Diagnostické a měřící přístroje
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
takže žádné slohové cvičení a jen ve zkratce pro ostatní:
(rozsáhlejší článek si necháme třeba do Brouk revue)
Prostě pro nárůst proudu v primárním vinutí cívky a tím k vytvoření dostatečného magnetického pole potřebujeme určitý čas. Kromě doby sepnutí kontaktu, která je dána právě úhlem sepnutí a rozepnutí a otáčkami motoru je tam ještě několik dalších proměnných které pro zjednodušení vynecháme. Tedy pro "nabití" i "vybití" potřebujeme maximální možnou dobu.
Takže soudruzi zjistili ideální poměr doby sepnutí a rozepnutí kontaktů, který je vyjádřen v úhlech. Jako pomocný údaj pro seřizování je zdvih kontaktů (odtrh), protože úhel sepnutí se měří hůř.
více teorie si necháme někam k pivu
(rozsáhlejší článek si necháme třeba do Brouk revue)
Prostě pro nárůst proudu v primárním vinutí cívky a tím k vytvoření dostatečného magnetického pole potřebujeme určitý čas. Kromě doby sepnutí kontaktu, která je dána právě úhlem sepnutí a rozepnutí a otáčkami motoru je tam ještě několik dalších proměnných které pro zjednodušení vynecháme. Tedy pro "nabití" i "vybití" potřebujeme maximální možnou dobu.
Takže soudruzi zjistili ideální poměr doby sepnutí a rozepnutí kontaktů, který je vyjádřen v úhlech. Jako pomocný údaj pro seřizování je zdvih kontaktů (odtrh), protože úhel sepnutí se měří hůř.
více teorie si necháme někam k pivu
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Tak to je spravne chapanie funkcie dwell angle vzhladom na primarny okruh a jeho vztah k odtrhu.Nastavenim spravnej hodnoty odtrhu automaticky nastavujeme dwell angle...skor nez zacneme argumentovat aftermarket kontaktami a inymi " polahcovacimi " okolnostami pozrime sa na zvysok motora a celeho auta a potom mozeme pokracovat...
Tak a pro ty kteří by netušili která bije: Cívka má jeden plus a dva mínusy, první mínus(primární) jde do kladívka a druhej(sekundární) na palec. Při sepnutí kladívka jde mínus na kostru a v cívce se indukuje pole.
Pak se kladívko rozepne, primární okruh se přeruší, na sekundárnim okruhu se nám vytvořilo dostatečné průrazné napětí pro to aby překonalo vzduchovou mezeru na svíčce (Připomínám že proud jde po této cestičce: cívka - víčko rozdělovače - palec - víčko rozdělovaže -kabel - svíčka)
Pak se kladívko rozepne, primární okruh se přeruší, na sekundárnim okruhu se nám vytvořilo dostatečné průrazné napětí pro to aby překonalo vzduchovou mezeru na svíčce (Připomínám že proud jde po této cestičce: cívka - víčko rozdělovače - palec - víčko rozdělovaže -kabel - svíčka)
To nejsou polehčující okolnosti, to je holej fakt, v čr seženeš do brouka akorát kladívko bosh made in india (docela mě zarazila nedosedavost kontaktů) a Dánskej Elektrix . Jak jsem již napsal, po přesném doseřízení úhlu sepnutí, nejen pomocí spárovky se začal motor chovat kůlturnějc a je poměrně tichej. Mam zkušenosti s obojim a tohle jsem vyhodnotil jako lepší způsob. Takže nevim proč se neustále vztekáte a tnhle způsob napadáte. Domluvil jsemjohn píše:Tak to je spravne chapanie funkcie dwell angle vzhladom na primarny okruh a jeho vztah k odtrhu.Nastavenim spravnej hodnoty odtrhu automaticky nastavujeme dwell angle...skor nez zacneme argumentovat aftermarket kontaktami a inymi " polahcovacimi " okolnostami pozrime sa na zvysok motora a celeho auta a potom mozeme pokracovat...
Nikto sa nevzteka, mam vsak vyhrady k sposobu vyjadrenia Tvojich pozorovani...robis zavery z idividualnych testov , ktore boli uz velakrat urobene v minulosti a to na daleko vyssej urovni nez Ty kedy budes moct...to neznamena, ze v tom nemas pokracovat a zistovat a robit uzavery, ale nenos to na forum vo forme, ktora moze dat citatelom nespravnu informaciu alebo nespravne pochopenie ..
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
omluva na úvod: to lugen a john - serte na to, oba máte pravdu
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Diagnostické a měřící přístroje
Musím se pochlubit s dárkem, který jsem dostal ve Švédsku.
Jedná se o víceúčelový originální přístroj VAG 1367 pro měření předstihu, úhlu sepnutí kontaktů a pro měření, nebo lépe řečeno zobrazení otáček. Přístroj je v krásném zachovalém stavu. Kdyby k němu byla ještě origo krabice, tak bych neváhal říci téměř NOS.
Mám z něj velkou radost.
Jedná se o víceúčelový originální přístroj VAG 1367 pro měření předstihu, úhlu sepnutí kontaktů a pro měření, nebo lépe řečeno zobrazení otáček. Přístroj je v krásném zachovalém stavu. Kdyby k němu byla ještě origo krabice, tak bych neváhal říci téměř NOS.
Mám z něj velkou radost.
Co přijde dál???
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Diagnostické a měřící přístroje
V osumdesátých létech jsem pracoval na diagnostice a bičem na řidiče , kterým TO žralo nad normu , byl měřič spotřeby MOTEX . Teď po letech jsem se s ním opět potkal - byl za 500,- -no nekupte to ! Na naše karburátorové hračky ideální - víš co auto žere po pěti km.
- Přílohy
-
- a.jpg (98.3 KiB) Zobrazeno 8064 x
-
- b.jpg (89.01 KiB) Zobrazeno 8064 x
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostické a měřící přístroje
tiez mam tuto hracku. akurat hadice so KO
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Diagnostické a měřící přístroje
jaký je princip tohoto zařízení?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Diagnostické a měřící přístroje
Po zapojení do systému auta se automaticky naplní měřící válec , přepne na jízdu a po ujetí měřeného úseku přepočítáme množství spotřebovaného paliva v mililitrech na ujetou vzdálenost. Podle výsledku komentujeme blaženým áááááááááááách nebo úderem do volantu a výkřikem k.rva proč!!!!!Pětišroub píše:jaký je princip tohoto zařízení?