Převodovka - očištění zvenku
Převodovka - očištění zvenku
Ahoj všichni,jen takový dotaz ja na očištění převodovky z venku?Nějaké vychytávky nevíte někdo?Dík
BOBO
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Měl bych otázku. Proč převodovku čistit ? Chceš ji dávat do laku ? Pokud ano, doporučuji buď kartáč nebo očistit suchým ledem.
Led má výhodu, že se dá čistit i bez rozebrání skříně. Neodstraní ale oxidaci, ale to ti je pod barvou stejně jedno.
Pokud jsi zastánce originál vzhledu, je lepší to otryskat vyleštit a hodit do klarlaku. Na to je třeba ale převodovku rozebrat.
Led má výhodu, že se dá čistit i bez rozebrání skříně. Neodstraní ale oxidaci, ale to ti je pod barvou stejně jedno.
Pokud jsi zastánce originál vzhledu, je lepší to otryskat vyleštit a hodit do klarlaku. Na to je třeba ale převodovku rozebrat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Suchej led odstraní špínu a mastnotu. Mapy po oxidaci zůstanou.
Otryskování bez rozebrání je dle mne blbost. Musel by jsi pečlivě vše utěsnit a doufat, že se ti nedostanou zrníčka dovnitř.
To Had601: proto jsem také doporučoval následné leštění (Herbie tu někde ukazoval výsledek leštěných hlav) a následná konzervace proti další oxidaci klarlakem.
Osobně si myslím, že je i hloupost řešit čištění převodovky zvenku. To už raději jen opláchnout benzínem a ušetřený čas a peníze věnovat do generálky vnitřku.
Otryskování bez rozebrání je dle mne blbost. Musel by jsi pečlivě vše utěsnit a doufat, že se ti nedostanou zrníčka dovnitř.
To Had601: proto jsem také doporučoval následné leštění (Herbie tu někde ukazoval výsledek leštěných hlav) a následná konzervace proti další oxidaci klarlakem.
Osobně si myslím, že je i hloupost řešit čištění převodovky zvenku. To už raději jen opláchnout benzínem a ušetřený čas a peníze věnovat do generálky vnitřku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
jsem téhož názoru. Z hlediska estetiky nemá čistota převodovky nějakej hlubší smysl. Takže nějak se tím hlouběji zabývat mi přijde opravdu zbytečné.Sam píše: Osobně si myslím, že je i hloupost řešit čištění převodovky zvenku. To už raději jen opláchnout benzínem a ušetřený čas a peníze věnovat do generálky vnitřku.
1966
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Držel bych se reklamního sloganu, že se má opravovat to, co se pokazí, a ne to, co funguje. U VW snad jediná věc, co běžně funguje bezproblémově, je převodovka. A pokud není jak hromada hlíny poté, co s ní někdo drandil po poli, bych ji klidně nechal tak, jak je. Řekněte mi, kolikrát se na ni v provozu díváte, jak je hezká...