějaké omotávky, tady je jasně vidět, že je to jen obyčejný pruh izolačního materiálu zezhora "omotaný" okolo topníku, stažený 4ma eska páskama, ovšem nejdůležitější je ten (zřejmě)plechový kus, který zespodu kryje konce izolace a hlavně díky svému tvaru do drží a dává tvar vepředu a urřitě ho má zároveň i chránit před opotřebením....
Pokud ten díl nemáme.....smůla.
I když řešit se dá všechno, jedno řešení mě napadá..stejně tak jako to, kde sehnat ekvivalent izolace i v dnešní
asbestfrei době......
Apropós na té fotce je vidět ještě jedna nádherná vychytávka, kterou jsme na fóru řešili zrovínka nedávno, kdo to vidí taky??