Komprese a kompresni pomer
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
to je výzva???Petr914 píše:...díky za buzeraci...dam si tě při první příležitosti...Žanek píše:Petr914 - i Ty by sis měl ujasnit pojmy a to: Komprese a kompresní poměr. Kompresní poměr se dá vypočítat dle Johnem popsané metody.
Komprese neboli kompresní tlak se dá pouze změřit tlakoměrem a to pouze na složeném motoru.........
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
OK! Tak kdyz si ze srandy dosadim hodnotu 48ccm do te kalkulacky a dam tam ty namerene hodnoty(tj 85.5 x 69 a 3.2) vyjde kompresni pomer 6.97:1.
Kdyz tam dam ale vejsku 1mm, coz tu bylo nadneseno, dostanu 8,37:1
Ze by to podporilo teorii o nizsi kompresi u industrie motoru
Jasne, toto uz je vesteni z koule, ale proste jen tak...
Kdyz tam dam ale vejsku 1mm, coz tu bylo nadneseno, dostanu 8,37:1
Ze by to podporilo teorii o nizsi kompresi u industrie motoru
Jasne, toto uz je vesteni z koule, ale proste jen tak...
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
normální je 1 -1,2 u motorů 1200ccm a 1,4 - 1,8mm u větších obsahů. 3,2 nemá žádný motor který je popsán ve VW dokumentaci. Přesto to nelze vyloučit. Nejpravděpodobněji by pak šlo o "nižší píst" nebo podložky pod válci - nebyly tam nějaké?Šíša píše:Jinak jasne, ty 3.2mm je vuci hrane valce a pistu v HU uvnitr valce, tj pist nekouka ven
On by ani nemohl ze,jinak by asi trosku naboural do hlavy
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
...jo...Žanek píše:to je výzva???Petr914 píše:...díky za buzeraci...dam si tě při první příležitosti...Žanek píše:Petr914 - i Ty by sis měl ujasnit pojmy a to: Komprese a kompresní poměr. Kompresní poměr se dá vypočítat dle Johnem popsané metody.
Komprese neboli kompresní tlak se dá pouze změřit tlakoměrem a to pouze na složeném motoru.........
...Šíšo...ty se do toho tak zamotáš...že tam ve finále najdeš další válce...
You can't win 'em all...
podívej se na spáru mezi válec a blok, jestli je tam podložka-kroužek tak bude mít aspoň milimetr a jasně ji uvidíš. Ale myslim, že tam nebude - VW tenhle způsob nemělo důvod používat.Šíša píše:V hlave nic nebylo(teda krom usazenin) a sahara je jeste dole, bo motor budu nandavat tak za hodku. Tak se kouknu...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
ja ti nevim, ale ja umim pocitat do peti ... pak uz jsem v haji, protoze vic prstu nemam a neumim pricist druhou ruku ... takze tam urcite dalsi valce nenapocitam .... jen max jeste jeden 8)Petr914 píše:...jo...Žanek píše:to je výzva???Petr914 píše: ...díky za buzeraci...dam si tě při první příležitosti...
...Šíšo...ty se do toho tak zamotáš...že tam ve finále najdeš další válce...
A ty budes prvni kdo se o tom dozvi ... joo ... poslu SZ 8)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
to Ti musím oponovat, viděl jsem to na tauš motoru - asi omačkanej blok - přebrus - kompenzace úbytku materiáluPětišroub píše:podívej se na spáru mezi válec a blok, jestli je tam podložka-kroužek tak bude mít aspoň milimetr a jasně ji uvidíš. Ale myslim, že tam nebude - VW tenhle způsob nemělo důvod používat.Šíša píše:V hlave nic nebylo(teda krom usazenin) a sahara je jeste dole, bo motor budu nandavat tak za hodku. Tak se kouknu...
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
...no tak konečně nějakej progres...další válec bude možná v předním kufru nebo tak někde...Šíša píše:A ty budes prvni kdo se o tom dozvi ... joo ... poslu SZ 8)
...ale jinak...myslim si...že to je dobrej nápad...se zvýšením komprese...zdá se...že ta industrie bude skutečně poddimenzovaná...
...teď by to ale chtělo zjistit...kam se dá dostat...aniž by nastal problém s únavou materiálu v továrním standardu...případně jak toho zvýšení docílit...
You can't win 'em all...
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pokud ty kroužky vůbec měli, mohli je i použít, pokud v nějakém specifickém nasazení potřebovali dosáhnout menšího teplotního zatížení motoru, mohli je i použít - je to pochopitelně jen úvaha - doufám, že to ten Šíša brzo rozlouskne - ještě to taky mohli aplikovat kvůli možnosti spalování nízkooktanového palivaPětišroub píše:bavíme se tu o omačkaných taušmotorech? Já mám doma identickej motor jako má Šíša v autě, s cca 130 hodinama na budíku a proto si v téhle debatě připadám jako Alice in wonderland.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM