Karburace DellOrto
Karburace DellOrto
Dík, po práci už je mozek unaven
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Ještě bych se poptal na starty...ten elektrický sytič u seriových solexů má bezesporu své výhody....Musíte při startu u dellů či webrů víc "našlapávat", stává se že se uchlastá ? Jaký je start za studeného počasí u nezahřátého motoru? Lze srovnat se serií kdy mám pocit že motor naskočí po jednom pootočení motoru? Děkuji.
Better smoke and fly then drink and drive
Děkuji všem za názory. Děkuji, že repektujete, že jsem totální lama a o karburaci vim jen to, že je důležitá.
Mám motor AN - 1.8 (1793) obsah, kompresní poměr 8,6:1, sací ventil 41 mm, vrtání 93, zdvih 66. Určen pro VW/Porsche914 a VW412.
Pro bus původně byl 1.8 AP, ventily 36, kompres. poměr 7,3:1, vrtání zdvih stejný.
Budu jej dávat do busa. Všechny ostatní součásti jsou standardní, včetně vačky a výfuku.
Jde mi o bezproblémový chod, spolehlivost, minimum údržby, jízdní vlastnosti do provozu a na cestování (tedy nehonim absolutní výkon, ale optimální výkonovou křivku pro celé spektrum otáček), jízda po městě i okreskách i dálnících, cestovní rychlost 100 Km/h a to vše při zachování optimální spotřeby (11l/100km). Ve městě to bude víc a jsem si vědom, že spotřebu ovlivňuje hlavně styl jízdy.
Pro busy je z výroby určen SOLEX 34 PDSIT 2/3 - což je defakto jeden dvoukomorový karburátor (jedna komora vlevo, druhá vpravo, levej pak dodává směs pro volnoběh i do pravýho). Ten nemám. Mám dva Solexy, co se dávaly na Typ3.
Alternativou je DellOrto DRLA 36.
Jaký budou rozdíly při nasazení těchto tří alternativ na uvedený motor?
Dík.
Mám motor AN - 1.8 (1793) obsah, kompresní poměr 8,6:1, sací ventil 41 mm, vrtání 93, zdvih 66. Určen pro VW/Porsche914 a VW412.
Pro bus původně byl 1.8 AP, ventily 36, kompres. poměr 7,3:1, vrtání zdvih stejný.
Budu jej dávat do busa. Všechny ostatní součásti jsou standardní, včetně vačky a výfuku.
Jde mi o bezproblémový chod, spolehlivost, minimum údržby, jízdní vlastnosti do provozu a na cestování (tedy nehonim absolutní výkon, ale optimální výkonovou křivku pro celé spektrum otáček), jízda po městě i okreskách i dálnících, cestovní rychlost 100 Km/h a to vše při zachování optimální spotřeby (11l/100km). Ve městě to bude víc a jsem si vědom, že spotřebu ovlivňuje hlavně styl jízdy.
Pro busy je z výroby určen SOLEX 34 PDSIT 2/3 - což je defakto jeden dvoukomorový karburátor (jedna komora vlevo, druhá vpravo, levej pak dodává směs pro volnoběh i do pravýho). Ten nemám. Mám dva Solexy, co se dávaly na Typ3.
Alternativou je DellOrto DRLA 36.
Jaký budou rozdíly při nasazení těchto tří alternativ na uvedený motor?
Dík.
Typ 3 Solexy je mozne pouzit, no obnasa to vela laborovania s tryskami a v zavere male zlepsenie.Kvak píše:Děkuji všem za názory. Děkuji, že repektujete, že jsem totální lama a o karburaci vim jen to, že je důležit
Jde mi o bezproblémový chod, spolehlivost, minimum údržby, jízdní vlastnosti do provozu a na cestování (tedy nehonim absolutní výkon, ale optimální výkonovou křivku pro celé spektrum otáček), jízda po městě i okreskách i dálnících, cestovní rychlost 100 Km/h a to vše při zachování optimální spotřeby (11l/100km). Ve městě to bude víc a jsem si vědom, že spotřebu ovlivňuje hlavně styl jízdy.
Pro busy je z výroby určen SOLEX 34 PDSIT 2/3 - což je defakto jeden dvoukomorový karburátor (jedna komora vlevo, druhá vpravo, levej pak dodává směs pro volnoběh i do pravýho). Ten nemám. Mám dva Solexy, co se dávaly na Typ3.
Alternativou je DellOrto DRLA 36.
Jaký budou rozdíly při nasazení těchto tří alternativ na uvedený motor?
Dík.
Dells 36 su na motor vacsi ako 1600 male.Sice to pojde, ale nie na moznu kapacitu.
Bezproblematicky chod je mozny len v pripade pravidelneho a relativne casteho kontrolovania nastavenia a hlavne mechanicka cast ovladania musi byt perfektna.
Dells,Webers alebo Kadrons v podstate vykonaju rovnaku sluzbu, ak Ti neide o max.vykon.Tam Dells vedu.
Pokial nie si isty, ze to vies zmanazovat sam, je lepsie ostat s originalnymi karburatormi.Taktiez spotreba 11 l je zbozne prianie...
...koukni...důležitá informace...Kvak píše:Pro busy je z výroby určen SOLEX 34 PDSIT 2/3 - což je defakto jeden dvoukomorový karburátor (jedna komora vlevo, druhá vpravo, levej pak dodává směs pro volnoběh i do pravýho). Ten nemám.
...pokud máš vysokokompresní motor Typ4 AN...tak si už jednou provždy zakaž slovo "bus"...
...zabráníš tak odpovědím,jako třeba napsal tůdle maxmax...a sice,že má přesně to,co na tvuj motor patří...nemá...protože to na tvuj motor nepatří...
AN 85
Produktion(Modelljahre) 1974-1975
Hauptmarkt Europa
Zylinder 4
BohrungxHub 93 x 66 mm
Hubraum 1795 ccm
Verdichtung 8,6:1
Gemischaufbereitung 2 Weber-Doppelvergaser
Leistung 85 PS bei 5000/min
Drehmoment 13,8 mkg bei 3500/min
You can't win 'em all...
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
to je prave tvoj problem, chces to na Bus , ale motor je stavany pre street takze, kedze mas tam ventily 41, daj tam Dells DRLA 40 s venturi min.32 / este lepsia by bola alternativa s venturi 34/, a ako vravi John - 36 by tahali, ale pre tento ventil su lepsiei uz 40. Tvoj motor je stavany viac do otacok, na Bus by sa hodil skor motor s vyssim zdvihom 78 / pre lepsi spodok/ a s karbesmi Dells 36. Malo kto vie , ze Dells 36 maju rovnaku zakladnu pre sanie, ako Dells 40 / cize 40mm/ a pasuje tam venturi az 34mm.. Prave kombinacia 78 x 90,5 s 36 DRLA, je idealna ako na tah, tak spotrebu
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
ja som ich sem hodil PRAVE pre nastavenie pre klasicke motory a hlavne bus 1700
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Dellorto DRLA 40 otryskovany na stock type 4 1800, repasovany v Italii a udajne odzkouseny a serizeny na stolici po namontovani a nekolika hodinach snahy o zprovozneni (pricpany trysky) s raznejsim pridanim plynu zpusobuji temer zdechnuti motoru. Rozdelovac vymenem za odstredivy, velka citlivost na jakoukoliv zmenu predstihu.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]