Stránka 2 z 4

Napsal: 20 kvě 2007
od john
Nie je nic jednoduchsie ako porovnat udaje udane otackomerom na osciloskope.Ak to nemeria presne,vratit do kramu a kupit lepsi.A robit to tak dlho,az najdes ten pravy.To vsak by nemalo majitelov VW trapit,male nepresnosti vcelku nic nezmenia,stale to bude bezat tak,ako je to nastavene...

Re: Diagnostické a měřící přístroje

Napsal: 20 kvě 2007
od VWenca
Lugen píše:
http://www.conrad.cz/5dilna-souprava-pr ... u+dp61467/


jen mi přijde troch zvrhlý řešení stroboskopu. Odpojí se zapalovací kabel prvního válce a sériově se připojí stroboskop.

Má někdo zkušenosti s timhle způsobem? Názory?

Tak přesně toto mám doma , ale koupil jsem to v bazáru za 200.
Měřák tlaku benzínovýho čerpadla přestal fungovat po prvním použití.
Měřák komprese se do broučího motorového prostoru stejně nevleze.
Stroboskop použiješ tak maximálně v noci,strašně málo stroboskopuje.
Navíc nedává bílé , ale růžové světlo.
Měřák na otáčky/úhel sepnutí je jediná věc , kterou sem tam používám.
2000 bych za to určitě nedal.

Napsal: 20 kvě 2007
od Lugen
Tak koukam vynikající sada,

takže zatím jedinym východiskem se jeví profi přístroje, popřípadně ten multimetr co zde představil Šíša, za domácí úkol pak dodá reference :wink: a postavit sí k tomu vlastní stroboskop kterej bliká.
Je pravdou, že nedávno jsem s takovým, co ho lze využít leda při měsíčku, měl taky zkušenost a to je pak pohodlnější to udělat ručně...


Už víc jak rok mam půjčenej tenhle, kdysi ho snad taky dýloval konrád, a musim říct, že od tý doby jsem to snad neseřizoval bez něj. Přesnost parádní, velice silná výbojka jejíž záblesk je viditelnej. Jednoduchá, rychlá, spolehlivá instalace a diagnostika. Lze jej nasadit i n běžící motor (teda když člověku nevadí, že ho jednou za čas pokoušou zapalovací kabely). No prostě paráda :wink:
Obrázek

Napsal: 19 srp 2007
od Lugen
Šíša píše:to netusim do kolika, ani na strance vyrobce to nepisou. Ale podle displaye by mohlo do 19999 prece jen je to citac.

...a s tou presnosti jasna, i tyden starej focus na fime ukazuje neco prez 900 a kdyz zalezes do servisniho menu, tak tak pise 842... mimochodem teplota oleje 118st...

Tak nějaké recenze? názor uživatele?

Napsal: 30 bře 2008
od Lugen
takže mam tu recenzi na jeden podobnej multimetr.
http://www.gme.cz/cz/index.php?page=pro ... il=722-293
Obrázek

...veškeré hodnoty, včetně odtrhu měří bezvadně, ale otáčky ne!!! Hází uplně nesmyslný hodnoty, po reklamaci prvního jsem odzkoušel druhý a dělá to a samé. Takže tak :roll:

Napsal: 30 bře 2008
od Sam
Jak jsi prováděl měření ? nemoho se indukovat napětí z ostatních kabelů :?:

Napsal: 30 bře 2008
od Lugen
přímim kontaktem na mínus sekundátního vinutí cívky a zem. to by to muselo vadit všem otáčkoměrum včetně budíku v autě, hned u něj jsem to zkoušel jako první abych na něj viděl a ověřil si výchylku...
Chybu měření vylučuji, buď špatný zpracování všech těhle přístrojů, nebo šatná serie...

Napsal: 30 bře 2008
od Sam
Lugen píše:přímim kontaktem na mínus sekundátního vinutí cívky a zem. to by to muselo vadit všem otáčkoměrum včetně budíku v autě, hned u něj jsem to zkoušel jako první abych na něj viděl a ověřil si výchylku...
Chybu měření vylučuji, buď špatný zpracování všech těhle přístrojů, nebo šatná serie...
Zkoušel jsi to i na jiném voze než vw kaefer ? :idea:

Napsal: 30 bře 2008
od Lugen
pouze na dvouch vw käfer... nicméně to je snad fuck ne...

Napsal: 30 bře 2008
od Sam
Jak jinak najít nebo potvrdit chybu, než že to zkusit v naprosto odlišných podmínkách :idea:
Nehledej v tom nic hlubšího, jen jsem se ptal a zajímalo by mne, jestli to je opravdu šmejd.

Napsal: 30 bře 2008
od Lugen
Sam píše:Jak jinak najít nebo potvrdit chybu, než že to zkusit v naprosto odlišných podmínkách :idea:
Nehledej v tom nic hlubšího, jen jsem se ptal a zajímalo by mne, jestli to je opravdu šmejd.
samozřejmě jsem chtěl, ale veškerý auta kterejm jsem za poslední tři dny mohl otevřít kapotu, buď neměli cívku, nebo ani rozdělovač...
Ale asi je to šmejd...

Napsal: 30 bře 2008
od Herbie
zadnej smejd
proste s tim neumi pracovat :)

Napsal: 30 bře 2008
od Lugen
jistě, s jinejma ano, ale s timhle ne, koneckonců mohl ses přesvdčit jako jackarero

Napsal: 30 bře 2008
od Pětišroub
a že jsem tak smělý k čemupak se to vlastně používá?:-)

Napsal: 30 bře 2008
od Lugen
Pětišroub píše:a že jsem tak smělý k čemupak se to vlastně používá?:-)
vyprazdňuje to peněženku, je to takovej nižší level novejch zadních ramen :) :)

Napsal: 30 bře 2008
od Pětišroub
zatímco účel zadních ramen je mi zřejmý tak tady si vůbec nejsem jist:-)

Napsal: 30 bře 2008
od Lugen
tak když budeš hodnej, já ti to někdy povim. A hlavně nevěř těm hnidopichům, co ti budou tvrdit, že otáčkoměr je na mření otáček... :)

Napsal: 04 kvě 2008
od Lugen
Pokračování seriálu:
Takže, druhý měřák byl úspěšně reklamován, přešel jsem tedy ke konkurenci a zakoupil tento: http://www.univer.cz/detail.php?id=2

Obrázek

Zdánlivá podobnost není tak zdánlivá, dělá to stejný kraviny. Po konzultaci z prodejcem z něj vypadlo, že tenhle týden mu taky jeden vrátili a tvrdili to a samé. No nic, s pocitem zoufalství mu ho v týdnu taky půjdu vrátit a vyzkouším poslední vytipovanou variantu v Praze. Ale tentokrát navštívím prodejce s autem i kdyby tam mělo bejt tisíc modrejch nebo i růžovejch zón

Napsal: 12 kvě 2008
od Kvak
Zdar Lugene,

což takhle uspořádat někdy na základně workshop "seřizování předstihu stroboskopem", mě by to zajímalo a rád bych se to naučil. Myslím taky, že by nebylo od věci složit se na nějakej profi přístroj, jenž by pak sloužil uživatelům Herbieho latifundy.

Napsal: 12 kvě 2008
od Herbie
chlapci, ja vam predstih seridim i bez stroboskopu takze mi zadnej profi pristroj na zakladnu netahejte :)