SPOTŘEBA - jak na ni

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

Mám takový dotaz.
Je někde předepsané (nebo všeobecně známé), jaký typ karburátoru (solex 28, 30, 34...) má být v broučkovi v závislosti na obsahu motoru? Jako že třeba když je obsah 1300, jestli tam má být solex 30?
Je možné, aby byla spotřeba větší, když bych měl karburátor 34 a obsah 1300?

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Kazdy obsah motora ma iny predpisany karburator.Zvycajne priemer difuzora je cislo 28-30 -34 .Ten priemer by mal byt zhodny s priemerom sacieho traktu,nie je to vsak podmienkou.Pri pouziti vacsieho priemeru difuzora na mensie sacie hrdla neziskame nic,mimo zvysenej spotreby.
Vsetko navazuje na vsetko.... zmena jedneho ohnivka neznamena,ze retaz je pevnejsia.

Uživatelský avatar
Jirka
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 549
Registrován: 14 srp 2005
Bydliště: Luhačovice/Zlín

Příspěvek od Jirka »

Hmm, tak to je možná to, proč mi brouček tolik žere. Obsah má 1300 a karburátor 34. Na které straně karburátoru (kde) jsou prosím tě sací hrdla a kde se připojuje ten difuzer? Rád bych se na to podíval...

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

difuzor je část karburátoru a sací hrdla jstou to, co je přišroubováno k hlavám. Hlava je to, co máš na krku :wink:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

ale snazivost mu uprit nelze :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
JARIS
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 378
Registrován: 21 čer 2004
Bydliště: Studenec TR

Příspěvek od JARIS »

Motor 1600 po GO ,ale rozesranej rozdělovač a karbec po smrti.Spotřeba 15 litrů na sto,ale motor jsem nešetřil.Karbec jsem koupil novej,zgenerálkoval jsem rozdělovač a dal tam bezkontakt.Až se oteplí tak to namontuju seřídím dam nový svíčky BOSCH ,káble a uvidíme.dám vedět.

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od axoun »

Nafrklý auto a karavan 450 kg v závěsu: 13-ka dvoukanál - dvojpředeřev si při cestě přes Alpy pápla i 14 litrů. :shock: Teď s prázdnym autem a většinou bez karavanu (kromě 140 km s karavanem) sežrala ta 13-ka pouhých 8 l/100 km (měřeno na vzdálenosti cca 1000 km). S lehkou nohou při eko-rallye by to jistě kleslo k sedmi, což považuju u 13-ky za luxus.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

to tak sedí, řekl bych. Mě dává teď uhoněná 1200 na pekelných jízdách po dálnici zhruba 8-9 na 100.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

tak motor 1600
starsi, bez GO

spotreba za poslednich 1480km 8,5 l/100km
(3/4 mimo mesto, 1/4 po praze)
... a vůbec !

kuco
Příspěvky: 29
Registrován: 09 srp 2005

Příspěvek od kuco »

motor 1200... spotreba 7,5l... jazdim s hodne lahkou nohou...

Čáryfuk

Příspěvek od Čáryfuk »

JÁ SI MYSLÍM,ŽE ZÁLEŽÍ HODNĚ NA PLYNU A ŘAZENÍ,NEMLUVĚ O STYLU JÍZDY.VEMTE SI JEN NA JAKÝCH SILNICÍCH SE JEZDILO V MINLOSTI/60 LÉTA/ A JAKÉ BYLI CENY BENZÍNU!TO SE PROSTĚ NEDÁ SROVNÁVAT A NERAD BYCH ZAPOMENUL NA FAKT,ŽE BROUK JE POMALU OTÁČKOVÉ AUTO A MÁ ČTYŘI KVALTY!!MOŽNÁ SI MNOZÍ PLETOU MOTOR S BROUKA S 16VENTILOVOU STŘÍKAČKOU,MYSLÍM TÍM POMĚR SPOTŘEBA VÝKON.PROTO SI MYSLÍM ŽE SE PROSTĚ ČLOVĚK S BROUKEM MUSÍ NAUČIT JEZDIT.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

tak spotreba za posledni 2 mesice mi tedka vysla 7,7 l/100km (1.6)
vsecko provoz mimo prahu, dlouhy trasy
a rozhodne teda ne pomalu, porad cihla na plynu :)

ja nevychazim z udivu
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Berušta
vrchní pařanka
Příspěvky: 476
Registrován: 26 dub 2004

Příspěvek od Berušta »

motor 1200, nameřeno v zaří 6,5l/100km, jízda lehkou nožkou :wink:

vetšinou dlouhý trasy, meřeno na vzdálenosti 1000km
[smilie=jae4.gif]

...krásný a lesklý lak je nuda! :wink:

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

tak zhruba takovoudle spotřebu jsem měl taky ted o weekendu(natankováno do prázdný nádrže 7, ujelo něco přes 100 :P )většinou mimo město, noha lehká jak kdy. Motor 16, kompresi zná už jen z vyprávění... Všechno je to jen o tom jak ho ošidíte na karburátoru a v jakym stavu je motor...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Naposledy upravil(a) bugz dne 02 lis 2006, celkem upraveno 1 x.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Jozef
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 906
Registrován: 22 lis 2004
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Jozef »

Tak vyzeraju cyklisti ked idu za mnou.
Inac unavena 1200-ka okolo 7 l/100 km, a cca 2 l oleja na cca 1000 km

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Možná budu mít hloupou otázku, ale jak tedy na tu spotřebu ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...odstavit wagen... :lol:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

zkusím dík.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Skusali ste vodne vstrekovanie?To pomoze vykonu,aj spotrebe.

Odpovědět