Hevery ve VW
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Hevery ve VW
Na níže uvedeném odkazu naleznete stručný přehled heverů, hevírků, zkrátka zvedátek na VW paštiky. Pokud má někdo fotku hevírku, který tam není uveden a ví co je to zač, sem s ním.
http://www.jirasko.com/index.php/Volkswagen_Jacks
http://www.jirasko.com/index.php/Volkswagen_Jacks
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Dobrá tedy.
Takže začneme popořadě od začátku:
Hever pro KdF:
Jestli bylo vícero různých provedení zatím nevím (haló, co na to OB? ).
Tak jako všechny díly na KdF je i hever signován - nálitek loga se nachází na horní vypouklé části heveru.
Umístění heveru:
U KdF 82 v motorovém prostoru vlevo:
U KdF166 nastojato vlevo před řidičem:
Takže začneme popořadě od začátku:
Hever pro KdF:
Jestli bylo vícero různých provedení zatím nevím (haló, co na to OB? ).
Tak jako všechny díly na KdF je i hever signován - nálitek loga se nachází na horní vypouklé části heveru.
Umístění heveru:
U KdF 82 v motorovém prostoru vlevo:
U KdF166 nastojato vlevo před řidičem:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Ten Brziho, pokud není vařenej, odpovídá 1948 a vejš. V tomto roce fabrika přešla z kulatých děr na hranaté. Z důvodu, že takto to měli již dlouho řešeny ostatní automobilky. Viz ten můj odkaz.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
kvůli ozubenému logu bych řekl, že bude vařenej... nezdá se mi, že ve 48 ještě dodávali s tímto logem a vůbec...od kdy bylo logo bez zubů? pane yahodo?
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
takže to musí bejt převařený, protože v origo to to má být na kulatou trubku....jak psal sam
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
...podle mého muselo logo s ozubeným kolem zmizet ze všech propagačních a jiných tiskových materiálů a nově vyráběných dílů okamžitě po převzetí továrny pod britskou správu. Stejně jako cokoliv jiného spjatého s minulostí nebo evokujícho nacismus.
Ovšem zásoby dílů s KdF znakem určitě zužitkovali....
Takže KdF hever máme pořešen, kdo má nějakej další?
Ovšem zásoby dílů s KdF znakem určitě zužitkovali....
Takže KdF hever máme pořešen, kdo má nějakej další?
Souhlasím s s yahoďákem. Díly, které byly vyrobené a ve skladu s původním znakem se samo používaly. Viděl jsem osobně rozebraného brouka z roku 1948, kde bylo mnoho dílů se zubatým kolem. Co se týče vlastních heverů ještě byl jeden originální, ( křížový) používaný pro Brouka. Dále také používali hevery jiné provenience. Dá se to doložit na různých originálních fotografiích. Bohužel sem neumím dát foto těchto heverů abych obohatil tuto fotogalerii.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Dneska si dáme jeden menší off-topic. Na tento hevírek jsem narazil čirou náhodou při bádání nad něčím úplně jiným. Ale tak to většinou bývá
Hevírek z Tempa Matador.
Hevírek z Tempa Matador.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912