Komprese a kompresni pomer
Re: Komprese a kompresni pomer
Pročítám Flat celkem pravidelně , názoru,ůvah a připomínek si u pár lidí napříč Flatem vážím a 100% John mezi ně patří .Diskuse samozřejmě ke každému dotazu musí patřit
Re: Komprese a kompresni pomer
Maximalne otacky pre AMR 300 je 16000...da sa lahko spocitat, pri akom pomere prevodu / remenice / tieto otacky dosiahnes a pri akych otackach motora....nehovorim, ze v tom nebude poznatelny rozdiel vo vykone, nie vsak to , co ocakavas....dosiahnes asi 3 - 4 Psi boost, co nie je zle, ale daleko do dobreho..dobry boost je 8-12 Psi...na to je vhodny SC12 , rozpravaj s Vakom...
Podla volby kompresoru a urovne boost CP bude kolisat medzi 6.8 - 7.5 :1...cim vacsi boost, tym mensi CP..
Podla volby kompresoru a urovne boost CP bude kolisat medzi 6.8 - 7.5 :1...cim vacsi boost, tym mensi CP..
Re: Komprese a kompresni pomer
Když to teda schrnu,námaha s ůpravou motoru je s tak malým kompresorem při tomto obsahu bez efektů a to sem to vyjádřil velmi slušně.Když vynechám ten kompresor ,tak obyčejná 1800 by měla mít větší kompresní poměr než jsem naměřil těch 7,46 .Při zachování minimálního HD 1,5 bude muset dojít k upravě hlavy válců.
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese a kompresni pomer
Johny to vyjadril presne.. Ku AMR podotykam len tolko - nemoze dlho ist na max otacky.. idealne otacky pre oba AMR300a 500 su 10000-11000, pre 1778 je idealny SC12, ktory je stavany pre obsah 1557cc. Idealny boost pre street je okolo 7Psi, vyssi boost si berie za dan zivotnost, preto netreba hladiet na Drag scenu. Kompresorom sa len zacina cely pribeh, vsetky problemy zacinaju az potom.. uchladenie zmesi, priprava zmesi, predstih, vykonova krivka predstihu atd...john píše:Maximalne otacky pre AMR 300 je 16000...da sa lahko spocitat, pri akom pomere prevodu / remenice / tieto otacky dosiahnes a pri akych otackach motora....nehovorim, ze v tom nebude poznatelny rozdiel vo vykone, nie vsak to , co ocakavas....dosiahnes asi 3 - 4 Psi boost, co nie je zle, ale daleko do dobreho..dobry boost je 8-12 Psi...na to je vhodny SC12 , rozpravaj s Vakom...
Podla volby kompresoru a urovne boost CP bude kolisat medzi 6.8 - 7.5 :1...cim vacsi boost, tym mensi CP..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Komprese a kompresni pomer
klika, ojnice, písty, brzdy, spojka, převodovka...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Komprese a kompresni pomer
ano, tieto suciastky tam samozrejme musia byt...Pětišroub píše:klika, ojnice, písty, brzdy, spojka, převodovka...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese a kompresni pomer
To máte...Pětišroub píše:klika, ojnice, písty, brzdy, spojka, převodovka...
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Komprese a kompresni pomer
O kolik se muže lišit komprese poskladaneho studeneho motoru a zabehleho tepleho motoru? dik Tom.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese a kompresni pomer
0-10barů
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Komprese a kompresni pomer
Na to jak jsi Same ve vsem presný jak... tato odpoved mi k tobe nesedí. beru to tak ze je ten rozdil zanedbatelny....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese a kompresni pomer
Tak to tedy rozpitváme:
Zaběhnutý a teplý motor může mít kompresi v ideálním stavu 10bar
lemplem složený motor nezajetý a suchý se s kompresí může pohybovat na hranici 1 baru i míň, v lepším případe např. někde kolem dvou tří. Pokud si dáš záležet, dostaneš se na pět barů. A bůh složí motor na první dobrou s kompresí 10bar.
Je to takto lépe pochopitelné ?
Zaběhnutý a teplý motor může mít kompresi v ideálním stavu 10bar
lemplem složený motor nezajetý a suchý se s kompresí může pohybovat na hranici 1 baru i míň, v lepším případe např. někde kolem dvou tří. Pokud si dáš záležet, dostaneš se na pět barů. A bůh složí motor na první dobrou s kompresí 10bar.
Je to takto lépe pochopitelné ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Komprese a kompresni pomer
jednou jsem videl Stadiona (to motokolo) co měl kompresi slusnou, a to neměl ještě ani namontovanou svičku...ale za to měl asi trochu ohnutou kliku...
Re: Komprese a kompresni pomer
Ahoj, trochu se vám do toho vložím dotazem : Kompresní tlak u nové sériové 1200 je 7,0 - 9,0 bar a hraniční pouze 6,0 bar.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
Re: Komprese a kompresni pomer
Liší se hodnota kompresního tlaku u studeného a teplého motoru?
Měřil jsem tlak na studeném motoru a na všech mi ukazoval 5,5 baru. Před pár lety mám pocit, že na teplým motoru jsem naměřil okolo 7 barů.
Budu*li řídit podle hodnot v příspěvku nad tímto, tak i těch 7 barů mi přijde už nic moc
Měřil jsem tlak na studeném motoru a na všech mi ukazoval 5,5 baru. Před pár lety mám pocit, že na teplým motoru jsem naměřil okolo 7 barů.
Budu*li řídit podle hodnot v příspěvku nad tímto, tak i těch 7 barů mi přijde už nic moc
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: Komprese a kompresni pomer
Tlaky ve válcích je zcela něco jiného než kompresní poměr. Chce to použít selský rozum.
Co přijde dál???