Předpokládám, že se to lisuje zevnitř bubnu a žádné pojištění není potřeba, neb ho zajistí dotažené kolo.
S průměrem díry bych šel na střední hodnotu, ať se má materiál kam pěchovat. 17,95
Jen názor technika, zatím jsem to nikdy nepotřeboval využít.
Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Nevidím jediný důvod se snažit tu nalisovanou vložku k bubnu přivařit. Protočit se nemůže a vypadnout taky ne.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
to se jen lisuje,ohřevem ten materiál akorát popustíš.nehledě na to že litina to moc dobře nesnáší
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
a pro jistotu máznout kolové šrouby třeba vazelínou s mědí, aby to i budoucí generace jakožto stodolový nález dokázala povolit bez protočení vložky
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Tak toho bych se fakt nebál. Stejné drážkování je na kolových šroubech např. u Š1000 - 120 nebo u Porsche a tam dokonce v hliníku.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
na nábojích busů také