Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Kúpil som teraz chrobáka, ide sa kompletne renovovat, ale tiež ma zaujíma co tankovať... E5100 oktan, alebo E10 95ku.
Sakra, kolega nado mnou co tankujes?
Sakra, kolega nado mnou co tankujes?
VW chrobák 1300, ročnik 1971
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Tankujem len S100 ale len 100oktan.
Po 4mesiacoch a asi 13litroch 95 v nadrzi som auto nevedel natocit..a ked tak tazko.
Neveril by som ze je to benzinom a bolo.
Od kedy tankujem 100oktan tak aj po dlhsej odstavke na brnk...cenu neriesim.
Po 4mesiacoch a asi 13litroch 95 v nadrzi som auto nevedel natocit..a ked tak tazko.
Neveril by som ze je to benzinom a bolo.
Od kedy tankujem 100oktan tak aj po dlhsej odstavke na brnk...cenu neriesim.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Ďakujem. Mam známeho ktorú kľakol motor vraj kvoly 100 oktanu.
Tak teraz neviem. Mam prísadu olovo tak pridám, ale fakt neviem co tankovať.
Tak teraz neviem. Mam prísadu olovo tak pridám, ale fakt neviem co tankovať.
VW chrobák 1300, ročnik 1971
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
vždy se udává minimální oktanové číslo pro daný motor,to je jediná směrodatná hodnota
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
100 oktán na Slovnaftke a VIF super benzin aditivum. Určite lepšie ako E10.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Aky motor ? Ako dlho pouzval benzin 100oktan a co mu klaklo ???
Podla mna skor taka krcmova legenda akych je vela.
Benzin do tych nasich haraburd uz nikto nerobi...aspon u nas. Cize vyssi oktan neublizi , nastavit predstih tiez...a ides.
KEd vidim co tie novinky robia v karburatore , cerpadle...radost z toho nemam...ale co uz.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Tá E10ka kvôli zvýšenému obsahu etanolu zvykne napáchať zloby kadetade napríklad na membranach AC pumpičky a karburátore. Tvrdé to je potom ako kameň
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Jen off topic k těm prémiovým palivům : mám doma vždy nějakou "železnou" zásobu paliva. (jak říkal otec - musíš mít tolik aby jsi mohl dojet v případě potřeby do říše...). Jak benzín, tak naftu, cca 100 lt benzínu a 50 lt nafty. Bral jsem vždy premiové od shellu, poslední dobou od Benziny ale jen pro to, že máme v práci na Benzinu slevu. Píšu si na kanystr fixou datum tankování, a jednou za čas ty "expirace" protočím, tedy vyjedu starší palivo a dokoupím nový. A nikdy jsem na 5 let starý benzín nebo naftu neměl problém, že by to jelo nějak jinak, nestarovalo apod. Tak z toho důvodu spíše věřím ten prémiovým. Rozdíl je pár korun, takže neřeším. Dříve když jsou kouřil tak jsem prokouřil více...
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
V tomto prípade nejde o cenu benzínu. To auto nieje na denné jazdenie. Tu je mi jedno koľko stojí benzín. Takže v pohode.
A pridávajte niekto nejaké aditiva? Náhrady olova?
A pridávajte niekto nejaké aditiva? Náhrady olova?
VW chrobák 1300, ročnik 1971
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
info z Čepro.
- Přílohy
-
- obrázek_2020-12-27_222948.png (225.25 KiB) Zobrazeno 4384 x
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
BENADITem a VIFem určitě ničemu neublížíš.
Každý celek se skládá z detailů.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
půjdu proti větru - kupuju to nejlevnější a nemám s tím problém. Dnes jsem jel valníkem pro hnůj a po měsíci chytil na škrtnutí. Až ho vytáhnu zas na jaře, bude to stejný. Jako už mnoho let.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Áno, ale na Slovensku si naša "vláda" povedala že budeme ešte lepší než vyspelé štáty a zrušila palivo E5. Jedine prémiové paliva zostali, aj to nie na dlho..
Niektoré benzínky ani nemajú E5 benzín.
Niektoré benzínky ani nemajú E5 benzín.
VW chrobák 1300, ročnik 1971
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Tak jedině ELF Race 102
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
V Českých Budejovicích u pumpy na Okružní ulici mají pořád poctivý načervenalý Speciál,tak kdo jede okolo, tak ať si nabere do kanystrú. Určité vydrží přes rok v dobré kondici,nejaké 1-3 mesíční lhúty je dost utopická lhúta,spíš je to taky proto aby lidi víc ty jejich srajdy nakupovali.
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Ten jsem neviděl již několik let, kdysi jsem jej bral. Byl i s draslíkem do starých hlav, ale podle všech dotázaných stanic se nevyrábí. Tak to je tedy zajímavé. Inu, v Českých Budějovicích by chtěl žít každý...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Tedy kromě mně.
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Já taky ne, aspoň jako řidič. Tady jsou články o stylu budějčáků
http://dfens-cz.com/do-it-budweis-style/
http://dfens-cz.com/l-turn-budweis-style/
Ale jsou starší a já mám pocit, že nešvary se nám zatím rozšířily všude. Např. se mi zdá, že většina řidičů dodržuje místo rychlostí 50/90 svůj soukromý limit 40/70.
http://dfens-cz.com/do-it-budweis-style/
http://dfens-cz.com/l-turn-budweis-style/
Ale jsou starší a já mám pocit, že nešvary se nám zatím rozšířily všude. Např. se mi zdá, že většina řidičů dodržuje místo rychlostí 50/90 svůj soukromý limit 40/70.
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Tak zajímavé je ,že na tech ,,d-fens,, článcích není uvedený žádný autor. Ale podle pojišťoven jsou nejvetší a nejnebezpečnější prasata za volantem řidiči Audi,BMW,AlfaRomeo a Superbú,jedno odkud.Dále jako prasata jezdí obrovské % ridičú SPZ s ,,A,, s ,,S,,. A dost tristne na tom jsou obyvatelé pohraničních okresú,kam místo pořádkumilovných
a inteligentních Nemcú přišlo prakticky cokoliv. V Již.Čechách je nejtristnejší okres CK. A třeba v Záp.Čechách je známý okres PJ ,,Plzeň Jetel,,.Myslím,že o tom, po asi 2 milionech km bez nehody za volantem všeho možného neco vím.
a inteligentních Nemcú přišlo prakticky cokoliv. V Již.Čechách je nejtristnejší okres CK. A třeba v Záp.Čechách je známý okres PJ ,,Plzeň Jetel,,.Myslím,že o tom, po asi 2 milionech km bez nehody za volantem všeho možného neco vím.
Re: Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Neber to osobně. A jak jsem psal, na tyhle dřeváky a brzdiče dneska narážím všude. Jihočeši ale u mě mají vroubek. V roce 90 jsme jeli s rodičema na dovolenou broukem někam na Šumavu, přes půl republiky. Cestou začala prokluzovat spojka a jakmile jsme zastavli u chaty, tak přestala fungovat úplně. Táta sháněl odtah, ale nikdo nám nepomohl. Nakonec nás někdo traktorem z lesa aspoň popotáhnul k silnici a dál do města nějaký Němec s busem VW. Další den jjsem s tátou strávil v nějaký (bývalý) svazarmovský autodílně, kam se nechal odtáhnout. Dovolili nám používat nářadí, zvedák, ale zase nám nikdo jinak nepomohl. (závada byla ta, že vypadlo pérko držící spojkový ložisko - jenom jsme ho přihnuli a dali zpátky, motor zpátky a k večeru se po vlastní ose vrátili)