Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
tak si tady tak listuju katalogem CSP a VWBrouk a potreboval bych si ujasnit jak je to s temi hlavami valcu a predevsim ventily
Motory 1.6 a vyšší
Mexiko strikacka - 33mm a 30mm (saci a vyfukovy)
1.6 klasická - 35,5mm a 32mm
"041" - 39mm a 35,5mm
Magnum "044" - 40mm a 36mm
a pak Elimnatory a SuperFlo a dalsi
v CSP maji take hlavu oznacenou "040" - vite nekdo jak velike ma ventily ?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/sh ... 6178924540
Motory 1.6 a vyšší
Mexiko strikacka - 33mm a 30mm (saci a vyfukovy)
1.6 klasická - 35,5mm a 32mm
"041" - 39mm a 35,5mm
Magnum "044" - 40mm a 36mm
a pak Elimnatory a SuperFlo a dalsi
v CSP maji take hlavu oznacenou "040" - vite nekdo jak velike ma ventily ?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/sh ... 6178924540
Naposledy upravil(a) Herbie dne 02 pro 2008, celkem upraveno 1 x.
... a vůbec !
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Jaký je funční rozdíl mezi hlavou 040 a 041?
Jsou tam rozdíly ve velikosti ventilů a to znamená s větším ventilem rychlejší nasátí směsi a tudíž lepší akceleraci nebo výkon?
Děkuji za osvětu odborníky.
Jsou tam rozdíly ve velikosti ventilů a to znamená s větším ventilem rychlejší nasátí směsi a tudíž lepší akceleraci nebo výkon?
Děkuji za osvětu odborníky.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim
Rad by som vedel kolko typov seriovych-dvojaknalovych hlav bolo vyrabanych pre motor 1600.
Zatial som pocul ze boli:
S dlhymi a kratkymi ventilmy
Pre dlhu a kratku sviecku
Vacsie a mensie ventily
Hlbsie a plitsie?
Viete ma do toho prosim viac zasvetit?Naco tolko variacii bolo potrebnych pripadne dobrych?
Rad by som vedel kolko typov seriovych-dvojaknalovych hlav bolo vyrabanych pre motor 1600.
Zatial som pocul ze boli:
S dlhymi a kratkymi ventilmy
Pre dlhu a kratku sviecku
Vacsie a mensie ventily
Hlbsie a plitsie?
Viete ma do toho prosim viac zasvetit?Naco tolko variacii bolo potrebnych pripadne dobrych?
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
Mam moznost kupit nejake ale rad by som vedel ktore by boli najlepsie
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
Repasuji (čistím a zabrušuji ventily v sedlech) hlavy 040.
Na výfukových ventilech jsou pod pružinama takové kroužky, které jsou prasklé.
Jaký je jejich význam (předpokládám mazání ventilu)?
Jsou u všech druhů sériových hlav a jen na výfukových ventilech?
Děkuji za info.
PS: Případně kde ty kroužky koupit? Nějak jsem nenašel.
Na výfukových ventilech jsou pod pružinama takové kroužky, které jsou prasklé.
Jaký je jejich význam (předpokládám mazání ventilu)?
Jsou u všech druhů sériových hlav a jen na výfukových ventilech?
Děkuji za info.
PS: Případně kde ty kroužky koupit? Nějak jsem nenašel.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
máš na mysli silonové těsnící kroužky na dříku ventilu? asi bych je vynechal..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
Jo myslím. To jako, že jsou zbytečný?Pětišroub píše:máš na mysli silonové těsnící kroužky na dříku ventilu? asi bych je vynechal..
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
nad funkci techto kruzku jsem se onehda take zamyslel
na jednech hlavach jsem je objevil na sacich ventilech
byly tedy značně ztvrdlé
a jedine co me napadlo je ze dotesnuji voditko ventilu behem "sání"
protoze kdyz se ventil zavre tzn pri kompresi a výfuku, je ten krouzek v luftě
at mi nikdo netvrdi ze na tom ventilu nezustane viset a zustane prilepenej na voditku
na jednech hlavach jsem je objevil na sacich ventilech
byly tedy značně ztvrdlé
a jedine co me napadlo je ze dotesnuji voditko ventilu behem "sání"
protoze kdyz se ventil zavre tzn pri kompresi a výfuku, je ten krouzek v luftě
at mi nikdo netvrdi ze na tom ventilu nezustane viset a zustane prilepenej na voditku
... a vůbec !
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
ztvrdnou, rozprasakjí, upadnou. byl to hezký pokus ale už se tenhle způsob na aftermarket hlavách nepoužívá.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
Viete mi niekto poradit ako premerat voditka ci su este v tolerancii a niesu vybehane pri pouzitych hlavach?
Dakujem
Dakujem
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
se s tim moc seres strc tam ventil z opacny strany a zahejbej do stran
hned uvidis jak moc se mele a podle toho uvidis jestli je bezpodminecne nutny voditko vymenit
lepsi bude je stejne dat novy (aspon vyfukovy)
ale to uz je jen o tom kolik penez chces investovat
hned uvidis jak moc se mele a podle toho uvidis jestli je bezpodminecne nutny voditko vymenit
lepsi bude je stejne dat novy (aspon vyfukovy)
ale to uz je jen o tom kolik penez chces investovat
... a vůbec !