Karburace DellOrto
Karburace DellOrto
DellOrto 36 DRLA
Možná se už opakuju, ale furt to nechápu: Kam se připojí podtlaková hadice posilovače brzd? A kam podtlaková regulace předstihu? Myslím obecně a samozřejmě i kam konkrétně na tyhle drly.
Co na to slovenští odborníci, tyhle DellOrta na 1.8 AN (vyšší kompres. poměr a větší sací ventil než std.)?
Ď.
Možná se už opakuju, ale furt to nechápu: Kam se připojí podtlaková hadice posilovače brzd? A kam podtlaková regulace předstihu? Myslím obecně a samozřejmě i kam konkrétně na tyhle drly.
Co na to slovenští odborníci, tyhle DellOrta na 1.8 AN (vyšší kompres. poměr a větší sací ventil než std.)?
Ď.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
dovolim si jeden link kde je specifikacia karburacie a trysiek aj na motory s busa myslim ze by to slo aj na AN ten ma o 10koni viac ako klasika.
http://cgi3.ebay.com/ebaymotors/ws/eBay ... d=alfa1750
http://cgi3.ebay.com/ebaymotors/ws/eBay ... d=alfa1750
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
¨SO 545 píše:dovolim si jeden link kde je specifikacia karburacie a trysiek aj na motory s busa myslim ze by to slo aj na AN ten ma o 10koni viac ako klasika.
http://cgi3.ebay.com/ebaymotors/ws/eBay ... d=alfa1750
Dík, akorát z toho nejsem vůbec moudrej. Co znamená 36 a v čem se liší od 40 a jaký to má vliv na chod motoru?
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Optimální velikost karburátoru není jen funkcí obsahu motoru, ale funkcí obsahu a maximálních otáček motoru (otáček max. výkonu). Pro jakýkoliv sériový busí motor (myšleno se sériovou vačkou) lze tyto karburátory použít bez výhrad - přírůstek výkonu bude cca 6 - 12koní dle typu.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
já se zdržím hlasování 8) Kvaku nesnaž se to pochopit, potřebuješ odborníka který ti do těl karburátorů osadí takový trysky a difuzory, který budou odpovídat motoru. 40 se od 36 liší možností osadit větší difuzory, větší trysky a tím možnost použít je na větší nebo ostřejší motor. Samozřejmě možnosti se do jisté míry překrývají tzn. že "vyšponované" 36 nahradí "podladěné" 40ky ap. Fyzické rozměry a konstrukce je shodná. A to je asi vše co o tom potřebuješ vědět.
Obecně se k Dellům používá bezpodtlakový odstředivý rozdělovač dle vkusu majitele, ale i Dellorta lze pro vývod podtlaku odborně upravit.
Ohledně posilovače-nemám šajn.
Obecně se k Dellům používá bezpodtlakový odstředivý rozdělovač dle vkusu majitele, ale i Dellorta lze pro vývod podtlaku odborně upravit.
Ohledně posilovače-nemám šajn.
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
A já bych se na tomto místě rád zeptal kdo na tomto foru je schopen provézt repasy karburátorů dellorto, osadit tryskami, přetěsnit... po nadiktování údajů o motoru na jaký je s nimi zamýšleno.Spíše než brouk servisy rád uslyším přezdívky vyskytujících se osob zde na foru.
Better smoke and fly then drink and drive
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
tieto tabulky platia len vseobecne pre strohy prehlad, velmi dolezita pre kazde karbesy je velkost ventilov, typy - upravy sania, vykonova krivka motora , ci ma byt silny na spodok, alebo v otackach.. napr.1600 s ostrou vackou, velkymi ventilmi, vyvazenymi komponentmi si veselo zapyta aj 45 az 48 DRLA.. a potom samotne carovanie s tryskami, venturi a velocity stacks.. v kazdom pripade uz len osadenie Dells, sposobi cloveku uzasnu radost. Vseobecne plati aj pravidlo, ze DellOrto su zakladnou vybavou vzdy o triedu vyssie ako Weber.. cize 36DRLA, maju podobne osadenie trysiek ako Weber 40IDF atd.
Ja osobne milujem Dells a zbierku rozsirujem..
Nekupujte Dells, ak chcete setrit na palive [smilie=eat.gif]
na to su uplne ine karbesy
Naposledy upravil(a) vako dne 15 led 2009, celkem upraveno 1 x.
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Preto ten kultivovanejsi beh a vyssi vykon a taktiez maju vyssi Air Corrector + jets. A este jedna vec, maju acceleracne trysky oproti Webrom prevedene v kvalitnejsom technickom prevedeni a CB Performance isiel este dalej a ponuka UPdate hlavnych vstrekovacich dyz okopirovane z leteckeho priemyslu, spolu s volnobeznymi tryskami, ktorych tela maju upraveny dizajn proti upchavaniu sa padajucimi sa necistotami. Dells boli odvodene z Webrov, preto ten technicky posun o krok v pred..Pětišroub píše:DRLA mají proti IDF jeden přechodový okruh navíc, to je vše. Delly byly z výroby osazovány o něco většími difuzory, proto se říká, že jsou výkonnější Delly než Webery.
Pre Capparia.. Italy ponuka uz zrepasovane karbesy okolo 425,- USD za par/2ks a v Top kvalite
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Karburace DellOrto
Italy jako země či kdo to je, jestli se smím ptát?Italy ponuka uz zrepasovane karbesy okolo 425,- USD za par/2ks a v Top kvalite
toto také nechápu, na sání co jsem zatím viděl(nové v prodeji pro typ4) vývod nebyl....Možná se už opakuju, ale furt to nechápu: Kam se připojí podtlaková hadice posilovače brzd?
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
ano ano to su oni, seriozny partneri..Pětišroub píše:http://cgi3.ebay.com/ebaymotors/ws/eBay ... d=alfa1750
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Ja osobne by som sa drzal urcitej fabrickej metodiky a matematiky...
Ale ako pise Vako aj carovat sa da ak sa chce a je chut na experiment.
Ale ako pise Vako aj carovat sa da ak sa chce a je chut na experiment.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž