Jaké použít svíčky
Jaké použít svíčky
Taková drobnost. Jaké kdo používáte svíčky?
Něco jsem vyčetl návodu, ale díky své neněmčině jsem si z toho moc nevzal. Nakonec jsem tam zakomponoval BOSCH W 6 BC a jezdí to, ale jestli to motoru svedčí nebo ne netuším. Jo, motor má obsah 1200ccm.
Něco jsem vyčetl návodu, ale díky své neněmčině jsem si z toho moc nevzal. Nakonec jsem tam zakomponoval BOSCH W 6 BC a jezdí to, ale jestli to motoru svedčí nebo ne netuším. Jo, motor má obsah 1200ccm.
taky jdou třeba NGK BP6HS. Bylo by dobré vědět, co je to za výrobce. Hlavně nepoužívat platinové svíčky, které VW motor neumí zahřát na jejich ideální provozní teplotu.Vašek píše:Mě byly doporučeny svíčky B5H8 od nějakého japonského výrobce(ELIT ... 81,-- Kč). Prý jsou nejlepší a přitom levnější než třeba BOSCHky. Nemám pravdu?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
simak píše:Hmm, jsem z toho fakt jelen. Jaky je rozdil mezi bosch w8ac a bosch w6bc? Kdesi psali cosi o teplote a tlaku v motoru a nejakou tabulku, ale jak rikam, moc jasny mi to nebylo. No, ale asi tam ty w6bc necham a uvidime. Staly bratru 220Kc/4ks na pumpe, tak uvidime. Diky.
W6BC, pokud Bosch, tak je mnohem "studenější" svíčka než W8AC. Je tedy vhodnější pro vysokokompresní motory. Používá se třeba pro P356, ale to není náš případ. U Bosch svíček čím nižší číslo, tím "chladnější" svíčka. Písmeno za číslem bude asi tvar elektrody a to "C" bych typoval jako copper, tedy materiál středové elektrody.....ale je to bez záruky.
Tak novinka, podívejte co pro vás Jeníček vyštrachal:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Kuciii kuciii jestli vy to moc neresite.
Myslim ze svickama 200 misto za 70 ty nase motory nevylepsime ))))
Za dobu co mam brouky sem jezdil na 3 druhy svicek
v prvnim aute BOSH W8AC
tedka jezdim na nejaky PAL co pamatujou krale klacka, ale cislo si fakt nevzpomenu, az je vyndam tak vam to sem napisu
a mam tu pripraveny Brisk N15 ktery tam lupnu o vikendu
Myslim ze svickama 200 misto za 70 ty nase motory nevylepsime ))))
Za dobu co mam brouky sem jezdil na 3 druhy svicek
v prvnim aute BOSH W8AC
tedka jezdim na nejaky PAL co pamatujou krale klacka, ale cislo si fakt nevzpomenu, az je vyndam tak vam to sem napisu
a mam tu pripraveny Brisk N15 ktery tam lupnu o vikendu
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
že to říkám ještě neznamená, že je to dobře
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Uprav to pomocou špáromierky na 0,7mm a máš to alebo 0,6 a si presne v strede
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Pokial motor nezerie olej z zmes je spravne nastavena,0.5 ,alebo 0.7 nerobi moc rozdiel.Rozdiel vznikne pri zaoxidovanych kontaktoch zapalovania / cievka,vicko rozdelovaca,palec kablove koncovky /,kde straty ovplyvnia silu iskry,vtedy 0.7 je vela.Taktiez kratke jazdy ,bez poriadneho zohriatia motora vyvolavaju to,co popisal 5S.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
což se dá předpokládatjohn píše:Rozdiel vznikne pri zaoxidovanych kontaktoch zapalovania / cievka,vicko rozdelovaca,palec kablove koncovky /,kde straty ovplyvnia silu iskry,vtedy 0.7 je vela.
tedy 0,5 v pohodě
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.