SPOTŘEBA - jak na ni

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milosak_1 »

1600 ccm dvoukanal 34 pict 3, ktery vubec nijak nesetrim (vcera s Bubakem v 3.rychlosti 120 Km/h na 5.300 otacek), Km prubeh je neznamy, olej cca 0,7 l/4.000 Km, spotreba 7.5-8.0. Mam za to, ze je v karburatoru tryska 138 a daval jsem nedavno ten maly nerezovy vzduchovy filtr a motor se vic a snadneji toci, cimz predpokladam bude i spotreba dolu. Kdyz s timto filtrem jedu cca 90-100 Km/h tak mam jen oprenou nohu o plynovy pedal.
Spokojenost nade vse 8)
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 20 črc 2008, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Ja som tlacil celu CZ dialnicu od 130 do 144km\h real nie tacho :lol:

sem tam ma spomalil kamion :roll:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Milosak_1 píše:
Lugen píše:problém: spotřeba z cca 8mi vylítla na 11 l. Stalo se v okamžiku, kdy jsem provedl:
-výměnu oleje
-seřízení ventilů
-výměnu ac pumpy
-výměnu hl trysky x130 za menší x125 (ta dříve jezdila za cca 8, mechanicky poškozená není)
...nějaké nápady?
Ja se spis zeptam , proc jsi menil trysku ? Co te k tomu donutilo ?

Ty tam mas 1300 + karbes 30 PICT nebo jak to tam je ? Napada me jen jedno : vrat tam puvodni trysku a vse bude OK.
Ja jsem na te sve predchozi 1,3 mel nejakou bud 135 nebo 138, ted se nepamatuji dobre a jezdil jsem za 7-7.5.
Ta tryska 125 je mala, a aby to jelo, musis to vic prikrmit a tudiz i ta spotreba je pak nekde jinde. Zkus to, vis i sam, ze je to otazka par minut ji vymenit a dej vedet chlape jak si dopad.

16 a dva kanály na hlavu, navíc jak jsem řekl, s tou x125kou už jsem jezdil a za málo, tušim že to byla dokonce ta, se kterou jsem jezdil za 7, ale přesně nevim x125ek mam doma víc. Akceleračku jsem to ani nedokrmoval... spotřeba byla takhle hrozná i na dlouhou vzdálenost. Samo že to je to první co jsem chtěl zkusit hned jak na to bude chvíle času...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milosak_1 »

Lugen píše:Samo že to je to první co jsem chtěl zkusit hned jak na to bude chvíle času...
Jasan tak pak dej vedet.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

kup si novej - nikoho nenapadne zachraňovat vytlučené kuláky, tak proč zachraňovat vytahanej karbec

s překvapením jsem zjistil, že s novým karburátorem jezdím s o dost větším autem n tyež máš kolem 8 litrů.
Za jak dlouho se asi nižší spotřebou zaplatí novej karburátor?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

Lugen píše:
Milosak_1 píše:
Lugen píše:problém: spotřeba z cca 8mi vylítla na 11 l. Stalo se v okamžiku, kdy jsem provedl:
-výměnu oleje
-seřízení ventilů
-výměnu ac pumpy
-výměnu hl trysky x130 za menší x125 (ta dříve jezdila za cca 8, mechanicky poškozená není)
...nějaké nápady?
Ja se spis zeptam , proc jsi menil trysku ? Co te k tomu donutilo ?

Ty tam mas 1300 + karbes 30 PICT nebo jak to tam je ? Napada me jen jedno : vrat tam puvodni trysku a vse bude OK.
Ja jsem na te sve predchozi 1,3 mel nejakou bud 135 nebo 138, ted se nepamatuji dobre a jezdil jsem za 7-7.5.
Ta tryska 125 je mala, a aby to jelo, musis to vic prikrmit a tudiz i ta spotreba je pak nekde jinde. Zkus to, vis i sam, ze je to otazka par minut ji vymenit a dej vedet chlape jak si dopad.

16 a dva kanály na hlavu, navíc jak jsem řekl, s tou x125kou už jsem jezdil a za málo, tušim že to byla dokonce ta, se kterou jsem jezdil za 7, ale přesně nevim x125ek mam doma víc. Akceleračku jsem to ani nedokrmoval... spotřeba byla takhle hrozná i na dlouhou vzdálenost. Samo že to je to první co jsem chtěl zkusit hned jak na to bude chvíle času...
to mas z toho ze se v tom furt stouras kluku :)
Ten tvuj motor je bud zakletej (nebo ze by vadnej mezikus ? :) )

ale abych nebyl offtopic
spotrebu uz nepocitam, jezdim co to da, a jsem naprosto spokojen
snad jen ten desnej radal z lagru me obcas unavuje :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

tak adéla je trochu náladová no, někdy za 7, někdy za 11. Někdy jede 150 a někdy jen 120. To jsou ale extrémy a občas je znát když to nastavim od oka a když si s tim chvíli hraju, navíc nejlepší léta už má rozhodně za sebou...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

A ak budes moc cachrovat s tryskami,nebude mat Adela vela ani pred sebou....zjavne jazdis na chudobnu zmes....

