Mám takový dotaz.
Je někde předepsané (nebo všeobecně známé), jaký typ karburátoru (solex 28, 30, 34...) má být v broučkovi v závislosti na obsahu motoru? Jako že třeba když je obsah 1300, jestli tam má být solex 30?
Je možné, aby byla spotřeba větší, když bych měl karburátor 34 a obsah 1300?
Kazdy obsah motora ma iny predpisany karburator.Zvycajne priemer difuzora je cislo 28-30 -34 .Ten priemer by mal byt zhodny s priemerom sacieho traktu,nie je to vsak podmienkou.Pri pouziti vacsieho priemeru difuzora na mensie sacie hrdla neziskame nic,mimo zvysenej spotreby.
Vsetko navazuje na vsetko.... zmena jedneho ohnivka neznamena,ze retaz je pevnejsia.
Hmm, tak to je možná to, proč mi brouček tolik žere. Obsah má 1300 a karburátor 34. Na které straně karburátoru (kde) jsou prosím tě sací hrdla a kde se připojuje ten difuzer? Rád bych se na to podíval...
Motor 1600 po GO ,ale rozesranej rozdělovač a karbec po smrti.Spotřeba 15 litrů na sto,ale motor jsem nešetřil.Karbec jsem koupil novej,zgenerálkoval jsem rozdělovač a dal tam bezkontakt.Až se oteplí tak to namontuju seřídím dam nový svíčky BOSCH ,káble a uvidíme.dám vedět.
Nafrklý auto a karavan 450 kg v závěsu: 13-ka dvoukanál - dvojpředeřev si při cestě přes Alpy pápla i 14 litrů. Teď s prázdnym autem a většinou bez karavanu (kromě 140 km s karavanem) sežrala ta 13-ka pouhých 8 l/100 km (měřeno na vzdálenosti cca 1000 km). S lehkou nohou při eko-rallye by to jistě kleslo k sedmi, což považuju u 13-ky za luxus.
JÁ SI MYSLÍM,ŽE ZÁLEŽÍ HODNĚ NA PLYNU A ŘAZENÍ,NEMLUVĚ O STYLU JÍZDY.VEMTE SI JEN NA JAKÝCH SILNICÍCH SE JEZDILO V MINLOSTI/60 LÉTA/ A JAKÉ BYLI CENY BENZÍNU!TO SE PROSTĚ NEDÁ SROVNÁVAT A NERAD BYCH ZAPOMENUL NA FAKT,ŽE BROUK JE POMALU OTÁČKOVÉ AUTO A MÁ ČTYŘI KVALTY!!MOŽNÁ SI MNOZÍ PLETOU MOTOR S BROUKA S 16VENTILOVOU STŘÍKAČKOU,MYSLÍM TÍM POMĚR SPOTŘEBA VÝKON.PROTO SI MYSLÍM ŽE SE PROSTĚ ČLOVĚK S BROUKEM MUSÍ NAUČIT JEZDIT.
tak spotreba za posledni 2 mesice mi tedka vysla 7,7 l/100km (1.6)
vsecko provoz mimo prahu, dlouhy trasy
a rozhodne teda ne pomalu, porad cihla na plynu
tak zhruba takovoudle spotřebu jsem měl taky ted o weekendu(natankováno do prázdný nádrže 7, ujelo něco přes 100 )většinou mimo město, noha lehká jak kdy. Motor 16, kompresi zná už jen z vyprávění... Všechno je to jen o tom jak ho ošidíte na karburátoru a v jakym stavu je motor...