Diagnostické a měřící přístroje
Diagnostické a měřící přístroje
Tak jelikož tady neexistovalo žádné téma pro tyto hračky a řešily se všude možně, tedy vykopávám.
Dneska je asi nejdostupnější tahle sada:
http://www.conrad.cz/5dilna-souprava-pr ... u+dp61467/
jen mi přijde troch zvrhlý řešení stroboskopu. Odpojí se zapalovací kabel prvního válce a sériově se připojí stroboskop.
Má někdo zkušenosti s timhle způsobem? Názory?
Dneska je asi nejdostupnější tahle sada:
http://www.conrad.cz/5dilna-souprava-pr ... u+dp61467/
jen mi přijde troch zvrhlý řešení stroboskopu. Odpojí se zapalovací kabel prvního válce a sériově se připojí stroboskop.
Má někdo zkušenosti s timhle způsobem? Názory?
Naposledy upravil(a) Lugen dne 19 kvě 2007, celkem upraveno 2 x.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- pajas
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 425
- Registrován: 01 čer 2005
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostické a měřící přístroje
Koukal jsem na tu sadu a myslím, že tady přesně platí rčení: "Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci"
Koukal jsem na ty obrázky a nevím. Cena sice "úžasná", ale při cenách, co nás stojí naše auta bych se podíval radši na PROFI zboží. A to není zas tak drahé. On přece jen Conrad je takové hračkářství
Kompresiometr:
http://www.autoserva.cz/html/diag_tlkomer.php
Cena 915,- bez DPH
Stroboskopická lampa s digitálním motortesterem pro benzinové motory DA-5100
http://www.autoserva.cz/html/diag_motor2.php
Cena 3500,- bez DPH
Jinak nejlepší na diagnostiku je paměťový osciloskop, ale to je trošku jiná liga. Někdy tu o tom napíšu víc.
Koukal jsem na ty obrázky a nevím. Cena sice "úžasná", ale při cenách, co nás stojí naše auta bych se podíval radši na PROFI zboží. A to není zas tak drahé. On přece jen Conrad je takové hračkářství
Kompresiometr:
http://www.autoserva.cz/html/diag_tlkomer.php
Cena 915,- bez DPH
Stroboskopická lampa s digitálním motortesterem pro benzinové motory DA-5100
http://www.autoserva.cz/html/diag_motor2.php
Cena 3500,- bez DPH
Jinak nejlepší na diagnostiku je paměťový osciloskop, ale to je trošku jiná liga. Někdy tu o tom napíšu víc.
v něčem bych souhlasil v něčem zase ne.
To že je to hračkářství, máš recht.
Na druhou strenu mam půjčenej stroboskop kupovanej taky kdysi u konrada, ale jinak stavěnej, jinej výrobce, a musim říct že jsem spokojenej.
Nad tim stroboskopem na kterej jsi poslal odkaz jsem již dřív přemejšlel.
Ale ten poměr ceny je pro mě třeba významný.
Nemůžu souhlasit s tvrzenim: "na naše auta", já bych zase řekl: na naše auta to stačí, žádný přesný řízení počítačem a pod...
Co se týče toho kompresiometru, tomu v tý sadě bych asi fakt nevěřil...
Ale třeba ten pro mě neni podstatnej...
Nicméně, dík za názor, je to zase jinej pohled kterej jsem neviděl...
To že je to hračkářství, máš recht.
Na druhou strenu mam půjčenej stroboskop kupovanej taky kdysi u konrada, ale jinak stavěnej, jinej výrobce, a musim říct že jsem spokojenej.
Nad tim stroboskopem na kterej jsi poslal odkaz jsem již dřív přemejšlel.
Ale ten poměr ceny je pro mě třeba významný.
Nemůžu souhlasit s tvrzenim: "na naše auta", já bych zase řekl: na naše auta to stačí, žádný přesný řízení počítačem a pod...
Co se týče toho kompresiometru, tomu v tý sadě bych asi fakt nevěřil...
Ale třeba ten pro mě neni podstatnej...
Nicméně, dík za názor, je to zase jinej pohled kterej jsem neviděl...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Ja jsem si misto pochroumaneho multimetru objednal toto a jedna se multimetr s klasickou vybavou plus pridano mereni otacek a uhel sepnuti kontaktu
neni to zadna spicka, ale jako obyc multak plus ty otacky to bohate staci...
Hlavne kvuli otackam, na ty jeste nemam sluch, bo se je nemam podle ceho naucit poslouchat, kdyz nemam zadnej budik. Zamyslenej otakomer do boruka(kabely jsou pripavene) meril nejak divoce, tak sel do popelnice...
neni to zadna spicka, ale jako obyc multak plus ty otacky to bohate staci...
