SPOTŘEBA - jak na ni

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VW181 »

Hlavní věc je vyměnit vzduchový filtr!
Jinak ochudit směs. Barva výfuku by měla být našedlá!
Za deset jezdím s naloženým busem a to mám celkem vysoký volnoběh.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
Compi
Příspěvky: 94
Registrován: 24 úno 2007
Bydliště: Chomutov

snažím se...

Příspěvek od Compi »

tak nohu zkracovat nehodlám,ale jezdím na pravé noze na boso,to ale taky nepomáhá.benzín nikde cítit není,takže teoreticky neuniká nikde,ovšem v karbeci nebo někde v motoru možná jo.není chybou(nebo náznakem chyby) že po nastartování dýmým jak trabant?modrý hustý dým,po chvilce(cca 5-9vteřin) zase ustane a motor běží v pořádku.nebo nějaké špatné přisávání vzduchu?nebo naopak nepřisávání?fakt nevím...zkusím najet zas pár km,a uvidíme,poradíme,pobulíme a pofrčíme dál...díky pánové...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

tak modry dym pri startovani = horsi pistni kroužky, propouští olej

ta spotreba, doporucil bych mrknout na bohatost smesi
tzn maly sroubek na karburatoru by mel byt na 2,5 otacky (cca)
pokud to lze, tak treba i mene


jestli se ti chce jet az do Prahy, tak se stav, zkusim ti to seridit :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Herbie píše:tak modry dym pri startovani = horsi pistni kroužky, propouští olej
pokud je to pouze po startu většinou jsou to vyběhaná vodítka ventilů - ale může to být i kombinace faktorů. Každopádně vodítka odcházejí podstatně dřív než kroužky.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

určitě už to tu bylo mockrát, ale rekapitulace neuškodí:

1. Clean and regap or replace the spark plugs as
necessary. Make certain that valve clearances,
ignition dwell angle, and ignition timing are correct.
2. Replace the oil dipstick with a thermometer to
measure the oil temperature.
3. Start the engine and run it until the oil temperature
reaches 50° to 70°C (122° to 158°F). Check to
make sure that the automatic choke if fully open,
then stop the engine.
4. Turn the throttle valve adjustment out unti! there is
clearance between its tip and the fast idle cam.
Then turn the throttle valve adjusting screw in until
it just touches the fast idle cam.
5. From this position, turn the throttle valve adjusting
screw in an additional one-quarter turn.
6. Slowly turn the volume control screw in until
it
comes to a stop, and then turn it back 2 1/2 to 3
complete turns.
7. Connect a dwell meter/tachometer to the ignition
system and start the engine.
8. By turning the bypass screw, adjust the idle speed
to 800 to 900 rpm.
9. By turning the volume control screw, adjust to the
fastest obtainable idle. Then turn the volume con-
trol screw slowly clockwise until the engine speed
drops by 20 to 30 rpm.
10. By turning the bypass screw, reset the idle to
800
to 900 rpm.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Compi
Příspěvky: 94
Registrován: 24 úno 2007
Bydliště: Chomutov

zkusíme poladit

Příspěvek od Compi »

ahoj všici,rady jsou nad zlato,takže mockrát děkuji,momentáálně jsem ještě ve stavu měření,snad koncem příštího týdne budeme vědět aktuální spotřebu při lehké noze a šetrné jízdě s max. rychlostí 95 kmh. každopádně Herbie mockráte děkuji za nabídku seřízení,ale mám strach,že bychom ani do Prahy nedojeli.uvidíme co bude dál,momentálně hledám new job,tak jdou broučí starosti malinko stranou. :cry:

Uživatelský avatar
pan14
Příspěvky: 84
Registrován: 28 úno 2007
Bydliště: Chomutice
Kontaktovat uživatele:

tak ta spotřeba

Příspěvek od pan14 »

..není to chlubení a mám brouka na denní ježdění..malé peripetie s motorem, vyletěla svíčka z hlavy válce /stržený závit od předchozího majitele/ barva z nádrže v potrubí a karburátoru, fšechno co se dalo jsem čistil a pak pohledal šikovného pána co umí /napíšu ještě jednou/ UMÍ seřídit rozdělovač a karburátor a spotřeba je krásných 7,2 l / 100km..olej dolévám každých 5000km a to jen 0,5 l..taky pěkný..
..začít je snadné, vytrvat je umění..

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

jo možný to je, tak jsem v loni v létě mýval 7 s lehkou nohou...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

Lugen píše:jo možný to je, tak jsem v loni v létě mýval 7 s lehkou nohou...
nudíte se? Kupte si medvídka mývala!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Lugen píše:jo možný to je, tak jsem v loni v létě mýval 7 s lehkou nohou...
Nudíte se? Pořiďte si medvídka MÝVALa s lehkou nohou! :twisted:

Obrázek
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Pětišroub píše:
Lugen píše:jo možný to je, tak jsem v loni v létě mýval 7 s lehkou nohou...
nudíte se? Kupte si medvídka mývala!
aj ta krajta
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

a od té doby byl vyléčené z trudomyslnosti!!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

za a) nevim co to je a za b) mě to uráží
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

na to jsme zvyklí :wink:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

to taky (b)
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od soe2 »

spotřeba??no ventily na 0,15mm odtrh na koníku rozdělovače 0,4mm a nastavit na karbci volnoběžné otáčky na cca 800-900 za min. No a předstih.....A pokud todle je musí to jet kua skoro zadarmo u Ferdy to pak jde i pod 6l / 100 km a to máme 12 motor
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
Radas
Příspěvky: 39
Registrován: 17 pro 2005
Bydliště: RADEGASTOVO

Příspěvek od Radas »

Taky pomohlo vyměnit rozdělovač za 009. (bez podtlaku), elektronické zapalování (bez ladiva) no a samozřejmě přepad benzínu zpádky do nádrže za čerpadlem. Samozřejmě seřídit celý engin. Dělá to divy.
Pro kolenovrty(JÁÁ) je nejlepší LPG. :lol:

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

problém: spotřeba z cca 8mi vylítla na 11 l. Stalo se v okamžiku, kdy jsem provedl:
-výměnu oleje
-seřízení ventilů
-výměnu ac pumpy
-výměnu hl trysky x130 za menší x125 (ta dříve jezdila za cca 8, mechanicky poškozená není)

...nějaké nápady?

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

1600 jednokanal , cca 1700km spotreba 8,4l skoro stale plyn na podlahe.

Max spokojnost...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milosak_1 »

Lugen píše:problém: spotřeba z cca 8mi vylítla na 11 l. Stalo se v okamžiku, kdy jsem provedl:
-výměnu oleje
-seřízení ventilů
-výměnu ac pumpy
-výměnu hl trysky x130 za menší x125 (ta dříve jezdila za cca 8, mechanicky poškozená není)
...nějaké nápady?
Ja se spis zeptam , proc jsi menil trysku ? Co te k tomu donutilo ?

Ty tam mas 1300 + karbes 30 PICT nebo jak to tam je ? Napada me jen jedno : vrat tam puvodni trysku a vse bude OK.
Ja jsem na te sve predchozi 1,3 mel nejakou bud 135 nebo 138, ted se nepamatuji dobre a jezdil jsem za 7-7.5.
Ta tryska 125 je mala, a aby to jelo, musis to vic prikrmit a tudiz i ta spotreba je pak nekde jinde. Zkus to, vis i sam, ze je to otazka par minut ji vymenit a dej vedet chlape jak si dopad.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Odpovědět