SPOTŘEBA - jak na ni
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Hlavní věc je vyměnit vzduchový filtr!
Jinak ochudit směs. Barva výfuku by měla být našedlá!
Za deset jezdím s naloženým busem a to mám celkem vysoký volnoběh.
Jinak ochudit směs. Barva výfuku by měla být našedlá!
Za deset jezdím s naloženým busem a to mám celkem vysoký volnoběh.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
snažím se...
tak nohu zkracovat nehodlám,ale jezdím na pravé noze na boso,to ale taky nepomáhá.benzín nikde cítit není,takže teoreticky neuniká nikde,ovšem v karbeci nebo někde v motoru možná jo.není chybou(nebo náznakem chyby) že po nastartování dýmým jak trabant?modrý hustý dým,po chvilce(cca 5-9vteřin) zase ustane a motor běží v pořádku.nebo nějaké špatné přisávání vzduchu?nebo naopak nepřisávání?fakt nevím...zkusím najet zas pár km,a uvidíme,poradíme,pobulíme a pofrčíme dál...díky pánové...
určitě už to tu bylo mockrát, ale rekapitulace neuškodí:
1. Clean and regap or replace the spark plugs as
necessary. Make certain that valve clearances,
ignition dwell angle, and ignition timing are correct.
2. Replace the oil dipstick with a thermometer to
measure the oil temperature.
3. Start the engine and run it until the oil temperature
reaches 50° to 70°C (122° to 158°F). Check to
make sure that the automatic choke if fully open,
then stop the engine.
4. Turn the throttle valve adjustment out unti! there is
clearance between its tip and the fast idle cam.
Then turn the throttle valve adjusting screw in until
it just touches the fast idle cam.
5. From this position, turn the throttle valve adjusting
screw in an additional one-quarter turn.
6. Slowly turn the volume control screw in until
it
comes to a stop, and then turn it back 2 1/2 to 3
complete turns.
7. Connect a dwell meter/tachometer to the ignition
system and start the engine.
8. By turning the bypass screw, adjust the idle speed
to 800 to 900 rpm.
9. By turning the volume control screw, adjust to the
fastest obtainable idle. Then turn the volume con-
trol screw slowly clockwise until the engine speed
drops by 20 to 30 rpm.
10. By turning the bypass screw, reset the idle to
800
to 900 rpm.
1. Clean and regap or replace the spark plugs as
necessary. Make certain that valve clearances,
ignition dwell angle, and ignition timing are correct.
2. Replace the oil dipstick with a thermometer to
measure the oil temperature.
3. Start the engine and run it until the oil temperature
reaches 50° to 70°C (122° to 158°F). Check to
make sure that the automatic choke if fully open,
then stop the engine.
4. Turn the throttle valve adjustment out unti! there is
clearance between its tip and the fast idle cam.
Then turn the throttle valve adjusting screw in until
it just touches the fast idle cam.
5. From this position, turn the throttle valve adjusting
screw in an additional one-quarter turn.
6. Slowly turn the volume control screw in until
it
comes to a stop, and then turn it back 2 1/2 to 3
complete turns.
7. Connect a dwell meter/tachometer to the ignition
system and start the engine.
8. By turning the bypass screw, adjust the idle speed
to 800 to 900 rpm.
9. By turning the volume control screw, adjust to the
fastest obtainable idle. Then turn the volume con-
trol screw slowly clockwise until the engine speed
drops by 20 to 30 rpm.
10. By turning the bypass screw, reset the idle to
800
to 900 rpm.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
zkusíme poladit
ahoj všici,rady jsou nad zlato,takže mockrát děkuji,momentáálně jsem ještě ve stavu měření,snad koncem příštího týdne budeme vědět aktuální spotřebu při lehké noze a šetrné jízdě s max. rychlostí 95 kmh. každopádně Herbie mockráte děkuji za nabídku seřízení,ale mám strach,že bychom ani do Prahy nedojeli.uvidíme co bude dál,momentálně hledám new job,tak jdou broučí starosti malinko stranou.
tak ta spotřeba
..není to chlubení a mám brouka na denní ježdění..malé peripetie s motorem, vyletěla svíčka z hlavy válce /stržený závit od předchozího majitele/ barva z nádrže v potrubí a karburátoru, fšechno co se dalo jsem čistil a pak pohledal šikovného pána co umí /napíšu ještě jednou/ UMÍ seřídit rozdělovač a karburátor a spotřeba je krásných 7,2 l / 100km..olej dolévám každých 5000km a to jen 0,5 l..taky pěkný..
..začít je snadné, vytrvat je umění..
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
spotřeba??no ventily na 0,15mm odtrh na koníku rozdělovače 0,4mm a nastavit na karbci volnoběžné otáčky na cca 800-900 za min. No a předstih.....A pokud todle je musí to jet kua skoro zadarmo u Ferdy to pak jde i pod 6l / 100 km a to máme 12 motor
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
1600 jednokanal , cca 1700km spotreba 8,4l skoro stale plyn na podlahe.
Max spokojnost...
Max spokojnost...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Ja se spis zeptam , proc jsi menil trysku ? Co te k tomu donutilo ?Lugen píše:problém: spotřeba z cca 8mi vylítla na 11 l. Stalo se v okamžiku, kdy jsem provedl:
-výměnu oleje
-seřízení ventilů
-výměnu ac pumpy
-výměnu hl trysky x130 za menší x125 (ta dříve jezdila za cca 8, mechanicky poškozená není)
...nějaké nápady?
Ty tam mas 1300 + karbes 30 PICT nebo jak to tam je ? Napada me jen jedno : vrat tam puvodni trysku a vse bude OK.
Ja jsem na te sve predchozi 1,3 mel nejakou bud 135 nebo 138, ted se nepamatuji dobre a jezdil jsem za 7-7.5.
Ta tryska 125 je mala, a aby to jelo, musis to vic prikrmit a tudiz i ta spotreba je pak nekde jinde. Zkus to, vis i sam, ze je to otazka par minut ji vymenit a dej vedet chlape jak si dopad.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.