Hlavne kvuli otackam, na ty jeste nemam sluch, bo se je nemam podle ceho naucit poslouchat, kdyz nemam zadnej budik. Zamyslenej otakomer do boruka(kabely jsou pripavene) meril nejak divoce, tak sel do popelnice...
Šíša píše:Ja jsem si misto pochroumaneho multimetru objednal toto a jedna se multimetr s klasickou vybavou plus pridano mereni otacek a uhel sepnuti kontaktu
neni to zadna spicka, ale jako obyc multak plus ty otacky to bohate staci...
Hlavne kvuli otackam, na ty jeste nemam sluch, bo se je nemam podle ceho naucit poslouchat, kdyz nemam zadnej budik. Zamyslenej otakomer do boruka(kabely jsou pripavene) meril nejak divoce, tak sel do popelnice...
to je hezká hračka, a taky nejni drahá, že by...
do kolika to měří otáčky?
Btw: zatim jsem se nesetkal s žádnym budíkem v autě kterej by ukazoval otáčky přesně.
Naposledy upravil(a) Lugen dne 19 kvě 2007, celkem upraveno 1 x.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
tak seřizuju-li ´předstih a neseřídim-li volnoběh atd. tak se na to můžu rovnou vykašlat.Žanek píše:šikovnost? - hele strobáč obnáší, odpojit podtakovou regulaci, udělat si značku barvou na řemenici - jinak uvidíš prd, mít seřízenej volnoběh co nejníž jinak se pohne odstředivá regulace atd. - práce jak na kosteleLugen píše:lenost? pohodlí?
Podtlak? 0,5 sekundy, cesta k předním dveřím, nahnout se otočit klíčkem tak 3 a pak už jenom hejbnu s rozdělovačem a je to, jo a značku, tu uidělam jednou a je tam na dosmrti a nem,usim točit s klikou jak ču... a sundavat víčko rozdělovače...
nicméně řekl bych že není účelem rozmlouvat někomu jestli to má nebo nemá používat, ale porovnat a ohodnotit používání určitých přístrojů popřípadně představit nové...
Pro mě za mě si určuj hodiny podle sluníčka doma peč na ohni fórky, fórky, přejdou, já vim
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
to netusim do kolika, ani na strance vyrobce to nepisou. Ale podle displaye by mohlo do 19999 prece jen je to citac.
...a s tou presnosti jasna, i tyden starej focus na fime ukazuje neco prez 900 a kdyz zalezes do servisniho menu, tak tak pise 842... mimochodem teplota oleje 118st...
...a s tou presnosti jasna, i tyden starej focus na fime ukazuje neco prez 900 a kdyz zalezes do servisniho menu, tak tak pise 842... mimochodem teplota oleje 118st...
...no jestli mas na mysli klasickej orackomer co pocita impulsy z rozdelovace, tak to je vlastne klasickej citac s nejakou casovou zakladnou. A neni problem, aby se ta casova rozjela a uz to meri blbe
nej by asi bylo nejake tachodynamo, popripade u dieselu se to bere vetsinou z altiku, jeste pred mustkem
ale co, pajas to pripadne osvetli, uz se to tu nekde probiralo
ad skodovk: sice nevim, jak by se teplomer predelal na otackomer ale u otackomeru z polska se casto stava ze meri jen do 3000 pak uz ne
nej by asi bylo nejake tachodynamo, popripade u dieselu se to bere vetsinou z altiku, jeste pred mustkem
ale co, pajas to pripadne osvetli, uz se to tu nekde probiralo
ad skodovk: sice nevim, jak by se teplomer predelal na otackomer ale u otackomeru z polska se casto stava ze meri jen do 3000 pak uz ne
- pajas
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 425
- Registrován: 01 čer 2005
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to tady jednou psal. Záleží na metodě, kterou se otáčky měří. Já jsem moc spokojen s tímto principem:
http://hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ ... otory.html
Používám ho ve svých konstrukcích.
http://hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ ... otory.html
Používám ho ve svých konstrukcích.
john, ale určitě nemyslel "budíky" do auta, ale profi externí zkalibrovávané zařízení ke kterejm se dodávaj i grafy k dopočítání 100% hodnoty, grafy které se vystavují k právě každému přístroji. To jsou pak přesná zařízení nad které neni.Šíša píše:john, poslu ti par polskejch a to budes koukat co ti kluci polsti dokazou spocitat.
... ale budiz jim k dobru, ze se jedna o vyrobky treba i prez 20 let stare ...
Budík do auta, je jednoduchá hračka, třeba i vdo
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=