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

x125ka je myslíš malá? já měl v solexech34 pict3 samý x125ky jen v jednom byla x130. V tomhle karburátoru byla původní taky x125.

Ale upřímně řečeno, v žádny karburátoru jsem neměl tu kombinaci trysek stejnou

Uživatelský avatar
Luke-Jeep
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1322
Registrován: 06 čer 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luke-Jeep »

ja sem snizil spotrebu lehkou upravou motoru... predelanim z 1600 na 1915, prehozenim hlav, karburace (2xdellorto 40), chlazeni (porsche) atp atp

s 16tkou za 10,5
s 1915 konkretne na attack a zpet pocitano i se zavodama a machrovanim 8,9
Debilní nick ale teréňáka u mě už nehledejte... teď už jen Porscheho vozítka... Brouček Speedster, T2 přechoďák Westy a winterwagen Porsche 944 II
dragbug.com team

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Niekde v kalkulacii mas mohutnu chybu....Nikto na svete s 1915 a 2 x 40 karburatormi nejazdi pod 12 + litrov...

Uživatelský avatar
Luke-Jeep
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1322
Registrován: 06 čer 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luke-Jeep »

john píše:Niekde v kalkulacii mas mohutnu chybu....Nikto na svete s 1915 a 2 x 40 karburatormi nejazdi pod 12 + litrov...
Ty woe-... ja sem idiot... mas recht... protoze kdyz sem na 30l ujel 350km tak je to 8,57... omlouvam se ted sem to prepocital jeste jednou ;-)
Debilní nick ale teréňáka u mě už nehledejte... teď už jen Porscheho vozítka... Brouček Speedster, T2 přechoďák Westy a winterwagen Porsche 944 II
dragbug.com team

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

mě to žere jako kráva a dlouholetým zkoumáním jsem zjistil, že jedinou cestou, jak spotřebu spolehlivě snížit je nejezdit
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Michal
pečené kolínko fóra flat4.org
Příspěvky: 2856
Registrován: 17 říj 2003
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal »

Luke-Jeep píše: Ty woe-... ja sem idiot... mas recht... protoze kdyz sem na 30l ujel 350km tak je to 8,57... omlouvam se ted sem to prepocital jeste jednou ;-)
nemělo by tam spíš být:
protoze kdyz sem na 301 litrů ujel 350km.....

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Pětišroub píše:mě to žere jako kráva a dlouholetým zkoumáním jsem zjistil, že jedinou cestou, jak spotřebu spolehlivě snížit je nejezdit
a je to venku, problém vyřešen, můžeme zamknout :)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

john píše:Niekde v kalkulacii mas mohutnu chybu....Nikto na svete s 1915 a 2 x 40 karburatormi nejazdi pod 12 + litrov...
hlavne ma vepredu maly kola, takze mu to silha :)
Naposledy upravil(a) Herbie dne 21 črc 2008, celkem upraveno 1 x.
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

Lugen píše:tak adéla je trochu náladová no, někdy za 7, někdy za 11. Někdy jede 150 a někdy jen 120. To jsou ale extrémy a občas je znát když to nastavim od oka a když si s tim chvíli hraju, navíc nejlepší léta už má rozhodně za sebou...
mam zajem koupit tvuj motor z Adely
nabizim 8.000 Kč
zn. seriozne
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

ale jako for to bylo dobrý
:finga:

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

no néé, jako vazne, kdyz vidim jak se s tim trapis
a jak furt rikas ze je to spatnej motor a ma nejlepsi za sebou .. :)
ani ty tvoje stroboskopy nepomahaj
tak si rikam ze ti odlehcim a aspon si budes moct koupit novej :)

nebo ti klidne prodam svuj motor
hele sice rachta, ale boduje :wink:
udelam ti cenu ... neboj :P
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Luke-Jeep
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1322
Registrován: 06 čer 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luke-Jeep »

Herbie píše:
john píše:Niekde v kalkulacii mas mohutnu chybu....Nikto na svete s 1915 a 2 x 40 karburatormi nejazdi pod 12 + litrov...
hlavne ma vepredu maly kola, takze mu to silha :)
Herbie mohl by jsi to prelozit i pro nas neprazaky? :-/ ja moc maly kola vepredu nemam... Resp sou stejny ;-)
Debilní nick ale teréňáka u mě už nehledejte... teď už jen Porscheho vozítka... Brouček Speedster, T2 přechoďák Westy a winterwagen Porsche 944 II
dragbug.com team

Odpovědět