Podlahy na němce
Podlahy na němce
Zdravím všechny BROUKAŘE.Můžete mi někdo poradit,kde se dají sehnat podlahy na němce z r.1971?A jestli jsou oddělené všechny čtyři,nebo jen levá a pravá strana?Je lepší vařit autogenem nebo CO?Moc děkuji zkušenějším za rady.Pítrs.
ad
..to asi nebude k posouvání sedaček..mám je tam taky,jsou úplně volné a není tam ani nijaká díra v tunelu k těm pojistkam u sedačky..vi někdo k čemu to je..Herbie píše:to jsou packy co tahaji pojistky posouvani sedacekpitrs píše:Díky všem.síla plechu je myslím dost rozhodující.Sloupky bude asi nutné vystužit proti zkroucení,že? A ještě nevím,k čemu jsou ty posouvací páčky před páčkama na topení u ruční brzdy.Nic to nedělá,asi jsou nefunkční.Díky
..začít je snadné, vytrvat je umění..
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
ak myslíme na to isté tak je to ako píše herbie na aretáciu sedadiel.
nieje k tomu potrebná žiadna diera v tunely len správne sedadlá a istiace kolíky.
V každom prípade je to debata dosť o .... . Hoď sem foto a hneď budeš mať jasno.
nieje k tomu potrebná žiadna diera v tunely len správne sedadlá a istiace kolíky.
V každom prípade je to debata dosť o .... . Hoď sem foto a hneď budeš mať jasno.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
má obojí
hliníkovej štítek za rezervou na dvou nejtcích a vyražený číslo tam kde ti už bylo popsáno
palubka sice jo, ale budou ti chybět díry. zapomeň na to, je to hnusný
hliníkovej štítek za rezervou na dvou nejtcích a vyražený číslo tam kde ti už bylo popsáno
palubka sice jo, ale budou ti chybět díry. zapomeň na to, je to hnusný
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
ohledně čísel najdeš všechno zde:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... hlight=vin
ohledně sedaček je to tak, jak se píše výše, k těm páčkám mají být připojena táhla, která jsou na druhém konci spojena s kolíkem pro aretaci sedaček(někde to mám, můžu nafotit)....každopádně to pasuje jen na sedačky typu "trojnožka" - tedy vzadu dvě nohy jezdí v kolejnici, vpředu lišta jezdící na "mostu" vystupujícím z podlahy .....tomu musíš přizpůsobit výběr plechů při koupi.
Nemáš to zapojené jen z toho důvodu, že tam někdo vyměnil sedačky za novější, které mají kolík spojený s táhlem nebo pákou, která je součástí sedačky
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... hlight=vin
ohledně sedaček je to tak, jak se píše výše, k těm páčkám mají být připojena táhla, která jsou na druhém konci spojena s kolíkem pro aretaci sedaček(někde to mám, můžu nafotit)....každopádně to pasuje jen na sedačky typu "trojnožka" - tedy vzadu dvě nohy jezdí v kolejnici, vpředu lišta jezdící na "mostu" vystupujícím z podlahy .....tomu musíš přizpůsobit výběr plechů při koupi.
Nemáš to zapojené jen z toho důvodu, že tam někdo vyměnil sedačky za novější, které mají kolík spojený s táhlem nebo pákou, která je součástí sedačky
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
ve čtyřech v pohodě, nějaké obrázky tady:
pouze ten vlevo, pravý je modifikovaný
lépe je připojení ale vidět na podvozku
zkus ale tlačítko hledat, někde se to tu už řešilo, stejně jako kde co povolit, odpojit, svařit, ...
pouze ten vlevo, pravý je modifikovaný
lépe je připojení ale vidět na podvozku
zkus ale tlačítko hledat, někde se to tu už řešilo, stejně jako kde co povolit, odpojit, svařit, ...
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
karoseriu demontuješ tak ako je stačí len odpojiť tyč riadenia , elektroinštalaciu od motora , prevodovky , štartera a brzdového spínača ,
odpojiť privod paliva od nádrže potom "len" odskrutkovať všetky skrutky ktoré to držia po hromade. Pre pokročilých a na nezbastlenej karoserii práca asi na 2-3h
odpojiť privod paliva od nádrže potom "len" odskrutkovať všetky skrutky ktoré to držia po hromade. Pre pokročilých a na nezbastlenej karoserii práca asi na 2-3h
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice